Решил съм да слагам газова на бравата, четох че може и обикновена, но мненията са много противоречиви. Някой може ли да ме посъветва обикновена с емулатор или ГИ да сложа. А при ГИ верно ли че само превключва на газ чак като загрее и тряа наливам и бензинче? И също така, трябва ли да махам спортния филтър (китайски боклук) и да слагам стандартен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова за Брава 1.6
Collapse
X
-
- Зависи с коя версия на двигателя си. Ако си с метални колектори, няма пречка да монтираш конвенционална газова уредба. Ако си с пластмасови колектори, силно препоръчително е да си монтираш инжекционна. Рискуваш при определени ситуации да спукаш колекторите и за съвсем кратко време конвенционалната уредба да ти излезе колкото инжекционна. Отделно, по мое мнение, автомобилът ти, малко или много, при инжекционна ще е по-икономичен. Поне моя опит с три автомобила показва това.
- Не знам колко трябва да загрее, на теория и на практика е така, но при мен [ГИ Zavoli] превключва на газ на 500 - 600 метра след като съм запалил колата и съм потеглил. Това при 15-20 C° външна температура. Верно е, че пали на бензин, верно е че тези 500 - 600 метра гори бензин, но мисля, че ако си се докарал до там, че да те бърка този разход, то по добре не ползвай автомобил. При мен [Brava, 1.6, 103hp, 1999 г.], разхода ми, в пари, е почти наполовина от този преди да монтирам уредбата и някакво нищожно количество бензин, което харчи докато достигне някаква температура е почти незабележимо на фона на общата икономия.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
На този ДВГ не се хаби да слагаш инжекцион.Работи си много добре с обикновена.Отивай и си сложи една обикновена и си карай.От всички двигатели до сега,които съм карал,това е най-добре конструирания двигател и непретенциозен.Разхода на гас с обикновена уредба трябва да ти е около 7 на 100 извънградско.Палиш и караш по всяко време на гас.Поздрави и дано съм бил полезен.FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Princ Andrey написа:Ех, жалко че сега го разбирам това, вече съм уговорил ГИ...да се надявам че ще ми го направят добре...FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Princ Andrey написа:С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Princ Andrey написа:С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?
Коментар
-
nedialk00
-
S_BANKOV написа:Princ Andrey написа:С метални колектори съм, 97 година е колата 1.6 16v ELX , незнам с кое ЕКУ съм. Мисля да сложа ГИ, предлагат ми някаква сбирщайн по-евтина с латвийски компютър, италиански и инжектори мисля и пр. Или най-добре да сложа всичко от една марка? И филтъра трябва ли да го сменя?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Напротив, дори се радвам за теб, че откри истината. Сега на либрата ще и се скъсат гумите от пайтосване.Както ти казах и преди аз 2008 год дадох 1800лв за ГИ, ако метана беше по добрия вариант мислиш ли че нямаше да сложа МИКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар