Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова за Брава 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Газова за Брава 1.6

    Решил съм да слагам газова на бравата, четох че може и обикновена, но мненията са много противоречиви. Някой може ли да ме посъветва обикновена с емулатор или ГИ да сложа. А при ГИ верно ли че само превключва на газ чак като загрее и тряа наливам и бензинче? И също така, трябва ли да махам спортния филтър (китайски боклук) и да слагам стандартен

    #2
    С кое ЕКУ си?

    Коментар


      #3
      1. Зависи с коя версия на двигателя си. Ако си с метални колектори, няма пречка да монтираш конвенционална газова уредба. Ако си с пластмасови колектори, силно препоръчително е да си монтираш инжекционна. Рискуваш при определени ситуации да спукаш колекторите и за съвсем кратко време конвенционалната уредба да ти излезе колкото инжекционна. Отделно, по мое мнение, автомобилът ти, малко или много, при инжекционна ще е по-икономичен. Поне моя опит с три автомобила показва това.
      2. Не знам колко трябва да загрее, на теория и на практика е така, но при мен [ГИ Zavoli] превключва на газ на 500 - 600 метра след като съм запалил колата и съм потеглил. Това при 15-20 C° външна температура. Верно е, че пали на бензин, верно е че тези 500 - 600 метра гори бензин, но мисля, че ако си се докарал до там, че да те бърка този разход, то по добре не ползвай автомобил. При мен [Brava, 1.6, 103hp, 1999 г.], разхода ми, в пари, е почти наполовина от този преди да монтирам уредбата и някакво нищожно количество бензин, което харчи докато достигне някаква температура е почти незабележимо на фона на общата икономия.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #4
        С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?

        Коментар


          #5
          На този ДВГ не се хаби да слагаш инжекцион.Работи си много добре с обикновена.Отивай и си сложи една обикновена и си карай.От всички двигатели до сега,които съм карал,това е най-добре конструирания двигател и непретенциозен.Разхода на гас с обикновена уредба трябва да ти е около 7 на 100 извънградско.Палиш и караш по всяко време на гас.Поздрави и дано съм бил полезен.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #6
            Ех, жалко че сега го разбирам това, вече съм уговорил ГИ...да се надявам че ще ми го направят добре...

            Коментар


              #7
              Princ Andrey написа:
              Ех, жалко че сега го разбирам това, вече съм уговорил ГИ...да се надявам че ще ми го направят добре...
              Ами избързал си,но нищо.Дано да нямаш дертове по колата,че на инжекциона се усещат повече.Но е по добрия вариант.Пиши като го сложиш как е и дали си доволен.
              FIAT BRAVO 1.6
              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

              Коментар


                #8
                Princ Andrey написа:
                С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?
                Питай ЕМО,
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Princ Andrey написа:
                  С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?
                  Питай ЕМО,
                  Не го познавам.. Какъв е проблема?

                  Коментар


                    #10
                    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=86274

                    Коментар


                      #11
                      Ако си с метален колектор, слагай обикновена газ. От ГИ ще ти побелее главата, ако реши да ти прави номера. А и разликата в разход и вървеж е незначителна, а зимата с ГИ доста ще караш на бенз.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #12
                        Аз съм с пластмасови и 49ф и няма проблем ,с 16.3л 152 -160 км смесено ,от 3000 об рядко падам .Тоя мотор си иска обороти
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Princ Andrey написа:
                          С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?
                          Питай ЕМО,
                          Много ли ти е смешмо ? Работи перфектно на газ
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            Напротив, дори се радвам за теб, че откри истината. Сега на либрата ще и се скъсат гумите от пайтосване.Както ти казах и преди аз 2008 год дадох 1800лв за ГИ, ако метана беше по добрия вариант мислиш ли че нямаше да сложа МИ
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              За 330лв уредбата предлага много, но на газ.Да не говорим, че не усещам разлика между турска рейка и хоризона-а, дори във високите.Разликата ще е в пробега, който ще изкарат.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X