Проблема е следният: при форсиране на двигателя, и след това рязко отпускане на педала на газта - налягането пада рязко и ГИ-то започва да бибитка. Същото се случва и когато я вкарам в обороти. Примерно изпреварвам и отивам до 5000 оборота, след това като сменя предавката и съответно отпусна газта и пак се случва същото. Докато качвам оборотите проблем няма, случва се само при пускане на педала, и то предимно в топлто време. Тази сутрин (14* навън) не забелязах подобно нещо. ГИ е Стефанели, а редуктора (главният заподозрян от мен) е МИМГАЗ. Аз лично си мисля, че като напъна двигателя вакуума се покачва, от там и редуктора реагира адекватно, обаче като отпусна рязко газта вакуума рязко пада, обаче редуктора има някаква инертност и не може да коригира толкова бързо налягането, поради скапани мембрани, калпава пружинка на вакуума му, някаква друга причина.. Правилно ли разсъждавам? А изпарителя е нов - няма и 2000км амортизация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ и загуба на налягане
Collapse
X
-
Бипкането означава ли че преминава на бензин? Ако вакума ти прави проблем ще има детонации във всмукателния колектор, много леки но ще се чуват като пукане.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
kiriluz1 написа:Другото което се сещам е настройките за пренадуване(при мен има такива), защото като пуснеш газта си в режим кътоф и по логично е да се вдига налягането,а не да спада.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не обръща на бензин. Според мен не е пренадуване, защото същото бибипкане имам и когато ми свърши газта (кофти съм настроил ГИ-то, и не обръща на бензин никога), така че налягането определено пада. Я обяснете, как така пренадуване? Нали като смукне от колектора мембраната се обтяга и вдига налягането, след като това премине, пружинката трябва да я върне обратно и налягането да падне? Не виждам как ще се получи пренадуване и от там повишено налягане Май нещо не разбирам."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Не обръща на бензин. Според мен не е пренадуване, защото същото бибипкане имам и когато ми свърши газта (кофти съм настроил ГИ-то, и не обръща на бензин никога), така че налягането определено пада. Я обяснете, как така пренадуване? Нали като смукне от колектора мембраната се обтяга и вдига налягането, след като това премине, пружинката трябва да я върне обратно и налягането да падне? Не виждам как ще се получи пренадуване и от там повишено налягане Май нещо не разбирам.
Коментар
-
Хъм.. добре. Моят ГИ няма бибитка от преналягане, поне никъде не видях подобно нещо в софтуера и в упътването за настройка,има само за минимално налягане, при което да обърне на бензин.От какво тогава може така рязко да пада нялагането след като отпускам педала? Калпав редуктор?Между другото, същото се случва и като много рязко форсирам на място - към 5500-6000 оборота започва да бибитка, че налягането е ниско."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Хъм.. добре. Моят ГИ няма бибитка от преналягане, поне никъде не видях подобно нещо в софтуера и в упътването за настройка,има само за минимално налягане, при което да обърне на бензин.От какво тогава може така рязко да пада нялагането след като отпускам педала? Калпав редуктор?Между другото, същото се случва и като много рязко форсирам на място - към 5500-6000 оборота започва да бибитка, че налягането е ниско.
Коментар
-
Да, кранчето е отворено до край. Филтрите са нови (редуктор с клапан, и към рейката също - на няма и 1000км са). Датчика е към компютъра, няма как да проверя кабелите - запоен е за платката. Наблюдения в движение.. за съжаление в момента не мога, защото загубих връзка между лаптоп и комп. на ГИ Каквото е настроено преди време - така си седи. И съм 99% сигурен, че бипка заради ниско налягане, защото така бипка и като ми свърши газта, т.е .по това съдя, че бипка заради налягането. Пак ще пробвам да се свържа с компютъра, и ако успея вече ще видя какво точно се случва и защо наистина бибипка. Обаче сега като каза кранчето на газта, се сещам нещо: тръбичката, от бутилката до редуктора е пълна с нещо, има някакъв налеп вътре."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да кажа още нещо, ако някой може да помогне с някаква идея: форсирам на място двигателя до прекъсвач - загуба на налягане няма, оборотите отиват бързо до 7000 както си му е реда - нито бибитка, нито връща на бензин, абе всичко е както трябва. Обаче в момента в който отпусна педала - започва бибиткането. Според мен редуктора е лайно, не виждам друга причина Ще пробвам с откачен вакуум, да видя какво ще стане, и ще пиша тук. През това време, ако някой иска да напише нещо по темата - да заповяда. Няма да се разсърдя никак"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Кабел имам, интерфейса нещо се чупи и ми казва, че няма комуникация на порта. И да, прав си - гъдаене е, но нямам друг вариант за момента Между другото с тази система постигнах онзи разход, който писах в твоята тема, където питаш кой колко му харчи 1.8."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Значи.. има развитие на моята драма с тъпия мимгаз (да, тъп скапан смотан евтин редуктор!). Проблема наистина беше обедняване на сместа в следствие падане на налягането. оказа се, че не превключва на бензин, защото съмпалил на газ (в горещото време директно на газ паля), и понеже така е запалена, ГИ-то само казва че има проблем с налягането, но не обръща на бензин. Сутринта като запалих на бензин и я оставих нормално да си обърне на газ при достигане на темп. - при първото форсиране ме върна на бензин. И Монката (моя милост) слиза от колата, отива да рови под капака и като за начало изкубва вакуума на горивния регулатор, защото не е нов и може да е пробит и да прави ядове - обаче йок, проблема с газта остава, въпреки че вакуума му беше забоден направо в колектора. Следваща стъпка: връща се горивният регулатор където му емястото, и се оставя редуктора с отворен вакуум. И изненада - всичко е ток и жица. Та това е проблема - вакуума на редуктора не работи както трябва. Хубав замисъл ама явно калпава изработка. Та сега ще карам така. За съжаление, има разлика в набирането на колата на бензин и газ, т.е. вече има (преди да махна вакуума нямаше), в полза на бензина, но не е толкова фрапиращо за мен. По-важно ми е да работи стабилно колата и да е нисък разхода на газ, ако искам да се "гонкам" и да си играя на рали ще обърна на бензин.И тъй, да обощя: вакуума на редуктора прави мизерии и прецаква налягането. Благодаря за внимание на уважаемата аудитория, че имаха търпението да прочетат словоизлиянията ми, и за съветите, които ми дадоха.Сега остава да давам газ, да гледам разхода и да си настроя налягането така, че да ми хареса колко харчи. Проблема с липсата на връзка между ГИ и ЕС си остава, така че единственият вариант ми остава налучкване."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар