Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ниски обороти след смяна на мембрани

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с ниски обороти след смяна на мембрани

    Здравейте колегиВчера сменихме мембраните ,клапанчето и оплътненията на изпарителя ,че старите бяха доста зле обаче сега в ниските обороти работи нестабилно.Държи точно 900 стрелката не помръдва обаче мотора притриса.Иначе върви чудесно,разход още не съм засичал че я карах 10 км.Газовата е обикновена с електрически изпарител(турски).С пластмасовия винт 1 по принцип до колкото знам трябва да се регулира празения ход обаче като го въртя единствено се променя падането на оборотите,като го навия падат рязко,при отхлабен бавно.С месинговия винт 2 нищо не се променя.От тройника само вървеже го правя.Да почакам ли малко да поомекнат мембраните и тогава да продължавам да ръчкам или работата си е за газаджия ? Очаквам съвети
    Прикачени файлове

    #2
    Пичове само кажете месинговия болт трябва ли да е остър отпред че моя ми се струва леко счупен?

    Коментар


      #3
      остър трябва да е. "игла" му викат и се продава като резервна част. извади и счупеното парченце от изпарителя.

      Коментар


        #4
        Мерси колега видях го парчето,вътре си седи.Май ще трябва пак да отварям изпарителя като гледам

        Коментар


          #5
          ами ще трябва да го отвориш. иначе го има като резервна част и трябва да е същото като за електрическо ловато ~4лв , така че нема се плашиш

          Коментар


            #6
            Сега развих и моя да го видя. Снимах го, няма връх. Като знам, че сменях и аз мембрани преди 2 седмици и как е наврян изпарителя... с помощник отидаха 2 часа. Не се сетих тогава да погледна тоя винт и не забелязах нещо остро да се мандахерца вътре. Върви си екстра, разхода е екстра, няма да го свалям пак, ако няма проблеми. Този винт винаги съм го държал навит докрай. Къде точно отива иглата като е счупена? Може ли да се извади счупеното без да свалям изпарителя?
            Прикачени файлове
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Парчето сигурно си седи в дупката вътре или поне при мене е така и трябва да го отвориш за да го извадиш.Иначе си купих болта 5 кинта струва ,сутринта ще действам,ще кача снимки ако успея да го оправя..

              Коментар


                #8
                ето го как изглежда здрав /за ловато/http://shop.msmgas.com/tmp/1640_11.tmpтова е така наречения байпасен винт. тоест с него се пуска някакво количество газ което е константа и не зависи от вакума който създава двигателя. при някои автомобили може да се окаже при настройката че трябва да е напълно затворен, при други има нужда да е отвит /обикновено на 1/2 - 1 -2 оборота/. дава отражение на стабилността на оборотите на празен ход. тоест всичко опира до това каква настройка иска двигателя. когато се счупи върха, все едно е завит докрай.

                Коментар


                  #9
                  По принцип при мене си беше завит до край с старите мембрани обаче като ги смених излезна тоя проблем с оборотите.Не вервям нещо да съм объркал при монтажа на новите.

                  Коментар


                    #10
                    нормално е като смениш мембрани да иска други настройки изпарителя. то всъщност това се получава главно от гумичките които трябва да улегнат.

                    Коментар


                      #11
                      ivan_cirkov90 написа:
                      По принцип при мене си беше завит до край с старите мембрани обаче като ги смених излезна тоя проблем с оборотите.Не вервям нещо да съм объркал при монтажа на новите.
                      Моя както в счупен е завит докрай и няма проблеми. Беше завит докрай и преди да сменя мембраните. След смяната на мембраните първите 500км и при мен клатеше мотора често на празен ход, а също и ми изгасна няколко пъти. Аз ги исмених преди 2 седмици, но имах дълъг преход и съм навъртял над 2000 след смяната. Само първите към 500 бяха тегави, след това е чук и разхода падна драстично. Преди обслужването на магистралите из Европа при 140 км/ч ми даваше разход 9,5-10, а сега ми даде 8,5 с климатик. При по-ниска скорост и пада литър надолу, може би и малко повече. Ако не става без сваляне на изпарителя го оставям така, явно се чупят. Мисля си ако капна моментно лепило на върха, завия докрай и след минута развия, дали няма да стане номера? Ако има и лек контакт със счупено би трябвало да се получи. Така съм вадил скъсан болт.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        Абе то за да се счупи значи яко е затегнало там така че не вярвам да стане номера макар че като идея е добра ...

                        Коментар


                          #13
                          Не помня да съм го натягал яко там. Въртял съм с отверка и на ръка, никога не е имало съпротивление. Явно просто се чупи и сигурно 90% и не знаят, че им е счупен. Довечера ще пробвам дали ще излези. Ако не стане просто си го оставам така, върви си екстра.
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            Изпарителя няма нужда да се отваря,сваля се само бобината и приставките към нея.Парчето седи на адски гадно място и ми костваше 2 часа нерви.Материала от който е направен много мек и се деформира лесно,в моя случай го сплесках брутално и се законтри още по яко.Наложи се да използвам дремела с приставката за гравиране на стъкло и започнах да пиля около него и в същото време да натискам.Малко разширих дупката от вътрешната страна ама няма проблем.Честно казано бях прежалил изпарителя вече ама то па взе че излезе,вярно половината на стружки ама важното че е вънка пустото парче.До колегата който мисли да пробва с лепило-няма да стане адски яко запича вътре.Относно настройката четох различни теми как се става на изпарител като моя реших да споделя как я направих аз :Затегнах всички врътки до край без тройника,загрях колата на бензин,откачих стъпковото моторче да не ми се бърка в настройката,като преминах на газ отвих месинговия болт с 1,5 оборота,регулирах оборотите с пластмасовия,закачих обратно моторчето и накрая регулирах тройника,разбира се след няколко опита как върви.Е пак си заобичах колата Вече работи като по часовник,набира плавно,няма никакви придърпвания,остана само разход да засека :P

                            Коментар


                              #15
                              Нямаше ли да е по-лесно, ако беше отворил изпарителя? Проблема не е да са отвори, а да се свали изпарителя, така че така и така ти е бил в ръцете... Снимай да видим как се е счупил, какво парче липсва.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X