Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Намаляване разхода на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Намаляване разхода на газ

    Ходих на консултация при газаджии и ми казаха ако се намали притока на въздух,то по този начин щяло да се намали и разхода на газ-т.е. накаква преграда на тръбата засмукваща въздуха. Някои от Вас чул ли е такова нещо???
    Марея 1,8 16V

    #2
    Колата е Марея 1,8 16V
    Марея 1,8 16V

    Коментар


      #3
      -

      на газаджиите така им е най-лесно по мои лични наблюдения започва автомобила да върви повече но разлика в разхода няма!като говорим за разход колко е твоя?ако е на градско 13..14 не си мисли че можеш да го смъкнеш кои знае колко!!!

      Коментар


        #4
        Re: Намаляване разхода на газ

        eman написа:
        Ходих на консултация при газаджии и ми казаха ако се намали притока на въздух,то по този начин щяло да се намали и разхода на газ-т.е. накаква преграда на тръбата засмукваща въздуха. Някои от Вас чул ли е такова нещо???
        много майстори го правят товано не само заради разхода
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Разхода на дълъг път с климатик около 8,5 л, градско ми е 9-9,5 с климатик-това са числа от лятото.Защо го правят не само за разхода-някои знае ли?
          Марея 1,8 16V

          Коментар


            #6
            Абе според това което съм чел за да има правилно горене на газ количеството въздух в сместа трябва да е по малко от колкото на бензин. Преди време на един от бившите си автомобили си бях играл да си направя една бленда та бях постигнал доста интересни резултати ама сега вече ме мързи.Дерзайте :D

            Коментар


              #7
              sstanchev написа:
              Абе според това което съм чел за да има правилно горене на газ количеството въздух в сместа трябва да е по малко от колкото на бензин. Преди време на един от бившите си автомобили си бях играл да си направя една бленда та бях постигнал доста интересни резултати ама сега вече ме мързи.Дерзайте :D
              Кажи все пак какво постигна, а пък и темата е за намаляване разхода газ, тъй че тук му е мястото
              FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
              ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

              Коментар


                #8
                Абе мързи ме да пиша ама аре.Та да почнем с колата Wartburg 1.3 с VW мотора "пълен карбуратор". Като му монтирах газовата първото нещо което ми направи беше да не запали на студено. Погледах помислих и "О миракал" автоматичния смукач при бензин е прекрасно като е затворил клапата ама на газ "тамамунга". Та взех една отверка ових двата болта и клапата долу и в багажника. Второто корекция ъгъла на запалването. Гадост "колко как зашо" никво инфо. Ужас . В този момент всички майстори почват да имат мнение по въпроса. Та пак се почна погледах помислих почетох и "О миракал" хората написали намираш прозрачна свещ и въртиш делкото до появата на син пламък. Та отивам при приятелите от един сервиз и им викам:- Свещта или живота . А те кво как ама защо така. Абе както и да е изтръгнах им я без бой. За 15мин. докарах пламъка до синьо. Като замерихме ъгъла на запалването не съвпадаше с никое от направените ми от майсторите предложения. И после "О миракал" плучи се така че колата харчи по малко на газ отколкото на бензин 5.5 на път и 8 градско като по заводски данни дават раход на бензин 6 дълго 8.4 градско. Направо не повярвах ама после почетох почетох и пак почетох и разбрах че не е невъзможно. Е вярно на който и да кажех не ми вярваха ама на мен кво ми пука нали аз си зареждам колата а не те. Всичко стана много хубаво ама дойде страшната мразовита зима. Ужас студ на кутийки . Разход 14 . Седя гледам и не вярвам . Егати простотията . С 14 литра газ може да изстреляш ракета в космоса . Ало Хюстан. Имаме проблем. И отново Четене Четене и пак Четене. Тогава интернета беше на модем направо ми светнаха телефонните кабели. Ужас парят ви казвам. И тогава "О миракал" някой спомена че при газ количеството въздух трябва да е по малко от това на бензин друг беше писал че в еденица обем се побирало 2 пъти повече студен въздух което води до неправилна горивна смес трети пък си купил от Русе някаква бленда с с регулируем отвор за въздуховода. Седя си аз и си мисля "Егати пауара" бе кой ще ти ходи сега до Русе за неква пластмасова бленда "Па я съм майстор ке я правя сам". А в същото време отсреща ме гледат два празни дезодоранта с размер точно като на въздуховода и ми се хилят. леле като им се ядосах моментално им резнах главите и ги направих на чаши. После на едната и пробих отстрани отвор с размер на въздуховода а другата срязах на две и я надянах на първата така че да се върти около нея така вече можех да регулирам отвора т.е. количеството въздух. Слязох при колата набутах току що произведената бленда вув въздуховода ограничих приходана въздух на половина което доведе до драстично увеличаване на оборотите на празен ход после от изпарителя регулирах оборотите и газ. И както вече съм споменавал по горе "О миракал" 8/100км егати купона . И така лятото отварям зимата притварям докато 2002 я продадох. Не ангажирам никого с моето мнение просто споделям кво съм правил и кво се получи. Успех на всички мараклии

                Коментар


                  #9
                  Леле, това беше много забавно Аз съм напълно убеден, че правилното дозиране на сместа е нещо което много малко газаджии успяват да направят както трябва!На Самарата която карах преди Фиатката, след зимата установих че разхода не е същия като миналото лято! От там се започна едно мъчително търсене на причината за това!Отидох при един майстор в Бъкстон, въртя, прави, гледа и установи-някаква мембрана е за смяна, и казва смения и после ще регулираме машината!Айде до Надежда, където е гаранционния сервиз там смениха една малка мембранка, смених и въздушния филтър за всеки случай. Момчето регулира на ушо, щото нямат уреди в сервиза, та регулира, форсира, компенсира и вика много въздух, и почна да омотава с лепенка отвора който засмуква въздух и по една тръба го отвежда към филтъра!Отивай да пробваш, пробвам ама 2 км по кварталните улички не ти дава никаква представа за свършената работа!Отново към Бъкстон, при другия "специалист"!Там вече на стенд започва сериозното регулиране!То не бяха тестове на кабели, връткане, форсиране и оп отново компенсиране на въздуха!Човека хвана и изскубна всички онези неща които отиват към филтъра, барабар с облепения елемент намаляващ постъпващия въздух!И заключи: - Не ти достига газз на ниските обороти, ела някой път да разглобим изпарителя!Потеглям от сервиза и установявам как колата я няма никаква! Полудях, освен това гаснеше като я пусна по инерция! Питам се защо ли гасне а то много просто, като се завихри въздуха под капака и като нахлуе в огромния отвор който остави "майстора", сместа се насища с въздух и ето ти логична причина да гасне!На третия сфетофар спрях, и монтирах часто от онази тръбичка която доставя въздух към филтъра, пипнах врътките закрепих положението, но само временно защото ме дразнеше цялата ситуация.Един приятел вика, какво ти пука литър два отгоре, аз пък разсъждавам по друга логика и тя е щом има наднормен разход, значи има бъг и той трябва да бъде отстранен!!!Отново на сервиз но различен от предишните, хората там се пулиха, регулираха, местиха делкото, ъгъла мъчеха нещо, но въздуха не пипнаха. Събраха се поне 4 ма разбиращи и на единия му присветна!!!Смяна на вакуума за компенсация на предверението! Смених го, настойка бе, направена и аз с надежда си заминах!Малко бавно поема при първоначално натискане на педала, разхода падна с 1.5-2 литра и колата върви много добре за възможностите и! Сега разхода е 7 извънградско и 9 градско!При Самарата е доста по-просто всичко, чудя се Бравата дали ще стане добре на газ!
                  FIAT Brava 1.4 12V, FIAT Punto 1.7 TD
                  FIAT Stilo 1.9 Jtd, FIAT Brava 1.2 16V CNG
                  FIAT Stilo 1.2 16V LPG

                  Коментар


                    #10
                    малко и от мен-като се увеличи изпреварването спокойно може да се кара с малко по бедна смес и от там идва и икономията, а колата пак върви добре.ако е настроен ъгъла като на бензин за да има ’’ряз’’ трябва доста да е отворен тройника което от своя страна води до по-голям разход,ако се даде малко аванс 4-5 без да се намали притока на газ мотора пак работи кофти,но се обеднява по малко на проба и грешка се постигат добри резултати,на типото разхода ми е почти като на бензин при малко по спъната кола 10-11 градско на дълго не съм засичал скоро , но вероятно ще е около 7
                    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                    хюндай акцент 1.5 CNG
                    киа каренс +метан

                    Коментар


                      #11
                      Абе то всичко хубаво ама за карбурато ами какво да кажем ние с моноинжекционите като всички тези регулировки се извършват от ECU-то, където пък са зададени стойности за бензин.....От цялата работа излиза, че трябва да се направи програма за газ и да се сложи в чип, който да се мушне на мястото на сегашния!Иначе каквото и да правим няма как да мръдне разхода в посока надолу! За нагоре е ясно
                      FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                      ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                      Коментар

                      Working...
                      X