Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

CNG и LPG заедно. Възможно ли е?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    CNG и LPG заедно. Възможно ли е?

    В момента съм с обиклновенна метанова. Възможно ли е след някакво преправяне да работи И на пропанбутан?
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    #2
    може

    Коментар


      #3
      На баце Янко капата е и на двете горива.Ама има ли изобщо смисъл от две бутилки ,които да ти пълнят багажника?Все пак малкия Петър ще има нужда от място за багаж.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        Не е точно преправяне... направо си добавяш още една уредба.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          в метановата бутилка не може ли да се пълни пропанбутан, нали е 10 пъти по-ниско налягането?
          Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
          Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
          Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

          Коментар


            #6
            Нямам идея как ще се комбинира с пълначката и сондата.Искаш да минеш от метан изцяло на газ или да ползваш и двете горива?Предполагам и редуктор ще трябва да добавиш и тн.
            FIAT FORUM BULGARIA
            Ракията е над политиката

            Видео от Италфест 2011

            Коментар


              #7
              Предлагам да питаме ЕМО, Бутилка, редуктор, пълначка, тръби /евентуално/ ЕКУ и дюзи при теб, или кихалки
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                На Марийка, ще трябва да и подсили задницата Mинеш ли на газ, само цената на метана ако падне ще те накара да се върнеш на него
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  На Марийка, ще трябва да и подсили задницата Mинеш ли на газ, само цената на метана ако падне ще те накара да се върнеш на него
                  на 30ст на килограм нали ?Веско при теб не беше инжекцион нали? малко по трудно ще е ако не искаш пролеми.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Сигурно ще гърми, с плочка е.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Преди години, когато метанстанциите бяха малко, доста таксита имаха метан и пропан. Обикновено пропановата бутилка е на мястото на рез гума. Имаш си 2 изпарителя, стандартен ключ бензин-газ и превключвател след него за метан-пропан. Плочка с 2 щуцера, на всеки по едно гориво. Изпарителите са захранени последователно с вода, да не бъркат парното. На 2 Ауди 80 бях махнал огромния бензинов резервоар и там сложих метановите бутилки. Резервна гума - патерица се събира на аудито отпред при мотора и си бяха супер.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар

                      Working...
                      X