Както си разбрал колко са бързи инжекторите няма значение за разхода.Свалянето на разхода при съвременните бензинови двигатели с компютърно управление се дължи на- ППХ - принудителен празен ход - движейки се примерно с 3000-4000 оборота отнемаш газта както си си на скорост. Инжекторните времена трябва да отидат на 0 а ламбдата на бедно докато не паднеш под граничните за ППХ обороти.- closed loop или круиз - движиш се с едни обороти на една скорост по равен път. Примерно 3000 на 3-та или 4-та. Трябва да видиш ламбдата как се клати и се коригират инжекторните времена- closed loop на празен ход - загрял автомобил на място без консуматори - сместа непрекъснато трябва да се коригирадай такива графикити си дал при ускорение където екуто не го бърка сигнала от ламбдата и буха гориво за да можеш да ускориш бързо. Пак ти казвам, газта е за икономия. За да е всичко наред, трябва на газ да вървиш една идея /че даже две/ по-слабо от бензина.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход с ГИ
Collapse
X
-
3 отделни засечки:на празна бутилка5 литра газ = 25км пробег10литра газ = 50км пробег20 литра газ = 100км пробегМога и пълно - 100км и да долея, но резултатът е същия.Цяла бутилка 48литра няма как да я изгоря само градско.Карал съм така да се каже икономично, 1 път съм я изрязал за 3те засечки до 5000рпм.Всичко това без климатроник.Сигурен съм, че не е от софтуерна настройка на тамоната, щото едва ли в стз има газаджия да и разбира повече от мен ! (Не, хич не се хваля, убеден съм !)Тия засечки са направени в максимално кратък период след зареждането.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
При газта има един тънък момент и когато го прескочиш само вдигаш разхода, но не и вървене...... Колегата по нагоре ти каза, че на дълго като я закротиш и газта се подава точно, но в града когато постоянно търсиш ускорение........ ЕКУ не се съобразява и подава газ за да има ускорение. Също така не забравяй, че и трябва да върви една идея по слабо от колкото на бензин. Също така спри да я ровиш. Направи настройка, карай 300км виж как е и тогава я бутай.
Коментар
-
emzo написа:Няма течове. Одеве клепах с пяна пак, а и не мирише ... всички знаем, колко гадно мирише нафтата.Тръбата от бутилката до газовия клапан е стоманена, от клапана до редуктора - медна.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
muns61 написа:emzo написа:Ами нямам намерение да я пипам повече.Евентуално засечка с разкачена ламбда сонда.Работата мирише на метан отново, само че с доказано работещ с тази кола/ЕКУ инжекцион.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
emzo написа:Работата мирише на метан отново, само че с доказано работещ с тази кола/ЕКУ инжекцион.OVB X18XE1 седан+ГИ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар