Здравейте!Някой правил ли си е подобна схемичка? Доколкото знам, трябва да се удължи импулса с 3-4 милисекунди и да се ползват съответно мощни транзистори. Знам и за PWM-a след първата милисек. Не съм ровил много в нет-а. Първо питам тук дали някой го е правил.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Управлвние на газовите инжектори от ЕКУто на колата
Collapse
X
-
Схемата е супер елементарна като хардуер. Микропорцесор, MOSFET транзистори и MOSFET драйвери за транзисторите, защото иначе не можеш да изправиш фронтовете на гейтовете и транзисторите ще се претоварват. Това е цялата схема. Останалото е софтуер. Т.е. трябва да задълбаеш в софтуера и алгоритъма на работа. Това нещо да го направиш хардуерно без микропроцесор, според мен си е загуба на време. Усложнява се доста и става ненадежно. Успех.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
То и компютъра е елементарен като хардуер, процесор, шина, вход и изход... :D Иначе не е толкова просто, газовите инжектори се отварят с постоянен ток, и после се поддържат отворени с ШИМ. Другия проблем е т. нар. inductive kickback, това е напрежението, индуцирано в бобината на инжектора от буталото при движението му в обратна посока, докато се затваря. Аз използвам обикновени биполярни транзистори. Заинатил съм се да го направя без софтуер (тоест, само с този в ЕКУ-то на колата), не се усложнява, напротив - опростява се, и става доста по-надеждно. Ще пиша какъв е резултата.
Коментар
-
tomny написа:То и компютъра е елементарен като хардуер, процесор, шина, вход и изход... :D Иначе не е толкова просто, газовите инжектори се отварят с постоянен ток, и после се поддържат отворени с ШИМ. Другия проблем е т. нар. inductive kickback, това е напрежението, индуцирано в бобината на инжектора от буталото при движението му в обратна посока, докато се затваря. Аз използвам обикновени биполярни транзистори. Заинатил съм се да го направя без софтуер (тоест, само с този в ЕКУ-то на колата), не се усложнява, напротив - опростява се, и става доста по-надеждно. Ще пиша какъв е резултата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Имам познат, който направи подобно нещо на ескорт 1,8 115 к.с. 97 г. Използва си стария изпарител като естествено го преработи, след това аз му дадох една рейка и след това направи една схема която посредством сигнал удължава времето на отваряне на газовия инжектор. Каза още , че схемата е така реализирана, че има и джъмпер , който да удължава още повече времето на отваряне. Резултата е около 10/100 газ.Как върви колата като динамика нямам впечетления. Ако има интерес мога да му поискам схемата.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
аз подкарах Браво 1.6 16 само сложих релета с 2 вериги 1 за бензин 2 за газ на газ сместа я легулирах с налягането от изпарителя така карах 2 седмици и поради други съображения изхвърлих цялата газова. но може бензиновото еку да управлява и газовите дюзи без нищо допълнителноfiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Според мен няма смисъл ... Щото всеки мотор би искал различна настройка за удължаване на умпулса на отваряне на инжектора и докато го нацелиш ще си е бая играчка. Пък и хората са го измислили готово. Няма смисъл от допълнителни емоции за откриване на топлата вода ... Се пак никой никого не спира за спорта Успех на колегата>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
shr81 написа:аз подкарах Браво 1.6 16 само сложих релета с 2 вериги 1 за бензин 2 за газ на газ сместа я легулирах с налягането от изпарителя така карах 2 седмици и поради други съображения изхвърлих цялата газова. но може бензиновото еку да управлява и газовите дюзи без нищо допълнителноfiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Тоя въпрос ме занимаваше и мене! Оказа се, че пиезокристалните дюзи са със същите времена , както и бензиновите. Всички възторжено викат "ура" и се започва с проблемите: Съпротивлението е различно и са необходими транзистори или оптронни релета. После се оказва, че времената не са едни и същи във всичките режими и е нужно още нещо. По принцип сондата тушира много от нещата, но пък компютъра получава шизофрения. Като теглиш чертата, разходите са много повече, отколкото един обикновен инжекцион. Това говори разума, обаче във всеки от нас дреме по един изобретател!Alfa Romeo 1.4 IE L. - мир на тенекиите и.
Алфа Ромео 33 1.7 4х4 АВS-скапа се
Алфа Ромео 33 Имола
Фиат Уилис 2.0 8В
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар