Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с метанова уредба

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с метанова уредба

    Проблема е че след минаването на около 200км комбинирано каране накрая гася, след това паля и всичко е ОК, но усещам че върви повечко като погледнах копчето за прехвърляне метан-бензин не светеше нищоа колата работеше на бензин.Пробвах няколко пъти да гася и да запаля отново неще и неще да прехвърли на метан.Огледах за някой бушон смених един от тях и се оправи.Но за момент.Прави го само при продължително каране от около 150-200км.забелязах,че пластмасата на бушона който смених се е поразтопила.Къде е проблема?Метановата е обикновена Ланди Ренцо с емулатори и ламда контрол.Колата е от подписа.
    FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
    Единствено в България "селянин" е обидна дума.

    #2
    сам си го открил,ел . проблем,да нямаш някъде късо ?или лабава връзка от където мастора е взел ’’+’’ -са?
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      Проблема се появи отново този път едва след 3км. изминат път.Ако е късо бушона би требвало да гори а не само да грее.Докато проблема беше изчезнал карах колата само сутрин и вечер на по ниски температури. Какво ще е това нещо което се влияе от жегата и ще ми прави тези мизерий????
      FIAT Bravo GT 1.6 16V 1999 - Pandora's Box
      Единствено в България "селянин" е обидна дума.

      Коментар

      Working...
      X