muns61 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типо 88год на 70000км има вибрации при всяка скорост на газ
Collapse
X
-
-
wwalker написа:muns61 написа:А как ли се обезвъздушават пък тези, дето нямат пробки и не са самообезвъздушаеми?Разкачва се един от маркучите - в случая на изпарителя, и така. Няма кой да го чака да отваря термостат и прочие простотии. А каченият високо изпарител има една полезна функция, сещай се каква!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Не е проблем височината на изпаритела , най-вероятно не е проблем и плочката тези инжекциони са си капризни на газ и си искат емулатори и на ламбдата и на дюзата , най-лесно е на практика да идеш при човек който е на ясно какво прави ,въпреки ,че от друга гледна точка не е чак толкова труден за правене .
Коментар
-
Мддааа... Много хубава двувалка. Моят изпарител е по абсолютно същия начин поставен. Няма как да слезе надолу и няма защо. Обезвъздушава се колата без проблем. Моят изпарител беше вързан към парното, но малко намалява топленето и миналата година го преместих да се отоплява от отоплението на инжекцията, а си възтанових връзките на парното и топли поне с 10 % по-добре. Инъче и с малките маркучета се топли добре изпарителя и даже на - 20 градуса няма грижи. Всичко изглежда о.к. само ме съмнява тази плочка. Моята е по различна и е същата като тази в темата която съм посочил. Тази на колегата ми се струва че взима много въздух. Не е проблем диаметъра, тя и моята е с голям диаметър, но понеже е по висока и някак си дюзата влиза по навътре в плочката и по този начин намалява притока на въздух. Като гледам има един вариант - на двувалката има една пласмаска която фабрично стои около дюзата и за да се сложи плочката тази пласмаска се маха. На моята кола пробвах да я орежа и успях да я навра въпреки плочката ама много ми затвори въздуха и пак я махнах. Мисля си че на колегата ако тая пластмаса седи може да я окълца и да пробва да я сложи това би подобрило съотношението на въздуха и горивото. Другото няма как да видя на снимките ама дали колата е с емулатор.?За дюзата 100 % няма нужда от емулатор моята си минава само през ключе. единствено на ламбда сондата се слага.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар