Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

метан измамници

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    метан измамници

    колеги да си знаете че в благоевград много лъжат, имам бус и фиатче на метан, бутилката на буса събира 12 кила по принцип, а те ми пълнят 12,7 при положение че си имам останало малко и, както знаете при пълно зареждане бутилката загрява и не се пълни на макс фиата събира 6 кила те ми пълнят 6,5 това става и при двете станции при цена 1,94 никъде другаде го има това, а аз зареждам навсякъде в петрич, при дефилето, сандански,

    #2
    Има го навсякъде колега ..не се коси.В Бургас към момента метана е 1.79лв и това ме радва донякъде,макар че за пръдня и това е скъпо.Тук има доста метанстанции и може би за това цената е надолу в сравнение с други градове.Аз зареждам само на една Фрайчайзинг на Лукой,която се намира до нас почти и не мога да направя разлика между метан за вървеж от други метанстанции--еднакво смотано върви на метан в сравнение с на бензин .Направиха и на ОМВ една метанстанция и смятам от там да заредя следващия път.Въпроса ми е към по-компетентните,които отдавна карат колите си на метан? Има ли фрапираща разлика в КАЧЕСТВОТО НА МЕТАНА на различните метанстанции или навсякъде е едни и същи запартъци? Нямам впредвид да те излъжат в количеството на колонката и на ти "налеят" по-малко метанец,а има и вариант да има разлика както при бензините и газта?
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #3
      Аз не съм усетил разлика във вървежа, а съм зареждал на доста различни станции. За количеството ако видя че изглежда повече се интересувам на какво налягане са настроени колонките. От там идва разликата в количеството. Също много зависи и от температурата. Лятото зареждам около 14 кг. зимата в студовете 17 кг. А и гледан, че лятото ги нагласят на 200-210 атмосфери а зимата на 220-230 ....
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        кола

        От това нагласяване на една и съща марка бензиностанция 70 км не ги усеща .Зареждал съм до горе на Лукоил в Благоевград и на Кулата не може да ми сипе повече от 1 лв нито на ЕКО нито на Лукоил.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: кола

          kluchar написа:
          От това нагласяване на една и съща марка бензиностанция 70 км не ги усеща .Зареждал съм до горе на Лукоил в Благоевград и на Кулата не може да ми сипе повече от 1 лв нито на ЕКО нито на Лукоил.
          че ти на метан ли си?
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            кола

            Не на метан ама и на газ е същата далавера моята е 27литра а са ми слагали 29 литра в Бургас а тук повече от 28 не са Сега като карах за морето+ Истанбул минах 370,360 а после 320км .без нищо да пипам по колата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Разлика в качеството няма как да има защото в един и същ град идва от една и съща тръба.Сега компресора ако им е кофти и хвърля масло може да влоши работата на дюзите и да ви се струва по-лош вървежа,после като заредите на друго място с по-чист , ще се издухат дюзите.Вече колонките как са настроени е друг въпрос, защото те реално мерят обем ,а не тегло и спрямо наляганете и температурата на газа го изчислява в килограми.
              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

              Коментар


                #8
                Nikolow написа:
                Разлика в качеството няма как да има защото в един и същ град идва от една и съща тръба.Сега компресора ако им е кофти и хвърля масло може да влоши работата на дюзите и да ви се струва по-лош вървежа,после като заредите на друго място с по-чист , ще се издухат дюзите.Вече колонките как са настроени е друг въпрос, защото те реално мерят обем ,а не тегло и спрямо наляганете и температурата на газа го изчислява в килограми.
                Туй с дюзите при мен май не важи,защото съм с обикновенна метанова с чисто нов изпарител Мимгаз.Те и мембраните на изпарителя за метан не се преебават толкова лесно,както мембраните на газовия изпарител,защото метана не оставя толкова боклуци и графит както газта .Стария изпарител Ренцо Ланди като го отворих все едно като нов беше отвътре и за кво ми трябваше да купувам нов изпарител,но на мания.Значи да не се притеснявам много от коя метанстанция се зарежда? Метана в цяла България трябва да е все едни боклуци..нали така? Защото РАЗЛИКАТА МЕЖДУ ГАЗ В БЪЛГАРИЯ И ГЪРЦИЯ Е ОЧЕВАДНА .А някой колега бил ли е с колата си зад граница и да е заредил метанче от колонки в по-белите държави от България? Как се е държала колата тогава? Разход на метан? Вървеж,динамика,еластичност?
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #9
                  Измамата при метана е с температурата на газа след компресора - разходомерните уреди са настроени за доста по-ниска температура. Сравнете налягането в бутилката веднага след зареждането и на сутринта, ако колата не е карана повече от 2 - 3 километра.
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    muns61 написа:
                    Измамата при метана е с температурата на газа след компресора - разходомерните уреди са настроени за доста по-ниска температура. Сравнете налягането в бутилката веднага след зареждането и на сутринта, ако колата не е карана повече от 2 - 3 километра.
                    Излиза така,че колкото е по-студено времето е по-изгодно да се зарежда метан или бъркам нещо? И каква е разликата на метанстанция,която ползва "тръбата"директно от която идва "райския газ" и от таква,чиято и носят бутилките с метан с камион? От къде е по-изгодно да се зарежда...от тръбата или камиона?
                    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                    Коментар


                      #11
                      Датчика за температурата е в самата колонка, а те стигнат ли до софта ...............хора има за всичко.Затова зареждам на тези станции дето са към веригите , сякаш е по невероятно да има манипулации.Къде има метанстанции с камиони да им доставят ???
                      FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                      Коментар


                        #12
                        Метанстанция с бутилки от камион не съм виждал, не зная дали има такива.Метанчето идва до станцията с 6 бара, а компресорите го сгъстяват до 250, за да напълни бутилките ти на 200 - 220. След сгъстяването се загрява и трябва да се охлади, ама на охлаждането не се набляга много и ти го хакат с 50 - 60 градуса. И като изстине в бутилката през нощта, налягането пада с около 10%.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Nikolow написа:
                          Къде има метанстанции с камиони да им доставят ???
                          В Бургас на изхода за София на Лукойл.След село Дебелт по пътя Бургас-СредецНе карам на метан ,но веднага се сетих за тях,а предполагам има доста такива.http://www.avtometan.com/index.php?o...mid=20&lang=bg
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #14
                            и в софия има такива с камион
                            TIPO 1.4,DEDRA 1.8

                            Коментар


                              #15
                              Това с камионите са си живи бомби . Охлаждането се прави за да ти заредят повече газ в твойта бутилка ,за да не се разхождаш на всеки стотина километра.Отчитането става в самата колонка спрямо налягането и температурата, но не плащаме в литри а в килограми, защото газовете се измерват в килограми за метър кубичен.Според мен температурата не е чак толкова важен фактор,лятото пълня по 24 кг , зимата по 24,5кг.
                              FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                              Коментар

                              Working...
                              X