Отворих го ама нямаше смисъл,няма от къде да бръкнеш отвътре.Парченцето което извадих както казах беше почти на стружки,снимал съм болта само.Относно демонтажа на изпарителя при мен е най-отгоре и става за 5 минути.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ниски обороти след смяна на мембрани
Collapse
X
-
Ако си направил 500км след смяна на мембраните пробвай да завиеш месинговият винт докрай и да регулираш само от пластмасовият. Както писах, след като улегнаха мембраните при мен си е екстра като се регулира само от него, както другият си стой докрай завит и счупен - перфектни обороти, разход и работа на празен ход.
Коментар
-
Щом нямаш 500км навъртяни ще се наложи пак да регулираш скоро. При мен поне тези 500км(че даже май към 700км беше) постоянно си менеше поведението на газ. Както писах и няколко пъти изгасна даже. След това имам навъртяни още 2 000км без проблем, както на магистрали, така и градско. Много съм доволен от смяната на мембрани. Може би завий леко тройника/двойника, за да не мирише на газ. От изпарителят регулираш само празният ход и преходният режим. При мен е с ламбда контрол, която се грижи за оптимална смес(на празен ход не влияе). При теб работата е малко едно към гьотере, но пак се постига добра работа с прецизна настройка от тройника. Най-добре на газ анализатор или поне с мултицет да я настроиш по показанията на ламбдата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар