Да приемем, че е така, обаче разликата с градското е фрапираща.Отнякъде се губи газ според мен, сигурно купе турбо не харчи 25 на 100 газ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход с ГИ
Collapse
X
-
u_bo
emzo написа:u_bo написа:25/100 - или караш като ’24 часа Льо Ман’ или имаш теч някъде. Ако ги гори , а не ги изпуска - ауспуха трябва да ти е в сажди
Коментар
-
S_BANKOV написа:u_bo написа:малко ти е високо градското, но се сещам, че може да имаш лоши навици от дизела.доста колеги споделят, че като карат с малко по-високи обороти / минимум 2000 и после 2500.. 3000 .. / и разхода пада.да не я мъчиш на 1500 в градското?
Коментар
-
Mupo написа:Ако си с дизел, да по-икономично ще е на 1500 об. Още нещо, пак си с 1500 об. ама на пета и идва изкачване. Кое ще е по-икономично, да подържаш и изкачиш с 1500об. на пета предавка, или да подържаш и изкачиш с 3500 об. на трета?Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Днес боднах едно такова:Монтирах го и се молех да е на 1 бар, че мястото е .... Естествено, нали съм карък беше на 1.3 бара.Пуснах калибровка и толкоз много ми свали времената, че колата беше мъртвец.Каза, че и дюзите са големи - Хоризон с 2.3ммНямам други дюзи и се наложи на ръка да вдигна кривата, криво ляво я докарах да работи сондата.1ва засечка - при скорост 130км/ч - 11.1/100 с климатик - не знам добре ли е зле ли ама бордовия комп дава 9 бензин....Ще пиша пак като имам градско.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не знам Либрата ли е по-тежка, но този разход ми се струва голям и за бензин. Явно все пак има значение този двигател в какво купе е монтиран. Миналият месец минах на газ по морето 1200км. Почти навсякъде бачкаше климатика и средният разход за цялото пътуване беше 9л. газ. Карал съм напълно нормално, магистрала 120км/ч, почти през цялото време. Градско 50-60. От тук нататък аз не мога да ти бъда мерило мисля. Иначе автомобила ми го има в гаража.
Коментар
-
Аз съм с мареа 1,6 16V автоматик от миналата година края на май. Та бях със същите мъки . Юни месец я газифицирах с един блутроник в един смотан сервиз(ако някой иска да знае кой е ще спомена), и си я получих с разход 27 на 100 градско и 10 на сто на дълго. След ходене по мъките една година сега съм с 18 на сто градско и между 8.6 до 10,8 на дълго. А иначе основния проблем се оказаха свещи кабели и бубина. Имах пекъсвания на 2и 4 цилиндър които бензиновото еку не засичаше, видя ги този който е разработил ги то , защото стигнах и до него. Всъщност на софтуера на ги то се вижда че бензиноеите дюзи пропускат отваряна и след това правят едно със значително по малко време. Това е така защото когато няма искра екуто затваря дюзата на този цилиндър за да пази катализатора и след това компенсира с допълнително впръскване. Иначе казано екоглупости. А иначе колата си палеше и вървеше що годе добре,понеже от както съм я взел тя е била с проблемна бубина не съм имал база за сравнение. Но сега с новата има осезаема разлика във вървенето и разхода.
Коментар
-
u_bo
emzo написа:Днес боднах едно такова:Монтирах го и се молех да е на 1 бар, че мястото е .... Естествено, нали съм карък беше на 1.3 бара.Пуснах калибровка и толкоз много ми свали времената, че колата беше мъртвец.Каза, че и дюзите са големи - Хоризон с 2.3ммНямам други дюзи и се наложи на ръка да вдигна кривата, криво ляво я докарах да работи сондата.1ва засечка - при скорост 130км/ч - 11.1/100 с климатик - не знам добре ли е зле ли ама бордовия комп дава 9 бензин....Ще пиша пак като имам градско.
Коментар
-
emzo написа:Бобини мога да намеря за проба.Дагеецо, ако обичаш не ми сери в темата, а ходи си гледай плочка уредбите !
Коментар
-
Здрасти, значи Купе 2,0 16 турбо с най-обикновена газова, без симулатор на ламдата харчи между 13 и 17 градско в София без жалене. Извън градско до Варна и обратно даде 11 на сто. Това защото се чудеше колко ли харчи Купе турбо. А в момента карам Алфа 164 3,0 V6 пак с обикновена газова и разхода е точно 17 на сто градско София, пак без жалене. Имаш някъде проблем, продължавай да търсиш. Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар