Немога да пипам нищо да сменям,защото газовата ми е в гаранция и ако сменя кутийката ми отпада гаранцията
ако имаш възможност пусни снимка на ключа. на мойто "тъпо" е същата работа - минава на газ след 2000 оборота, но отдолу на корпуса на самия ключ има едно малко бутонче, което е навътре т.е. не е изпъкнало и непосредствено след като започна да въртя го натискам и пали веднага на газ. провери дали нямаш такова копченце. дано си ме разбрал.
Разбрах те и мерси за помощта ,но ми е по друга кутийката,преди малко ходих до газаджиите и тоя пич бръкна от отворения прозорец и само задържа копчето S за около 30 секунди и се развали тва където е програмирал на 2000 оборота и сега пали само на газ или само на бензин,което е най-добрия вариант за мене
Нямаш авариен режим значи , а копчето е за запаметяване на оборотите , на които да пали колата , всъщност ключа ти е производство на една фирма в град Гоце Делчев , само логотата по него са на BRC , ние ползваме такива , но на тях пише LPG Control... все в г*з...Най-лесното е да си смениш ключа с ръчен - куплунзите и кутийките съвпадат , само се вади единия и се слага другия ключ и си готов , но ако колата е пълна инжекция има голяма вероятност да окихаш колата , затова и слагаме на пълните инжекции автоматичен ключ - повечето хора не знаят как да палят на газ
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Нямаш авариен режим значи , а копчето е за запаметяване на оборотите , на които да пали колата , всъщност ключа ти е производство на една фирма в град Гоце Делчев , само логотата по него са на BRC , ние ползваме такива , но на тях пише LPG Control... все в г*з...Най-лесното е да си смениш ключа с ръчен - куплунзите и кутийките съвпадат , само се вади единия и се слага другия ключ и си готов , но ако колата е пълна инжекция има голяма вероятност да окихаш колата , затова и слагаме на пълните инжекции автоматичен ключ - повечето хора не знаят как да палят на газ
Не знам защо при тебе е така, но моята газова уредба БРЦ има превключвател с три положения. На ляво е само на бензин, в средно (неутрално) пали на бензин и после при изфорсиране обръща на газ и на дясно си е чисто на газ. До сега не съм палил на газ и не мога да кажа нищо по въпроса, но виж при твоя газаджия дали не можеш да си смениш ключа с такъв с три положения.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
този ключ с цялата кутийка е1. автоматичен ключ следи оборотите след 2000 оборота превключва на газ винаги пали на бензин като е на средата на ляво само Газ На дясно само бензин като натиснеш бутончето отзад пали и веднага превключва на газ2. има и ръчно пали както го оставиш на газ или на бензин поне при мен е така може да се смени ако е от по евтиния вариант за автоматичен който е сигурно при теб може да има и връзка с температурата при мен немога по някога веднага да запаля на газ като е студена като поработи малко пали всякак газ/ бензин
е сега и аз натиснах това копче и пали на бензин и веднага превключва на газ но като е студено и не винаги пали на газ превключва се на бензин или гасне КАЖЕТЕ как сега да го върна в старото положение
Най-добре е дръж си го в средно положение да палиш на бензин и после като позагрее малко да изфорсираш и да минеш на газ. Така инжектора и бензиновата помпа няма да се запушат като не ги употребяваш.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
да седи си на средно положение но като запаля виднага превключва на газ и като е студена не винаги пали а гасне на ли натиснах това бутонче отдзат на кутииката с ключето и сега неможе да се върне в изходно положение
Батка, иде зима, за какво са тия галимации Зимата си иска палене на бинзин. От личен опит ти го казвам. Не веднъж сам поливал замръзнал изпарител щото сам забравил да сипя бензин. Гадничко е, пък и ти трябва втори човек да върти на стартер докато запали.
точно това казвамдобре е да се пали на бензин, като натиснах бутончето на ключа отзад и незнам как да го върна в предишното положение сега като запаля пали на бензин и веднага превключва на газ, а преди стоеше малко на бензин и като загрее или минеш 2000 об. превключва на газ
Не знам какво е това бутонче при тебе, но при мен отзад има едно тримерче, чрез което си определям на колко оборота да обръща автоматично. Зимата, ги вдигам малко, тъй като като запаля на студено отначало знаете оборотите са по-височки, а за лятото ги смъквам тъй като не е необходимо подгряване.
FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
точно това казвамдобре е да се пали на бензин, като натиснах бутончето на ключа отзад и незнам как да го върна в предишното положение сега като запаля пали на бензин и веднага превключва на газ, а преди стоеше малко на бензин и като загрее или минеш 2000 об. превключва на газ
Най-вероятно си запаметил нулев импулс от бобината... тоест колата като запали вече импулса , който се чака от бобината е премного силен и ключето превключва - мисля , че при теб се палеше само на бензин , задържаш някакви обороти - да речем 2000 , след което държиш около 5 секунди копченцето и вече си запаметил новия импулс Който е разбрал да вдигне ръка
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
двес като ми направи този номер няколко пъти Паля и веднага превключвам на газ но като е студена на газ гасне и се обадих на газаджийте момчето ми каза че може да ми вдигне оборотите но сигурно има и този момент като го задържиш да запомни да седи на бензин и после да превключи има и тример за оборотите
Коментар