Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ и загуба на налягане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Радвам се че си се преборил до някъде. Но съвета ми е да наблегнеш на закачането на ги към компа и да си видиш проблема наистина. Без този вакум най-вероятно няма да си с добър разход. И може просто налягането на редуктора да ти е малко ниско и от там да имаш проблем. Вакума го държи в параметрите в които си го настроил във всички обороти например 1 бар .Без вакума не знаеш какво налягане ще ти прави. Иначе на редуктора има винт за регулиране на налягането можеш леко да го завъртиш по посока на часовниковата стрелка(така се вдига), но е добре да отбележиш сегашната позиция и да си върнеш вакума почти съм сигурен че пак ще стане всичко ток и жици , но малко е като гледане на боб. :D

    Коментар


      #17
      Е ще наблегна, то е ясно. Искам да си го настроя ГИ-то както трябва. И на мимгаз обратно на часовниковата се вдига налягането Сега първо ще засека разхода, и ако ми хареса - спирам да пипам докато не се преборя с интерфейса (ако изобщо успея..). Ако не.. както казваш - вдигам налягането. Защото сега с тоя прецакан вакуум беше 10/100 по северното околовръстно - много е. А, и проблема беше не когато настъпя педала - тогава поемаше както трябва с вкл. вакуум. Проблема е когато отпусна педала, тогава налягането пада (знам че звучи нелогично, но така става в моят случай). Затова набедих редуктора за дефектен.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #18
        http://www.propan.ru/forum/ тука гледал ли си за схема самоделка за кабел за твоя ГИ ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Не съм, ама проблема не е в кабела. Ама... имам самоделка, която преди 1 година работеше. На старата кола с него си настройвах инжекциона. Сега имам купен, пак със същият чип като самоделката, би трябвало да работи. Интерфейса не бачка нито със самоделката, нито с купеният. Затова си мисля, че нещо газовият комп се е прецакал. Може да се е окислила някоя спойка, той седя в мазето и в гаража повече от година...
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            #20
            Аха, ами отвори го и прегледай, но ако е прецакан, няма да работи изобщо (в повечето случаи).
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Сега се сещам моя редуктор(мемтекс бг.) в началото 3-4000 км постоянно си менеше налягането като го вдигне аз го намаля после падне много и така постоянно. Но после се закова и не мърда , може би е улягане или незнам какво но сега 9-10000 км от последното регулиране и си спи на колкото съм го оставил. Така че не бързай да набеждаваш твоя редуктор,нали казваш че е нов.

              Коментар


                #22
                Еми да, нов е. Около 1000км. реално съм минал с него, не повече. Ще го оставя засега да видя какво ще стане. Вярно, че имаше нещо за "улягане", почти всеки газаджийски сервиз го казва, че след 3-4000км. пак трябва да се отиде за настройка.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  #23
                  Влезнах в ГИ-то Проблема се оказа прекъснат интерфейсен кабел. Подмених го и всичко си стана от раз. Все пак махнах вакуума, тъй като бъркаше много сериозно работата. С вакуум налягането падаше до 0.8 бара (от 1.25), без вакуума налягането е от 1.25 до 1.15 бара, в зависимост от това колко съм форсирал двгателя (всичко това на ПХ, в режим на натоварване не съм мерил и гледал). Не е много постоянно, но се надявам да "улегне" след 2-3000км. Сега остава да засека разход и (надявам се) да се похваля.Нещо друго ми направи впечатление: при форсиране налягането пада до 1.15 бара. В момента, в който пусна педала и скача до 1.6, като постепенно пада. Тук според мен би трябвало да се прояви този вакуум ако беше включен. Обаче такова нещо няма. Като пусна педала, докато беше с вакуум налягането падаше до 0.6 бара и инжекциона бибиткаше (дал съм му на бибитка на 0.7). Има нещо гнило в този вакуум... само е дефектен, няма какво друго да бъде.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    може и да е дефектен. Не знам при теб как е. Аз съм с блутроник и там е: Работно налягане 1,2= диферинциално 0,85 + вакум 0.35. Като при това положение дюзите са ми 2,1мм. двигателя е 1,6 16v с пластмасов колектор ,и в общи линии не мърда много. Нещото което си мисля е че нещо ти увеличава вакума при отнемане на газта или че продължава да влиза газ в двигателя.На блу.... при отнемане на газта има режим кътоф който спира подаването на газ до 1600 оборота на моята кола(автоматик)или до 1400 оборота на ръчни скорости вижда се по 0-левите времена на дюзите, т.е. ако не спира газта имаш увеличен вакум + подаване на газ и затова пада (предполагам) или пък доста запушен въздушен филтър . Другото което ми идва наум е да развиеш и после да завиеш винта за регулиране на налягането(ако има нещо позаяло). Не знам дали съм прав просто расъждавам на глас :D Тук има хора които знаят повече нека да се изкажат.

                    Коментар


                      #25
                      За въздушният филтър не се бях сетил. Ще го проверя как е, макар че е на 3000км, което си е почти нов Налягането обаче... нещо не ми харесва с този редуктор. Като работи колата на ПХ - държи средно 1.20 бара. Като я угася принудително и е все още на контакт (т.е. клапана на газта е отворен и реално съм на газ) - започва да се вдига и стига до 1.8 бара. В момента в който запаля колата налягането спада до 1.2. Или ГИ-то мери това диференциално налягане (според италианците мери абсолютното налягане на газта след редуктора), или този мимгаз за нищо не става (подозирам го от доста време). Но този смотан тъп редуктор определено е куц кон... При по-сериозно натоварване (изкачване към Петрохан например) кляка, двигателя започва да губи мощност и на ПХ се опитва да гасне. Като мине изкачването (което правя на бензин), и изпарителя си "почине" - вече няма проблем, работи сравнително стабилно (доколткото тази дума и този изпарител могат да се употребяват в едно изречение), има тяга... обаче натоваря ли го и умира. Нямах възможност в движение да видя какво става с налягането, но по симптомите съдя, че не може да поддържа нужното количество газ с определеното налягане за по-дълго време. Май ще се сменява, натам отиват нещата Ама нека ми е, това се случва като реша да спестя някой лев от такъв ключов компонент от уредбата, точно от който не бива да се пести и да се прави компромис.П.С.какви са ти времената на инжекторите на празен ход? Моите са без корекция - 1:1 с бензиновите (4-5ms) при 1.20 бара налягане (средно).
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #26
                        На пх без никакви консуматори бенз.времена са ми 3.3-3.6 мс на бензин са по 1,6 коефициент 5.7- примерно. Не мисля че е добре с 1 към 1 времена, газта е в друго агрегатно състояние е и трябва повече време, пък и налягане 1,25 диферинциално ми се вижда много.Автоматични настройки нямаш ли? Ако имаш пробвай с тях, но аз бих намалил налягането.

                        Коментар


                          #27
                          Е това е точно според автоматичните настройки. Не обичам да умувам над софтуера и препоръките, дадени от производителя И най-вероятно е абсолютно налягане, а не диференциално (така поне прочетох). В упътването на Стефанели пише, че за атмосферни мотори максималното налягане не трябва да превишава 1.3 бара, т.е. да се движи в границите 1-1.3 бара. Аз съм сложил 1.2 и мисля, че е напълно според изискванията на производителя.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            #28
                            И да и не, на метан примерно би почнал от 1.6 до 2 бара.Не знам как е на делтата, но 3.6мс на пх на бензин ми се вижда много.Логвай в движение, не поддържа ли логване това стефанели?
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #29
                              Никъде не видях логване, нито в движение, нито в "недвижение". Ще трябва да го гледам в реално време, настъпвам и гледам какво става. Говорим за LPG налягане - не повече от 1.3. За метан - там друга работа А дали 3.6ms са много за бензин.. това е относително. При теб ще са много, обаче при колегата по-горе явно така са сметнали инж. от фиат, при мен са около 4.5ms, като пусна консуматорите се покачват до към 5. Зависи от инжекторите, а твоите са с ееей такива огромни дупки
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                #30
                                Прати ми на л.с линк към софтуера, само ако може да се разгледа в офлайн режим.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X