didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на изпарител на ГИ
Collapse
X
-
muns61 написа:didich написа:Колеги, според мен няма как да се предаде каквато и да била част по ГИ при положение, че всичко е монтирано като хората и колата я има я няма минати 20 000кмpunto HGT
Коментар
-
Проблема решен, свалих си изпарителя, познат го отвори и ми показа, кое и как се почиства, общо взето работата не е сложна, а доста елементарна, мембраните бяха супер, нищо не съм сменил, само почистване и сега колата си хапе гумите , а ония пичове дето ми искаха 50 лв. за сваляне и почистване от мене получиха _/_punto HGT
Коментар
-
Незнам какъв е ГИ на колата, но само да вмъкна нещо. Моята рейка се скапа след 100 000 км като първа смяна на филтри беше след 40 000 км ! След тези 40 000 км я почистиха смениха едно плунжерче и до 100 000 км с редовни смени на филтри нямах проблеми. Изпарителя ми издъхна съвсем скоро- след 110 000км каране. Миналата седмица смених нова мебрана 20лв,уплътнение на клапанчето, малко време и готово.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Alex_RT написа:Незнам какъв е ГИ на колата, но само да вмъкна нещо. Моята рейка се скапа след 100 000 км като първа смяна на филтри беше след 40 000 км ! След тези 40 000 км я почистиха смениха едно плунжерче и до 100 000 км с редовни смени на филтри нямах проблеми. Изпарителя ми издъхна съвсем скоро- след 110 000км каране. Миналата седмица смених нова мебрана 20лв,уплътнение на клапанчето, малко време и готово.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
За съжаление нямам снимки. Първоначално ми дадоха мембрани за Стефанели Гео 110, но мембраната беше друга, цената пак 20лв , като в комплекта имаше и хартиено филтърче, но моя изпарител е друг, мисля, че е по-стар. Има само една мембрана и една гумичка, като за юнга. Моя изпарител е с изнесен клапан отвън, който се навива към изпарителя, модела не го помня точно какъв е. Като цяло мембраната беше здрава, но при огъване си личи, че е напукана, аз я смених заради малък теч, разхода беше добре иначе. В самия изпарител има едно клапанче, което представлява един вид лост по средата с опорна точка. В единия край е пружината която е закачена към метална шайба и към мембраната , а в другя край на така нареченото лостче има гумичка , която отваря или затваря притока на газ, който идва от бутилката. В средата на това лостче или люлка (където е опорната точка) има едно винтче, развива се (бая здраво беше завито при мен и видях малко зор)и се вади целия лост (тип люлка) и от долу се изважда рамото с гумичката и се сменя гумичката. Това е целия ремонт. Не съм лепил с нищо мембраната и изпарителя, нямаше много мръсотия вътре, изчистих го и го сглобих. Колата върви, разход не съм засичал все още. Моя изпарител е разположен зад десния фар, до ангренажната кутия и пред приливника на антифриза, закачен на магарето. Малко неудобно беше закачането и откачането на газта. Преди да го направиш това е важно да спреш първо притока на газ от бутилката отзад- да затегнеш и 2 винта (аз затегнах 2 понеже незнам кой е за клапана, кой за мотора) след това откачаш макруча, който отива в изпарителя, има дру маркуч, който излиза от изпарителя и отива в приливника (казанчето)- този маркуч го махаш и първия , който си закачил го закачаш на казанчето. Като отвиваш и завиваш скобата на казанчето подпирай с показалеца цялото рамо, за да не счупиш пластмасовото ухо на казанчето и да му "станеш баща"! След като вече си прехвърлил водата да си е все едно нямаш изпарител можеш да разкачиш третия маркуч който отива към рейката с газта, следва сваляне на изпарителя и го взимаш с теб , колата може да се кара на бензин. Добре е само преди да започнеш всичко да я оставиш в положение бензин. Като свалиш изпарителя ако ще шофираш е добре да поприбереш всичко защото има въртящи се части и да не стане фал. Обясненията нарочно ги писах по-подробно, знам че повечето хора са технически грамотни, но нека и тези, които не им е много ясно да добият представа.Ремонтния комплект го купих от мястото , където ми слагаха ГИ тук в Казанлък, ГИ ми е фобос.Прилагам снимка на изпарителя.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар