Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ и загуба на налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Не може трябва връзка с ГИ-то, иначе не показва нищо.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #32
      Synthy написа:
      Никъде не видях логване, нито в движение, нито в "недвижение". Ще трябва да го гледам в реално време, настъпвам и гледам какво става. Говорим за LPG налягане - не повече от 1.3. За метан - там друга работа А дали 3.6ms са много за бензин.. това е относително. При теб ще са много, обаче при колегата по-горе явно така са сметнали инж. от фиат, при мен са около 4.5ms, като пусна консуматорите се покачват до към 5. Зависи от инжекторите, а твоите са с ееей такива огромни дупки
      За кой двигател става въпрос? Ако е 182A4000 мисля,че бензиновите ти времена са доста големи.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #33
        За същият става въпрос - 182А4000 с упавление от IAW 1AF.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар

        Working...
        X