Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Конверсия от метан към LPG

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Конверсия от метан към LPG

    Какво ще ми трябва точно за да направя конверсията ?- Бутилка, към нея имало някакви си сонди, поплавъци , ааа ууу, каква марка бутилка да търся ?- Зареждачка, искам до бензиновата- изпарител, тук искам препоръки, нещо читаво откъм работа, пробег и обслужване, да покрива 100kw като мощностГазовия клапан е към изпарителя или ?Стоманената тръба не е проблем, нали ? Фи-то е 6мм
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    .........................................
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Re: Конверсия от метан към LPG

      emzo написа:
      Какво ще ми трябва точно за да направя конверсията ?- Бутилка, към нея имало някакви си сонди, поплавъци , ааа ууу, каква марка бутилка да търся ?- Зареждачка, искам до бензиновата- изпарител, тук искам препоръки, нещо читаво откъм работа, пробег и обслужване, да покрива 100kw като мощностГазовия клапан е към изпарителя или ?Стоманената тръба не е проблем, нали ? Фи-то е 6мм
      Слагай само италиянски компоненти, не се подлъгвай по цената и да сложиш турско. Каквото турско съм имал е дало фира и съм го сменил с италиянско по газовата. Изпарител лично аз съм по-доволен от ловато, отколкото от БРЦ, защото се настройва по-лесно и като цяло по-стабилно се държи. Бутилката разлика има след няколко години, на евтините им пада боята и хващат повърхтносно ръжда. Сонда задължително качествена италиянска.А ти всъщност няма ли да слагаш инжекцион, защото ако е така говорим направо за китове и половината въпроси са излишни. Ако ще е инжекцион, slavi_lancia е в час с БРЦтата доколкото знам.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        За изпарител за инжецкион става дума - да.Просто махам метановите бутилки и метановия редуктор.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Емо, ето снимките. Бутилката ми все още затрупана от багаж - по късно и нея ще снимам.

          Коментар


            #6
            редуктор - Заволи ти препоръчвам

            Коментар


              #7
              На лични мога да ти изпратя телефон на представителя и вносител на Zavoli за България.
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #8
                Re: Конверсия от метан към LPG

                emzo написа:
                Какво ще ми трябва точно за да направя конверсията ?- Бутилка, към нея имало някакви си сонди, поплавъци , ааа ууу, каква марка бутилка да търся ?- Зареждачка, искам до бензиновата- изпарител, тук искам препоръки, нещо читаво откъм работа, пробег и обслужване, да покрива 100kw като мощностГазовия клапан е към изпарителя или ?Стоманената тръба не е проблем, нали ? Фи-то е 6мм
                Не съм прочел много от темите и искам да питам твоя лична кола на метан ли искаш да обърнеш на газ или на приятел/познат и т.н? Питам,защото и аз се набутах с една Вектра на метан и поне засега с тези цени на метана спрямо газта май излиза същото като пари/разход на 100км .Освен това нямам никакъв багажник,пълно/празно трите бутилки все си тежат около 120кг и все ги разнасяш насам-натам. Иначе за конверсията все си мисля,че тръбичката до изпарителя трябва да е медна,защото от газта може да кородира и да се пробие.Изпарителя на предната кола,която ми подариха беше със Емегаз,но го отворих за мембрани,защото 3 години не беше карана и да не се се спекли случайно.Бяха като нови,но после като го събрах със същите мембрани взе да прави пачове и трябваше да дам или 35лв за уж оригинални италиянски мембрани със люлките му и всички там чаркалъци или 20лв за български само мембраните без другата карантия.Взех за 60лв изпарител Мимгаз-абсолютно точно копие на Ловато.Поставих го и отначало пъвите километри докато го настроя имах известни ядове.След това мембраните ли слегнаха,но с този изпарител ми даваше 6-6,5 литра газ това на Ситроен Зх 1.4.След месец понеже колата не беше моя,а на братовчед ми той реши да я бракува за да не и плаща вече данъка и аз си свалих изпарителя. Лично мнение,че съм доволен много от този изпарител и понеже ми е в мазето и мен ме гложди мисълта от известно време-аут на тежките метанови бутилки и слагане на малка газова бутилка със Мимгаз-а
                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                Коментар


                  #9
                  До колкото знам вече има и пластмасова тръба от бутилката напред. Според мен ще ти трябва нова бутилка и друг редуктор. Диаметъра на тръбата няма значение дали ще е 8 или 6. Ако не става към бутилката..... ще трябва преход и си готов. Вече дали е проблем с черната тръба не знам.

                  Коментар


                    #10
                    Stefanelli Geo 110 M 115 kw или MagicТова са твоите редуктори. Клапана е все тая в общи линии, само го вържи към краш бутона. Сигурно ще трябва да се заиграеш с мап сензорите и термодатчиците.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Може би е най-удачно консултацийка с Орлов, да сподели 2-3 модела, дето работят идеално с тъпата Тамона и тогава да избирам, ама то па изпарител, не се управлява от тамоната.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        emzo написа:
                        Може би е най-удачно консултацийка с Орлов, да сподели 2-3 модела, дето работят идеално с тъпата Тамона и тогава да избирам, ама то па изпарител, не се управлява от тамоната.
                        А тамоната има ли опция да избира вида на температурните сензори ,на охладителната течност? Обърни внимание на това,преди да си купил редуктора,защото можеш да имаш проблеми след това. Само за информация фобос предпочетоха да слагат редуктор томасето пред тяхното производство "гама 1". Мисля,че съотношението цена-качество при томасето е може би най-добро.
                        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                        Коментар


                          #13
                          Гама 1 е производство на BSM - http://bsm-bg.com/ - а не на фобос и откакто го измислиха и вкараха в производство забравиха за всичко друго защото е изключително сполучлив.Аз съм с томасето 100кв и нямам грижи,томасето си има обаче един проблем -при превишавне на налягането изпуска през клапан излишното в маркуча за вакума което може да подразни с пукане в ауспуха някой вманиачен в газовите инсталации. Аз обаче много му се кефя на здравото пукане при смяна на скоростите,и без туй гърнета нямам.Ако ще е томасето земай арктик не аляска ,че има по як подгрев и държи стабилно налягане на повече киловати .Като карам десетина минути с повече от 200 моя почва да се изстудява здраво даже и лятото.Ако метановия ти изпарител е за повече от 150-160 коня спокойно можеш да го ползваш за обикновената газ.

                          Коментар


                            #14
                            Здравейте,Аз на другата ми кола съм на газ с комплект на БСМ модел каргази за 2 години освен началната настройка нищо не ми се е налагало да пипам или коригирам.Според мен също Гамма1 е доста сполучлив редуктор.

                            Коментар

                            Working...
                            X