Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типо 88год на 70000км има вибрации при всяка скорост на газ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    muns61 написа:
    А как ли се обезвъздушават пък тези, дето нямат пробки и не са самообезвъздушаеми?Разкачва се един от маркучите - в случая на изпарителя, и така. Няма кой да го чака да отваря термостат и прочие простотии. А каченият високо изпарител има една полезна функция, сещай се каква!
    Да, вярно по-лесно се полива с гореща вода, щото и ще се налага така поставен. Получаваш градска кола, която прегрява, а изпарителят замръзва.Още повече, че дори и да го обезвъздушиш, което няма да стане с разкачане на маркуч от изпарителя, което е смешно, т.к. най-малко губиш циркулацията и от там какво ще обезвъздушиш с откачането му само ти си знаеш. Та дори да обезвуздушиш, да кажем с поставяне на пробка на маркуч на изпарителя, пак си прецакан, защото капачката на разширителният съд е клапа, която в случая остава под изпарителят. Пак ще си направи въздушен балон доста бързо. При развиване на капачката за доливане/проверка пак това се получава.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #17
      wwalker написа:
      muns61 написа:
      А как ли се обезвъздушават пък тези, дето нямат пробки и не са самообезвъздушаеми?Разкачва се един от маркучите - в случая на изпарителя, и така. Няма кой да го чака да отваря термостат и прочие простотии. А каченият високо изпарител има една полезна функция, сещай се каква!
      Да, вярно по-лесно се полива с гореща вода, щото и ще се налага така поставен. Получаваш градска кола, която прегрява, а изпарителят замръзва.Още повече, че дори и да го обезвъздушиш, което няма да стане с разкачане на маркуч от изпарителя, което е смешно, т.к. най-малко губиш циркулацията и от там какво ще обезвъздушиш с откачането му само ти си знаеш. Та дори да обезвуздушиш, да кажем с поставяне на пробка на маркуч на изпарителя, пак си прецакан, защото капачката на разширителният съд е клапа, която в случая остава под изпарителят. Пак ще си направи въздушен балон доста бързо. При развиване на капачката за доливане/проверка пак това се получава.
      Не позна! Предимството е, че ако ти се губи охладителна течност, изпарителят първи остава на сухо и замръзва, колата забива нос и спасяваш по-сериозни повреди. Никога не ми се е налагало да заливам с топла вода, даже зимата паля на газ директно - http://www.youtube.com/watch?v=9TJBN...feature=plcpА колкото до капачката, системата е затворена, под налягане е и има циркулационна помпа, та е без значение кое колко е високо. Същата работа, като при локално парно с помпа - отпадат наклони на тръби и височина на радиатор и котел.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Здравейте отново, качвам нови снимки от плочката. 35мм е. Казанчето с водата е почти на височината на изпарителя. Надявам се да помогнат с нещо:
        Прикачени файлове

        Коментар


          #19
          Не е проблем височината на изпаритела , най-вероятно не е проблем и плочката тези инжекциони са си капризни на газ и си искат емулатори и на ламбдата и на дюзата , най-лесно е на практика да идеш при човек който е на ясно какво прави ,въпреки ,че от друга гледна точка не е чак толкова труден за правене .

          Коментар


            #20
            Мддааа... Много хубава двувалка. Моят изпарител е по абсолютно същия начин поставен. Няма как да слезе надолу и няма защо. Обезвъздушава се колата без проблем. Моят изпарител беше вързан към парното, но малко намалява топленето и миналата година го преместих да се отоплява от отоплението на инжекцията, а си възтанових връзките на парното и топли поне с 10 % по-добре. Инъче и с малките маркучета се топли добре изпарителя и даже на - 20 градуса няма грижи. Всичко изглежда о.к. само ме съмнява тази плочка. Моята е по различна и е същата като тази в темата която съм посочил. Тази на колегата ми се струва че взима много въздух. Не е проблем диаметъра, тя и моята е с голям диаметър, но понеже е по висока и някак си дюзата влиза по навътре в плочката и по този начин намалява притока на въздух. Като гледам има един вариант - на двувалката има една пласмаска която фабрично стои около дюзата и за да се сложи плочката тази пласмаска се маха. На моята кола пробвах да я орежа и успях да я навра въпреки плочката ама много ми затвори въздуха и пак я махнах. Мисля си че на колегата ако тая пластмаса седи може да я окълца и да пробва да я сложи това би подобрило съотношението на въздуха и горивото. Другото няма как да видя на снимките ама дали колата е с емулатор.?За дюзата 100 % няма нужда от емулатор моята си минава само през ключе. единствено на ламбда сондата се слага.
            не подценявайте италианските коли
            Tipo 1.6 (149.C2.046)

            Коментар

            Working...
            X