Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Висок разход с ГИ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Момче още не си се научил да караш и засичаш на газ тия двадесет 20 на МЕМО ако са 115-120 км. във Варна, При мен може да са 100, а при теб може да са 80 или 140км. направи си един експеримент, като отидеш на колонката където те пълнят зареди до горе и виж колко ще ти заредят, мен последно ми заредиха 36 л. в празна бутилка която е калибрина да събира 32 л. За експериментите ти влия също и температурата от вън, колко газ си имал преди това в бутилката, и коклко е решил да спечели банзинжията преди това. А нали се сешаш че ако на 10л. - 8.5 л. са те врътнали с 1 литър газ и резултата ти отива по дяволите.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      Коментирах го вече в друга тема.48литра бутилка я пълнят 47.7литра на Темпо, Еко и Лукойл.47л газ = 470км пробег, гледал съм да поддържам 100км/ч
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        Надявам се че тези 48 литра са 80 % от обема на бутилката?Абе младеж аз с 32 литра минах 409км. миналата седмица, Само извън града, без климатик и сам в колата, багажа беше не повече от 40-50 кг.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Добре младежо, стига сме си чесали езиците.48литра е бутилката, 47.6 побирал, поплавъка явно не работи.Искам насоки, които да проверя и да елиминирам.И понеже ми се върти нещо в главата направо ще си питам - кофти зацепен агренаж, може ли да е причината ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #20
            Да но ако е зацепен неправилно ще го има и на бензин, дори по осезаемо. и ще има и други проблеми. Прескачането но полевин зъб обикновенно подобрява работата на газ. Все си мисля че дюзите са ти прекалено големи или изпарителя изпуска от клапана за налягането и вкарва газ направо в колектора.Провери цялата инсталация за теч на газ с детектор, когато е топла няма да усетиш че мирише на газ.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Какъв е този детектор ?Притегнах всички съединения, без това на редуктора, че е заврян на ....
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #22
                Изпарител ТОМАСЕТО 100КВ-При пикове в налягането/между скоростите/вкарва газ в направо в колектора през вакума и пука като на рали-МНОГО КЕФИ/ ;управление БСМ ;дюзи-Матрикса изгоря,сега съм с пауър джет -бързиКолкото до белезите сигурно съм казвал вече ама пак ще кажа.Като взех колата сменях ангренаж ,направих си центровка сам карах 1 година -всичко беше ок ,реших да ремонтирам вариатора ,отбелязах си центровката.След като си направих вариатора започнах да търся пети .Във фирмения сервиз на фиат казаха "Ний сички фяти с идни пити ги прайми ,ако не стане щи върним парити’’ .Отидох в бившия на фият и те същите но рискувах 100 лева ,колата работеше нормално но нямаше стабилни ниски.Отидох в гаража и отворих да видя какво са направили в сервиза.Изпускателния вал беше 4 зъба в предварение спрямо моя белег ,всмукателния със 7 и то при положение ,че не са развивали ангренажните колелета от валовете.Викам си 4 зъба може ама 7 -много бе. Върнах един зъб направо от ремъка на всмукателния вал ,ниските дойдоха и вече над 40000км е така.Та думата ми е че тоз мотор си върви добре с много големи разлики в центровката и със сигурност 4 зъба предварение на изпускателния и 7 на всмукателния не са му проблем.Чека също не светна-за разликата между колянов и разпределителен вал .Нито клапани удари ,нито пък се усещане нещо нередно Вървеше и си гореше нормално според мен.Извод : Намери си пети за зацепване ,иначе постоянно ще те те гложди ,че не е наред центровката.Забравих да кажа че след центровката и преди да върна един зъб се гоних с един приятел с много запазен коч 2/16-147 коня -от старт до 170 наравно и след това започнах съвсем леко да го изпреварвам.-после не вървеше вече така.

                Коментар


                  #23
                  Намерил съм и майстор съм намерил, само да има желание да се занимава с мен ))
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #24
                    Още нещо се сетих, не взимам от никъде сигнал за оборотите на ГИ.Има една опция - виртуални обороти, нея ползвам.Защото от бобината на 4ти цилиндър има пикове в отчитането, както е на 800рпм скача на 4000.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Още нещо се сетих, не взимам от никъде сигнал за оборотите на ГИ.Има една опция - виртуални обороти, нея ползвам.Защото от бобината на 4ти цилиндър има пикове в отчитането, както е на 800рпм скача на 4000.
                      ГИ си смята сам оборотите по броя на впръскванията, ако си му указал коректно колко цилиндъра е мотора няма шанс за грешка.

                      Коментар


                        #26
                        колко ти е бензиновото време на празен ход на бензин на загряла кола?

                        Коментар


                          #27
                          2.6-2.9мс без включена перкадо 3.1 като включи перкатабез никакви консуматори
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Добре ти е времето за впръскване.Аз бих пробвал с дюзи 2.2-2.4 мм и диференциално налягане 1.2 бара.Пусни една автоматична настройка,след това вече минаваш нататък.Копирам текст от ауди форума"Ако всичко по механичния монтаж ти е безупречно:Хващаш си един помощник, който да кара, сядаш с лаптопа в колата и започвате:Подгряваш колата до работна тепмератураИзключваш всякакви консуматориПускаш автоматичната настройкаВиждаш как прехвърля от бензин на газ и обратно на ПХ - не трябва да се усеща, не трябва да има заклащания на двг и Т.Н. - бензиновото време трябва да остава непроменено. Ако то спада, сместа е богата, ако се покачва - сместа е бедна - можеш да се ориетираш и по ламбда сондата , но не е особено добре - теснолинейните ламбда сонди имат лошото свойство при пребогата смес изведнъж да пращат сигнал към компа, че тя е бедна :hilezh:Пробваш за бензиновите времена и при всички включени консуматори.Потегляте.Шофьора ти задържа 2000 оборота по равен и прав път на 4-та или 5-та предавка (по-ниските не са обективни) и пак гледаш бензиновите времена при прехвърляне и отново не трябва да има придърпвания и Т.Н.Повтаряш по-горната стъпка на 3000, 4000 , 5000 и 6000 оборота - шофьора трябва да има гащи определено и да може да владее колата!Така, настроили сме статичните режими, започваме ускорителните.От спряло положение потегляне на 50% тротъл (наполовина натиснат педал на газта) до 4-5000 на 5-та - ако има проблеми се коригира в МАП таблицата по диагонал - общо взето е най-хубаво да работиш с нея, но е и най-сложно.От спряло положение на пълна газ ускорение до колкото вдигнеш...Доускорителни режими - караш с 2000 оборота и набиваш газта докрай - как се държи колата - сравняваш и с бензина.По време на цялото возене е хубаво да си следиш температурата на изпарителя ( не бива да пада под 50-на градуса) и газта (не бива да пада на пълна газ на 5-та под около 5-7 градуса).Общо-взето това е "

                            Коментар


                              #29
                              Тои тези неща за настроиката ги знае,ама пак нещо не става работата явно.20/100 в града лятото е абсурден разход,ако караш нормално.Ако я режеш мъжката и ползваш климата постоянно би бил по-нормален.Как преценяте какво е подходящото диф. налягане?На брат ми на колата съм му го оставил на 1,5бар,дюзите не зная на колко са разпробити,под 2мм са,но дали 1,7 или 1,8 не съм мерил.Колата му върви супер прилично,гори 8,3/100 градско и смесено без клима и около 10 с клима.Чисто извънградско не е засичано,но предполагам ще е доста малко.Леката подробност е,че е 1,2 16V Ecotec 65к.с. и си е малолитражка.Дори и така да е,наистина имаш проблем,но не го виждам по графиките.По описанието бих казал богата смес,но ламбдата ти,ако разчитам правилно графиката,не качва над 0,7в,значи не става дума за богата смес,а и ти сам казваш,че при ускорение ти беднее.Калкулатора в програмата на БСМ за 131к.с. в BRC редуктор и реика Хоризон/Раил(3Ома) ми дава все 2,5мм. отвори на щуцерите при 1бар,но мисля,че е 1бар на изпарителя,а не диф. налягане.2,2мм ми дава да са дюзите при 1,5бар.Пробваи ако искаш да повишиш налягането и после да направиш нова автоматична настроика и да си я пипнеш където има нужда.Голяма сага с тази Либра,но поне,като я направиш,ще си станал специалист вече
                              Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                              Коментар


                                #30
                                Емо ме повози онзи миналата седмица. Даже се учудих, че му гори само 20 на неговото каране.

                                Коментар

                                Working...
                                X