Нещо ни е трудна комуникацията с теб колега.Сервиза на Стефанели и сервиза в който те пращам са на 30 метра един от друг.Сервиза в който те пращам е сервиз 2 от тия в дясно със зелените врати.Търсиш Петко и Илия. Момчетата си разбират от работата ,но не знам дали разполагат със кабели и софтуер за Стефанели.Телефоните им за връзка са:Петко-0898 666 156Илия-0898 666 155Обадим се и питай дали могат да я погледнат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на ги Стефанели
Collapse
X
-
krasio_79bs написа:Нещо ни е трудна комуникацията с теб колега.Сервиза на Стефанели и сервиза в който те пращам са на 30 метра един от друг.Сервиза в който те пращам е сервиз 2 от тия в дясно със зелените врати.Търсиш Петко и Илия. Момчетата си разбират от работата ,но не знам дали разполагат със кабели и софтуер за Стефанели.Телефоните им за връзка са:Петко-0898 666 156Илия-0898 666 155Обадим се и питай дали могат да я погледнат.
Коментар
-
muns61 написа:Не искам да се приема като спам, само ще напомня един от аспектите при избор на ГИ - да е колкото може по-масова, за да може да се разчита на повече сервизи за настройка.
Коментар
-
Не пипай дюзите на Стефанели!! Те са едни от най-добрите на пазара. Редуктора ако е стар и на него пише Стефанели - смени го с мимгас. На стефанели редукторите държат по 30-40 000км, и след това са аут. Сложи един обикновен МИМГАЗ за 60лв и ще видиш колко е хубаво да го караш това Стефанели Само си смени температурният датчик, защото компта на стеф. си го търси. Той се маха като отвиеш малкото метално винтче на оригиналният редуктор, което го притиска. Не се налага разглобяване. И не забравяй да свържеш вакуума на МИМГАЗ редуктора към този на колектора - много важно нещо ! Това по-горе е само в случай, че си купил употребяван ГИ Стефанели със стар редуктор. Ако всичко е ново - трябва ти настройка, която обаче за тази система малко хора знаят как да правят. Най-лесно е да се направи автоматична калибрация на празен ход с пуснати ел. консуматори и на загряла кола. Прави се една калбрация, записва се в ЕКУ-то на ГИ инфото и повече не се пипа. След като майсторите не могат да я настроят - това е най-добрият вариант и спестява много главоболия. А и след това разхода е нисък, но пък колата е малко спъната, няма да е 100% като на бензин."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:ОК. Какво би препоръчал тогава в случая (освен оригинален редуктор Стефанели)? И да не е 150лвПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Проблема с изпускането на газта през на МимГаз се отстранява лесно след като се отвори редуктора,а налягането си го държи стабилно.Платинка са добри редуктори на добра цена.А Томасетото от първата снимка също изпуска газ през щуцера за вакуума.И при него проблема се решава след разглобяване.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
-
muns61 написа:Synthy написа:ОК. Какво би препоръчал тогава в случая (освен оригинален редуктор Стефанели)? И да не е 150лв
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар