Здравейте,Ще започна с малко история,колата я имам от около 3-4 месеца-Пунто 1.2 75 коня с фабрична метанова Тартарини.От както съм я купил до сега никога не е имала хубав празен ход на метан.Една такава преперква,двигателя тресепонякога се случва да загасне ,иначе в движение няма проблем-върви и от разхода съм доволен от 8.50 до 9.50 лв градско.Като я купих го нямах този проблем-тогава имаше друг.При първо палене за деня трябваше малко да я форсирам на място докато загрее иначе гаснееше после нямаше ядове.Смених филтри,ремъци ,свещи(слоших на Бош) кабели и видях ,че буксата на стъпковото моторче е разкачена ,закачих я и оттогава почна тресенето , а паленето се оправи.Днес си поиграх малко като е закачена буксата на бензин си мени оборотите не работи ок , а на метан е ок и мога да и регулирам оборотите от вратката на изпарителя, а като закача буксата на стъпковото на бемзин е ок на метан се тресе и да завивам и развивам врътката на изпарите оборотите не се променят.Ходих в сервиза на СБА уж разбирали от метани,разбират те колкото и аз .Почна от бобини после вика кабели накрая свещи накрая запушени дюзи-чистиха ги с ултра звук пак същото.Ако някой има повече опит с метановите уредби ,че аз в чудо се видях вече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Интересен проблем Пунто на метан
Collapse
X
-
Re: Интересен проблем Пунто на метан
konba написа:Здравейте,Ще започна с малко история,колата я имам от около 3-4 месеца-Пунто 1.2 75 коня с фабрична метанова Тартарини.От както съм я купил до сега никога не е имала хубав празен ход на метан.Една такава преперква,двигателя тресепонякога се случва да загасне ,иначе в движение няма проблем-върви и от разхода съм доволен от 8.50 до 9.50 лв градско.Като я купих го нямах този проблем-тогава имаше друг.При първо палене за деня трябваше малко да я форсирам на място докато загрее иначе гаснееше после нямаше ядове.Смених филтри,ремъци ,свещи(слоших на Бош) кабели и видях ,че буксата на стъпковото моторче е разкачена ,закачих я и оттогава почна тресенето , а паленето се оправи.Днес си поиграх малко като е закачена буксата на бензин си мени оборотите не работи ок , а на метан е ок и мога да и регулирам оборотите от вратката на изпарителя, а като закача буксата на стъпковото на бемзин е ок на метан се тресе и да завивам и развивам врътката на изпарите оборотите не се променят.Ходих в сервиза на СБА уж разбирали от метани,разбират те колкото и аз .Почна от бобини после вика кабели накрая свещи накрая запушени дюзи-чистиха ги с ултра звук пак същото.Ако някой има повече опит с метановите уредби ,че аз в чудо се видях вече.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Свали и почисти буксите на ламбда контрола, кажи каква марка и модел е - може някой да има опит с него. Провери изпарителя в какво състояние е, може да е заминал. И те съветвъм да отидеш на газ анализатор да ти настройят изпарителя щом си го пипал вече сам.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
konba написа:А само на комп ли може да се види предварението от аванс процесора или може да се регулира и механично от някаде???>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
slav4o_vt написа:A нали има един датчик на маховика, който казва на компютъра на колко градуса е коляновия вал. Вижда се доста лесно, намира се срещу зъбното колело чиито зъби не се вижда се ползват за нещо, точно отляво на двигателя. Но дали може да се премести на планката без преправяне е друг въпрос>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар