Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Почистване на изпарител на ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    didich написа:
    Колеги, според мен няма как да се предаде каквато и да била част по ГИ при положение, че всичко е монтирано като хората и колата я има я няма минати 20 000км
    Така си мислиш, даже не знаеш каква ти е рейката!Това е все едно да си купиш компютър и да не знаеш колко е РАМ-а и какъв е харда.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      didich написа:
      Колеги, според мен няма как да се предаде каквато и да била част по ГИ при положение, че всичко е монтирано като хората и колата я има я няма минати 20 000км
      Това е все едно да си купиш компютър и да не знаеш колко е РАМ-а и какъв е харда.
      Няма как да знам и разбирам от всичко, което си купувам, ако ги разбирах всичките тия неща щях да си купя или измайсторя всичко сам и да си го монтирам на колата и тая тема изобщо нямаше да я има
      punto HGT

      Коментар


        #18
        Проблема решен, свалих си изпарителя, познат го отвори и ми показа, кое и как се почиства, общо взето работата не е сложна, а доста елементарна, мембраните бяха супер, нищо не съм сменил, само почистване и сега колата си хапе гумите , а ония пичове дето ми искаха 50 лв. за сваляне и почистване от мене получиха _/_
        punto HGT

        Коментар


          #19
          Снимки имаш ли ? На мембраните, на мизерията ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Незнам какъв е ГИ на колата, но само да вмъкна нещо. Моята рейка се скапа след 100 000 км като първа смяна на филтри беше след 40 000 км ! След тези 40 000 км я почистиха смениха едно плунжерче и до 100 000 км с редовни смени на филтри нямах проблеми. Изпарителя ми издъхна съвсем скоро- след 110 000км каране. Миналата седмица смених нова мебрана 20лв,уплътнение на клапанчето, малко време и готово.
            Play Golf ,but not drive golf!!!
            Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
            C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

            Коментар


              #21
              Alex_RT написа:
              Незнам какъв е ГИ на колата, но само да вмъкна нещо. Моята рейка се скапа след 100 000 км като първа смяна на филтри беше след 40 000 км ! След тези 40 000 км я почистиха смениха едно плунжерче и до 100 000 км с редовни смени на филтри нямах проблеми. Изпарителя ми издъхна съвсем скоро- след 110 000км каране. Миналата седмица смених нова мебрана 20лв,уплътнение на клапанчето, малко време и готово.
              С със Стефанели ГЕО си нали? имаш ли снимки от ремонта на изпарителя и кажи от къде си взе ремонтния комплект. Дай малко инфо за подмяната.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #22
                За съжаление нямам снимки. Първоначално ми дадоха мембрани за Стефанели Гео 110, но мембраната беше друга, цената пак 20лв , като в комплекта имаше и хартиено филтърче, но моя изпарител е друг, мисля, че е по-стар. Има само една мембрана и една гумичка, като за юнга. Моя изпарител е с изнесен клапан отвън, който се навива към изпарителя, модела не го помня точно какъв е. Като цяло мембраната беше здрава, но при огъване си личи, че е напукана, аз я смених заради малък теч, разхода беше добре иначе. В самия изпарител има едно клапанче, което представлява един вид лост по средата с опорна точка. В единия край е пружината която е закачена към метална шайба и към мембраната , а в другя край на така нареченото лостче има гумичка , която отваря или затваря притока на газ, който идва от бутилката. В средата на това лостче или люлка (където е опорната точка) има едно винтче, развива се (бая здраво беше завито при мен и видях малко зор)и се вади целия лост (тип люлка) и от долу се изважда рамото с гумичката и се сменя гумичката. Това е целия ремонт. Не съм лепил с нищо мембраната и изпарителя, нямаше много мръсотия вътре, изчистих го и го сглобих. Колата върви, разход не съм засичал все още. Моя изпарител е разположен зад десния фар, до ангренажната кутия и пред приливника на антифриза, закачен на магарето. Малко неудобно беше закачането и откачането на газта. Преди да го направиш това е важно да спреш първо притока на газ от бутилката отзад- да затегнеш и 2 винта (аз затегнах 2 понеже незнам кой е за клапана, кой за мотора) след това откачаш макруча, който отива в изпарителя, има дру маркуч, който излиза от изпарителя и отива в приливника (казанчето)- този маркуч го махаш и първия , който си закачил го закачаш на казанчето. Като отвиваш и завиваш скобата на казанчето подпирай с показалеца цялото рамо, за да не счупиш пластмасовото ухо на казанчето и да му "станеш баща"! След като вече си прехвърлил водата да си е все едно нямаш изпарител можеш да разкачиш третия маркуч който отива към рейката с газта, следва сваляне на изпарителя и го взимаш с теб , колата може да се кара на бензин. Добре е само преди да започнеш всичко да я оставиш в положение бензин. Като свалиш изпарителя ако ще шофираш е добре да поприбереш всичко защото има въртящи се части и да не стане фал. Обясненията нарочно ги писах по-подробно, знам че повечето хора са технически грамотни, но нека и тези, които не им е много ясно да добият представа.Ремонтния комплект го купих от мястото , където ми слагаха ГИ тук в Казанлък, ГИ ми е фобос.Прилагам снимка на изпарителя.
                Прикачени файлове
                Play Golf ,but not drive golf!!!
                Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
                C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

                Коментар

                Working...
                X