Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изпарител BRC Genius 1200mbar

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изпарител BRC Genius 1200mbar

    Някакви впечатления от въпросния изпарител ?на сайта на БРЦ не намирам инфо, виждам че с годините ползват все него, но в различни мощности.Ето снимки на това, което имам: Repair кит окъде мога да намеря ?Гледам, че при мен на Тамоната, окабеляването за температурния датчик е с 2 проводника, а на БРЦ-то са 3. Ще трябва да сменям темп. датчик или просто единия проводник на БРЦ-то няма да се ползва ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    виж тука за ремонтни комплектиhttp://shop.msmgas.com/bg/catalog/grp:561да не си се наиграл с метана вече.

    Коментар


      #3
      Щом е с три проводника е напълно възможно датчика да е двусекционнен.Момче, казах ти Меджик 3 или Стефанели
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        БРЦ - 3 проводникаТамона - 2 проводникаНа харизан кон, зъбите се не гледат !
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          С такъв е моето БРЦ. Изкара 45К км преди да му направя ремонт. Обадих се в БРЦ Пловдив и ми казаха,че имало ремонтни комплекти,но те не ремонтирали такива изпарители. Препоръчвали да се слагат нови. Взех си оригинален комплект. Цената беше около 47 лева с ДДС. Последва разглобяване,почистване,подмяна на мембраните и сглобяване. Нищо сложно няма. Според мен даде фира доста рано. Този изпарител е по-стар модел от моят. Датчика е различен и е поставен на друго място. При мен може да се постави какъв да е датчик с направата на втулка. Как стоят тук нещата не знам.
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            Щом са ти го харизали слагаи и нема се плашиш, комплекти ремонтни има, имаме и Дидо които правил тва упражнение и при нужда ще помага с акъл, така че няма какво да се чудиш, не знам каква е причината на Дидо толкова рано да даде фира, аз имам още двама познати с брц, едните на 180х.км смениха 3 дюзи изпарител не са пипали, ааа сменяха и датчика, другия е към 90 000 и още не е пипал нищо, аз не съм критерии щото имам само 30 000. Ама щом е подарък слагаи го ще си покаже в какво състояние е.
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #7
              Кажете за датчика Аз че ще го сложа, ще го сложа, дори принудително ще запаля на газ, като загрее, но все пак без датчика не може
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Датчика ако не се лъжа мери налягането и температурата, комбиниран и доста проблемен, за онова време, ама ако е сменян би тряло да изкара доста, явно са се поучили от грешката. При тамоната щом е с два начи е за темп. само, така че..... чаи ся тебе какво те притеснява датчика, дали да сложиш тамонския или с тоя от БРЦ ? Ако е тоя на БРЦ не знам стоиностите му ще са ли еднакви с тамонския.п.п. ако имаш тамонски с некъв преходник на струг ще стане. И мисля че е по добре да си ползваш него вместо на брц
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Ми преходник някакъв ще трябва.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Ако датчика мери темп и налягане преработи тамоната не изпарителя.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Как?
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #12
                        Като гледам този датчик не знам какво точно мери. Дали мери температура на охлаждащата течност и водата или мери темп. на газта и налягане. Моят изпарител е пак джиниъс 1200,но датчика му е "отзад", където е болта за захващане. Имам още едно място за закрепване на датчика. Според мен ако махнеш този датчик и си направиш една медна втулка ще можеш да си боднеш твоят датчик и това е най-добрият вариант. Иначе е много вероятно да не ти съвпадат съпротивленията на двата датчика и да не ти отчита коректно. Свали датчика и виж конструкцията.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          На клиентска кола съм обслужвал такъв изпарител и ми направиха впечатление трите кабела. От буксата на кабелажа към компа, обаче, отиват само 2.
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            muns да не са го сменяли нещо, или датчика за налягане да е бил на реиката? Щото на колегата на шевролета като ми се скапа тоя комбиниран датчик там сложиха датчик само за темепратура на изпарителя, а другия го боднаха с няква приставка на маркуча на реиката, някъв такъв спомен имам, щото беше преди 2-3 год. Аз като гледам тоя датчик къде е монтиран точно напречно на входа на газта веднага ми светва че явно там мери и налягането , но тук става дума за налягането на постъпващата течна газ а не тази в реиката което пък ми се струва странно. Мислех тва да не е изсхода на газта ама от другата страна на снимките се вижда гумен маркуч които явно е към реиката. Абре Емо я го развии и веднага ще разбереш кво мери Но както казва Дидо не се занимаваи с датъчика на БРЦ ползваи си тамонския с някъв преходник.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              Изпарителя работи 10 мин или 26км обърнато в пробег и се предаде.Седял е 4 години в мазе на сухо. Превключва на газ и гасне почти веднага. Според тамоната диф. налягане в изпарителя е 3 бара.Въпроса е:- ремонтен комплект за BRC-то (ама е стар моят като модел и не знам дали има за него)или-нов изпарител, някакъв си тамНякой търговец ако може да предложи цена за ремонтен комплект на л.с.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X