Пак аз, много ясно.Помагайте , че се изчерпвам.Засечка от няколко часа:бензин:градско - 12/100извън - 6.5/100 скорост 100км/чбез климатроникгаз:градско - 20/100извън - 10/100 независимо дали карам с клима или с 90 или 100км/ч гори си твърдо 10/100.При 120км/ч гори 11.1/100-----------Проверявал съм за теч на газ - нямаше. Пак ще проверя утре.Пробвал съм с 3 различни рейки и размери на дюзите, гори твърдо 10/100рейл хоризон - 2.2мм - калибровка - октурска рейка - 2.3мм - калибровка - оквалтек тип 30 - 3.0мм - един път минава, един път не минава.Преди малко посетих един сервиз и ми скъсиха на валтека хода на буталото на 0.5мм, рейката е чисто нова от магазин и беше всяка бобина с различно показание. Мама миа демек. ... не вярвам да е от това, но ще пробвам.--------Tamona Progas4Pредуктор - brc genius , работи на 1бар точно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход с ГИ
Collapse
X
-
Малко ще порасзъждавам, някой ако иска да коментира - добре дошъл.Имах проблеми с радиатора на парното, спукан явно и лапа въздух и съм губил антифриз.Изгоря ми и централата на еърбега, но това не ме плаши толкоз. Тръгнеш ли да разчиташ на бег-а , пиши се бегал от тоз свят.Та при условие, че все лапа въздух, си мисля, че е оказвало влияние на работата на редуктора.Малко или много.Проблема е отстранен с байпас на радиатора ... засега.Както писах , занесох си рейката на сервиз и хода на буталцето вече е 0.5мм. Скъсих и живота определено, но рейки имам бол , не е проблем.Факт е, че преди да сложа байпас на радиатора на парното , автокалибровката минава само с 3мм дюзи и то от 5 опита - 1.Вчера кочината (Тамоната) ми каза, че дюзите ми били големи.Сложих 2.8мм, че нямах по-малки. Мина успешно.Ето на празен ход (на газ) времената на бензин и газ и показания на ламбдата.Сондата най-накрая (според мен) заработи, както трябва.Ето при рязко ускорение 1ва и 2ра до 100км/ч:При ускорение обогатява, като върна газта я държи бедна.В края на снимката е при поддържане на средна скорост 90-100км/ч.Темпеаратура на газта и на редуктора са сравнително постоянни, спрямо натоварването:Тия пикове (1.8бара след 1ва) в диф. налягане, нормални ли са ?Довечера или утре ще логна бензиновите времена и сондата на газ през Хитачито.Прилагам и конфиг файловете и осцилограмите, ако някой наясно има желание - да ги види и коментира тук или на л.с.С пяна проверих всички връзки, нямам никакво изтичане на газ. Миризма не съм усетил нито около колата, нито вътре, нещо с което много се гордея ---------Няколко въпроса:1. оградения в зелено винт, за какво служи ? Почти докрай е развит при мен.2. Какъв тип е сензора за нивото на газта + 3. Бензиновите времена са зависими от натоварването/консуматорите. Та седя и си мисля .... винаги калибрирам между 2 включвания на перката на радиатора, без никакви консуматори, а реално винаги карам на фарове+радио, не трябва ли при включени консуматори да я настройвам ? Реално ЕКУгаз коригира времената, но при консуматори на празен ход, минавам искания от Тамоната диапазон 5-5.5мс газово време на празен ход.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
u_bo
emzo написа:3. Бензиновите времена са зависими от натоварването/консуматорите. Та седя и си мисля .... винаги калибрирам между 2 включвания на перката на радиатора, без никакви консуматори, а реално винаги карам на фарове+радио, не трябва ли при включени консуматори да я настройвам ? Реално ЕКУгаз коригира времената, но при консуматори на празен ход, минавам искания от Тамоната диапазон 5-5.5мс газово време на празен ход.
Коментар
-
Такива винтове нямаш ли 2? единия е за спиране на газта към изпарителя, другия е за спиране на газта от пълначката, и двата трябва да са докраи развити. Сензора като го гледам е резисторен тип и може да го пробваш на тая отметка 0-90 ома, ама нищо не ти пречи да го замериш какво съпротивление показва на двете му крачета при пълно и празно, за целта направо го свали от бутилката и с един магнит го врътаки на ръка.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo написа:после я поразгледай как се държи през ХитачитоMEMO написа:В момента с 20 лева минавам 115-120км. във Варна ,с малко климатик което си е около 14 .Извън града най честия ми маршрут е Варна-Трявна .Сто километра по магистралата до Шумен-под 140 не карам и оттам до края с 90-120 /където може/ -от 7,5 до 8,5 литра на 100 .Никога през живота си не съм засичал разход извън града по голям от 9 независимо от климатик и скорост с която съм шофирал.Това при положение ,че обичам да изпреварвам със 7000 оборота, а и в града си я рязкам от време на време.Много ли е,малко ли е не ме вълнува ,важното е че колата върви перфектно и ми прави кефа.Забравих: 1,8 /VFD ГИF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Според мен е невъзможно да минеш 100 км.извън града със 100км в час,ламбда сондата да показва перфектни стойности и разликата в разхода бензин газ да е по голяма от 20 процента.Просто за 100км на 5-та с 3000об в минута двигателя ще направи точно определен брой обороти /пълнения/с 1800 кубика смес която при идеалното съотношение с въздух /показвано от ламбдасондата/ ще означава точно определено количество газ.Разликата при различните горива ще се обуславя само от тяхната калоричност-затова при газта разхода ще е с 20 процента по голям от този при бензин.Спри с експериментите/харчат доста газ/,остави колата да се адаптира,направи няколко засичания /извън града/ без да пипаш настройки и без да мислиш как караш и колко газ даваш и после ако е висок разхода мисли за механични проблеми.Градския разход е "друга бира" и зависи от други неща.Тоя мотор ангренажни белези няма.
Коментар
-
u_bo
-
MEMO написа:1Според мен е невъзможно да минеш 100 км.извън града със 100км в час2.Тоя мотор ангренажни белези няма.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар