Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход с ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Да приемем, че е така, обаче разликата с градското е фрапираща.Отнякъде се губи газ според мен, сигурно купе турбо не харчи 25 на 100 газ
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #92
      абсолютно, ненормална работа е това 25/100 газ, според мен за нормално може да приемеш 15/100

      Коментар


        #93
        emzo написа:
        u_bo написа:
        25/100 - или караш като ’24 часа Льо Ман’ или имаш теч някъде. Ако ги гори , а не ги изпуска - ауспуха трябва да ти е в сажди
        Цъ и на трите.Само не съм слагал пяна на зареждачката, но ако изпускаше щях да усетя миризмата на газ, щото много ме дразни.Поръчах за проба един турски изпарител.Поправете ме ако греша, но дори и да имам неработеща сонда, тоз разход е НЕНОРМАЛЕН ?
        засечи градско за кратко време - зареди догоре, карай 100 км градско, зареди пак там догоре. казвай резултата

        Коментар


          #94
          S_BANKOV написа:
          u_bo написа:
          малко ти е високо градското, но се сещам, че може да имаш лоши навици от дизела.доста колеги споделят, че като карат с малко по-високи обороти / минимум 2000 и после 2500.. 3000 .. / и разхода пада.да не я мъчиш на 1500 в градското?
          Мда това е изстина за газта карайки в ниски обороти разхода се вдига.
          Това не е истина, разхода според оборотите е много относително нещо.Ако карам на 2-ра с 1500 ли ще е по икономична или с 3000об/м

          Коментар


            #95
            Ако си с дизел, да по-икономично ще е на 1500 об. Още нещо, пак си с 1500 об. ама на пета и идва изкачване. Кое ще е по-икономично, да подържаш и изкачиш с 1500об. на пета предавка, или да подържаш и изкачиш с 3500 об. на трета?

            Коментар


              #96
              Mupo написа:
              Ако си с дизел, да по-икономично ще е на 1500 об. Още нещо, пак си с 1500 об. ама на пета и идва изкачване. Кое ще е по-икономично, да подържаш и изкачиш с 1500об. на пета предавка, или да подържаш и изкачиш с 3500 об. на трета?
              А четвърта няма ли ? А за колегата EMZO или попадаш в адските задръствания или палиш гумите на всеки светофар. Няма логика извънградското да е нормално, а градското 2,5 пъти повече. То ако ти изтича газ нещо и на градско и извънградско все ще изтича. Но пък на бензин градското си е нормално. Е такъв филм няма другаде..... Дано скоро успееш да решиш проблема че с тоя разход все едно S-класа караш.
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #97
                Днес боднах едно такова:Монтирах го и се молех да е на 1 бар, че мястото е .... Естествено, нали съм карък беше на 1.3 бара.Пуснах калибровка и толкоз много ми свали времената, че колата беше мъртвец.Каза, че и дюзите са големи - Хоризон с 2.3ммНямам други дюзи и се наложи на ръка да вдигна кривата, криво ляво я докарах да работи сондата.1ва засечка - при скорост 130км/ч - 11.1/100 с климатик - не знам добре ли е зле ли ама бордовия комп дава 9 бензин....Ще пиша пак като имам градско.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  Не знам Либрата ли е по-тежка, но този разход ми се струва голям и за бензин. Явно все пак има значение този двигател в какво купе е монтиран. Миналият месец минах на газ по морето 1200км. Почти навсякъде бачкаше климатика и средният разход за цялото пътуване беше 9л. газ. Карал съм напълно нормално, магистрала 120км/ч, почти през цялото време. Градско 50-60. От тук нататък аз не мога да ти бъда мерило мисля. Иначе автомобила ми го има в гаража.

                  Коментар


                    #99
                    Дедра - 1310Либра 1300Само едно нещо не съм сменял ама ми писна да слагам пари за оня дет духа.Ако градското е пак високо - ще карам с разкачена ламбда сонда.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      Увлекателно четиво преди лягане. Дано към 15-та страница да се отъманят нещата...
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        Аз съм с мареа 1,6 16V автоматик от миналата година края на май. Та бях със същите мъки . Юни месец я газифицирах с един блутроник в един смотан сервиз(ако някой иска да знае кой е ще спомена), и си я получих с разход 27 на 100 градско и 10 на сто на дълго. След ходене по мъките една година сега съм с 18 на сто градско и между 8.6 до 10,8 на дълго. А иначе основния проблем се оказаха свещи кабели и бубина. Имах пекъсвания на 2и 4 цилиндър които бензиновото еку не засичаше, видя ги този който е разработил ги то , защото стигнах и до него. Всъщност на софтуера на ги то се вижда че бензиноеите дюзи пропускат отваряна и след това правят едно със значително по малко време. Това е така защото когато няма искра екуто затваря дюзата на този цилиндър за да пази катализатора и след това компенсира с допълнително впръскване. Иначе казано екоглупости. А иначе колата си палеше и вървеше що годе добре,понеже от както съм я взел тя е била с проблемна бубина не съм имал база за сравнение. Но сега с новата има осезаема разлика във вървенето и разхода.

                        Коментар


                          Бобини мога да намеря за проба.Дагеецо, ако обичаш не ми сери в темата, а ходи си гледай плочка уредбите !
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            emzo написа:
                            Днес боднах едно такова:Монтирах го и се молех да е на 1 бар, че мястото е .... Естествено, нали съм карък беше на 1.3 бара.Пуснах калибровка и толкоз много ми свали времената, че колата беше мъртвец.Каза, че и дюзите са големи - Хоризон с 2.3ммНямам други дюзи и се наложи на ръка да вдигна кривата, криво ляво я докарах да работи сондата.1ва засечка - при скорост 130км/ч - 11.1/100 с климатик - не знам добре ли е зле ли ама бордовия комп дава 9 бензин....Ще пиша пак като имам градско.
                            той бордовия си се адаптира според качеството на горивната смес, нали ’си мисли’ че си на бензин и си донаглася времената.

                            Коментар


                              emzo написа:
                              Бобини мога да намеря за проба.Дагеецо, ако обичаш не ми сери в темата, а ходи си гледай плочка уредбите !
                              Сега се сещам че на fes а гледах ламда сензор интегратор (трява да варира от 0,98 до 1,02) .Като е на бензин между 2000 и 3500 оборота имах едно обагатяване на сместа показваше 0.93-0,94 , а на газ ламдата забиваше. Сега си е в параметри. А и някъде по рано си писал че като закачиш 4 цилиндър на тамоната ти показва от 800 до 4000 оборота. Не знам как са точно бобините при теб, аз съм с двойна бубина 1-4 и 2-3 цилиндър. Докато на един приятел с Лагуна 2 2ра фаза е с четири бубини но са вързани по две последователно на екуто , пак така 1-4 ,2-3 цилиндър.Предполагам че при теб е втория вариант.

                              Коментар


                                Здрасти, значи Купе 2,0 16 турбо с най-обикновена газова, без симулатор на ламдата харчи между 13 и 17 градско в София без жалене. Извън градско до Варна и обратно даде 11 на сто. Това защото се чудеше колко ли харчи Купе турбо. А в момента карам Алфа 164 3,0 V6 пак с обикновена газова и разхода е точно 17 на сто градско София, пак без жалене. Имаш някъде проблем, продължавай да търсиш. Успех

                                Коментар

                                Working...
                                X