Здравейте колеги, колата на жената /голф 4 /не върви като хората, смисъл до 2500 оборота набира и след това набира като охлюв, ходих при газаджиите, които слагаха ГИ и ми казаха, че изпарителя е за почистване, но цената от 50лв ми се вижда прекалено висока за сваляне, почистване и качване. ГИ е слаган тук http://www.sofgas.com/, бутилката е турска, компа е български, а изпарителя мисля беше бардолини. Не съм имал никога ядове, но просто на газ неще да вдигне повече от 4000-5000 оборота, а и сигурно факта, че стоя близо 6 месеца в гараж, поради счупени скорости е оказало влиание, но сега я поправихме и вече се кара. Колата е след основен ремонт и на бензин като за 1,6 101к.с. добре се набира, но на газ все едно карам 1,0 моно инжекция Някой разглобявал ли е изпарител, сложно ли е и с какво се почиства, мисля сам да си я направя операцията и евентуално после да ходя до тях само за донастройка, ако е необходимо ... 50 кинта за тая операция ми се вижда прекалено много , при положение, че по други сайтове видях, че струва към 30лв, тия нещо са се уляли
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Почистване на изпарител на ГИ
Collapse
X
-
dogydog написа:Колега да нее дате мутаят тея газаджии ,а да трябва да ти се сменят филтрите на газтаpunto HGT
Коментар
-
muns61 написа:Само с почистване не става. Като разглобиш, задължително се сменят мембрани и клапани.punto HGT
Коментар
-
Мембраната се деформира от работата и посмъртно няма да застане и работи по същия начин след сглобяването. Освен това, та се явява и уплътнение между черупките на изпарителя и се е смачкала. То картер не се сглобява със старата гарнитура...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Ми не ти е казал това колегата маи.Обяснил ти е защо не се отваря изпарител без да се сменят мембраните или по-точно защо на веднъж отворен се сменят.Не,че не може и да не се сменят,то много работи може да с е направят не както трябва и ще си работят,но само излишен труд ще отиде.Можеш да си купиш ремонтен комплект мембрани и клапанчета и да си ги смениш сам,ако си горе-долу технически грамотен.Не е толкова сложно и не иска мноооого умения или акъл.Ако се притесняваш тогава отиваи в сервиза,но само ако цената включва и замяна на тези неща,че за едното чистене...Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Според мен те мотаят. Изпарител да здаде багажа на 20К км... не,че е невъзможно,ама е малко вероятно. Закачиха ли ти колата на компа да видят какво става в реално време. Ако е от изпарителя и има недостиг на газ, то инжекторните времена би трябвало да са космически....Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
dudulia написа:Според мен те мотаят. Изпарител да здаде багажа на 20К км... не,че е невъзможно,ама е малко вероятно. Закачиха ли ти колата на компа да видят какво става в реално време. Ако е от изпарителя и има недостиг на газ, то инжекторните времена би трябвало да са космически....punto HGT
Коментар
-
Колеги, според мен няма как да се предаде каквато и да била част по ГИ при положение, че всичко е монтирано като хората и колата я има я няма минати 20 000км, ако на толко малко километри даваха проблеми тия инсталации едвали някой щеше да се занимава да си модифицира колата на алтернативно гориво.Благодаря за включванията, ще го мисля тоя уикенд какво ще правяpunto HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар