Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да си направя колата да пали на газ и много ли е лошо?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    everton написа:
    Abarth. написа:
    Немога да пипам нищо да сменям,защото газовата ми е в гаранция и ако сменя кутийката ми отпада гаранцията
    ако имаш възможност пусни снимка на ключа. на мойто "тъпо" е същата работа - минава на газ след 2000 оборота, но отдолу на корпуса на самия ключ има едно малко бутонче, което е навътре т.е. не е изпъкнало и непосредствено след като започна да въртя го натискам и пали веднага на газ. провери дали нямаш такова копченце. дано си ме разбрал.
    Разбрах те и мерси за помощта ,но ми е по друга кутийката,преди малко ходих до газаджиите и тоя пич бръкна от отворения прозорец и само задържа копчето S за около 30 секунди и се развали тва където е програмирал на 2000 оборота и сега пали само на газ или само на бензин,което е най-добрия вариант за мене
    ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

    Коментар


      #17
      Нямаш авариен режим значи , а копчето е за запаметяване на оборотите , на които да пали колата , всъщност ключа ти е производство на една фирма в град Гоце Делчев , само логотата по него са на BRC , ние ползваме такива , но на тях пише LPG Control... все в г*з...Най-лесното е да си смениш ключа с ръчен - куплунзите и кутийките съвпадат , само се вади единия и се слага другия ключ и си готов , но ако колата е пълна инжекция има голяма вероятност да окихаш колата , затова и слагаме на пълните инжекции автоматичен ключ - повечето хора не знаят как да палят на газ
      Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
      София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

      Коментар


        #18
        The_Machine написа:
        Нямаш авариен режим значи , а копчето е за запаметяване на оборотите , на които да пали колата , всъщност ключа ти е производство на една фирма в град Гоце Делчев , само логотата по него са на BRC , ние ползваме такива , но на тях пише LPG Control... все в г*з...Най-лесното е да си смениш ключа с ръчен - куплунзите и кутийките съвпадат , само се вади единия и се слага другия ключ и си готов , но ако колата е пълна инжекция има голяма вероятност да окихаш колата , затова и слагаме на пълните инжекции автоматичен ключ - повечето хора не знаят как да палят на газ
        Моно е А как се пали на газ?
        ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

        Коментар


          #19
          Не знам защо при тебе е така, но моята газова уредба БРЦ има превключвател с три положения. На ляво е само на бензин, в средно (неутрално) пали на бензин и после при изфорсиране обръща на газ и на дясно си е чисто на газ. До сега не съм палил на газ и не мога да кажа нищо по въпроса, но виж при твоя газаджия дали не можеш да си смениш ключа с такъв с три положения.
          FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
          ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

          Коментар


            #20
            Пали се на газ като подадеш + от някъде на клапаните и откачиш бушона на ключа за газ... Щом газовата ти е в гаранция ходи да ти сменят ключа.
            Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
            София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

            Коментар


              #21
              ключ

              този ключ с цялата кутийка е1. автоматичен ключ следи оборотите след 2000 оборота превключва на газ винаги пали на бензин като е на средата на ляво само Газ На дясно само бензин като натиснеш бутончето отзад пали и веднага превключва на газ2. има и ръчно пали както го оставиш на газ или на бензин поне при мен е така може да се смени ако е от по евтиния вариант за автоматичен който е сигурно при теб може да има и връзка с температурата при мен немога по някога веднага да запаля на газ като е студена като поработи малко пали всякак газ/ бензин
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #22
                Добре де нали ви казах,че успях да го направя да пали само на газ (тоест газаджията),закво да сменям ключа?
                ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT

                Коментар


                  #23
                  газ

                  е сега и аз натиснах това копче и пали на бензин и веднага превключва на газ но като е студено и не винаги пали на газ превключва се на бензин или гасне КАЖЕТЕ как сега да го върна в старото положение
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #24
                    Най-добре е дръж си го в средно положение да палиш на бензин и после като позагрее малко да изфорсираш и да минеш на газ. Така инжектора и бензиновата помпа няма да се запушат като не ги употребяваш.
                    FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                    ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                    Коментар


                      #25
                      проблем

                      да седи си на средно положение но като запаля виднага превключва на газ и като е студена не винаги пали а гасне на ли натиснах това бутонче отдзат на кутииката с ключето и сега неможе да се върне в изходно положение
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #26
                        Батка, иде зима, за какво са тия галимации Зимата си иска палене на бинзин. От личен опит ти го казвам. Не веднъж сам поливал замръзнал изпарител щото сам забравил да сипя бензин. Гадничко е, пък и ти трябва втори човек да върти на стартер докато запали.

                        Коментар


                          #27
                          газ

                          точно това казвамдобре е да се пали на бензин, като натиснах бутончето на ключа отзад и незнам как да го върна в предишното положение сега като запаля пали на бензин и веднага превключва на газ, а преди стоеше малко на бензин и като загрее или минеш 2000 об. превключва на газ
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #28
                            Не знам какво е това бутонче при тебе, но при мен отзад има едно тримерче, чрез което си определям на колко оборота да обръща автоматично. Зимата, ги вдигам малко, тъй като като запаля на студено отначало знаете оборотите са по-височки, а за лятото ги смъквам тъй като не е необходимо подгряване.
                            FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
                            ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC

                            Коментар


                              #29
                              Re: газ

                              kluchar написа:
                              точно това казвамдобре е да се пали на бензин, като натиснах бутончето на ключа отзад и незнам как да го върна в предишното положение сега като запаля пали на бензин и веднага превключва на газ, а преди стоеше малко на бензин и като загрее или минеш 2000 об. превключва на газ
                              Най-вероятно си запаметил нулев импулс от бобината... тоест колата като запали вече импулса , който се чака от бобината е премного силен и ключето превключва - мисля , че при теб се палеше само на бензин , задържаш някакви обороти - да речем 2000 , след което държиш около 5 секунди копченцето и вече си запаметил новия импулс Който е разбрал да вдигне ръка
                              Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                              София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                              Коментар


                                #30
                                газ

                                двес като ми направи този номер няколко пъти Паля и веднага превключвам на газ но като е студена на газ гасне и се обадих на газаджийте момчето ми каза че може да ми вдигне оборотите но сигурно има и този момент като го задържиш да запомни да седи на бензин и после да превключи има и тример за оборотите
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X