Здравейте колегиВчера сменихме мембраните ,клапанчето и оплътненията на изпарителя ,че старите бяха доста зле обаче сега в ниските обороти работи нестабилно.Държи точно 900 стрелката не помръдва обаче мотора притриса.Иначе върви чудесно,разход още не съм засичал че я карах 10 км.Газовата е обикновена с електрически изпарител(турски).С пластмасовия винт 1 по принцип до колкото знам трябва да се регулира празения ход обаче като го въртя единствено се променя падането на оборотите,като го навия падат рязко,при отхлабен бавно.С месинговия винт 2 нищо не се променя.От тройника само вървеже го правя.Да почакам ли малко да поомекнат мембраните и тогава да продължавам да ръчкам или работата си е за газаджия ? Очаквам съвети
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ниски обороти след смяна на мембрани
Collapse
X
-
Сега развих и моя да го видя. Снимах го, няма връх. Като знам, че сменях и аз мембрани преди 2 седмици и как е наврян изпарителя... с помощник отидаха 2 часа. Не се сетих тогава да погледна тоя винт и не забелязах нещо остро да се мандахерца вътре. Върви си екстра, разхода е екстра, няма да го свалям пак, ако няма проблеми. Този винт винаги съм го държал навит докрай. Къде точно отива иглата като е счупена? Може ли да се извади счупеното без да свалям изпарителя?
Коментар
-
ето го как изглежда здрав /за ловато/http://shop.msmgas.com/tmp/1640_11.tmpтова е така наречения байпасен винт. тоест с него се пуска някакво количество газ което е константа и не зависи от вакума който създава двигателя. при някои автомобили може да се окаже при настройката че трябва да е напълно затворен, при други има нужда да е отвит /обикновено на 1/2 - 1 -2 оборота/. дава отражение на стабилността на оборотите на празен ход. тоест всичко опира до това каква настройка иска двигателя. когато се счупи върха, все едно е завит докрай.
Коментар
-
ivan_cirkov90 написа:По принцип при мене си беше завит до край с старите мембрани обаче като ги смених излезна тоя проблем с оборотите.Не вервям нещо да съм объркал при монтажа на новите.
Коментар
-
Изпарителя няма нужда да се отваря,сваля се само бобината и приставките към нея.Парчето седи на адски гадно място и ми костваше 2 часа нерви.Материала от който е направен много мек и се деформира лесно,в моя случай го сплесках брутално и се законтри още по яко.Наложи се да използвам дремела с приставката за гравиране на стъкло и започнах да пиля около него и в същото време да натискам.Малко разширих дупката от вътрешната страна ама няма проблем.Честно казано бях прежалил изпарителя вече ама то па взе че излезе,вярно половината на стружки ама важното че е вънка пустото парче.До колегата който мисли да пробва с лепило-няма да стане адски яко запича вътре.Относно настройката четох различни теми как се става на изпарител като моя реших да споделя как я направих аз :Затегнах всички врътки до край без тройника,загрях колата на бензин,откачих стъпковото моторче да не ми се бърка в настройката,като преминах на газ отвих месинговия болт с 1,5 оборота,регулирах оборотите с пластмасовия,закачих обратно моторчето и накрая регулирах тройника,разбира се след няколко опита как върви.Е пак си заобичах колата Вече работи като по часовник,набира плавно,няма никакви придърпвания,остана само разход да засека :P
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар