Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Замръзва ми изпарителя...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Замръзва ми изпарителя...

    здравейте днес стана мн странно нещо карам си аз Пунтака и забелязах че температурата доста бързо мина половината и се качи но не се включи перката малко рпеди да влезе в червеното отбих за да видя какво става и тъкмо да изключа двигателя и перката тръгна дотук ок отварям капака и гледам целия изпарител замръзнал маркуча който дава газ към дросела беше супер студен а другия който влиза в самия изпарител беше топъл а самия изпарител беше замръзнал и студен. Слагам снимка да се види това бялото е скреж (навън е поне 18 градуса)Давайте идеи нивото на антифриза не е намаляло а колата е обезвъздушена преди 2-3 месеца от тогава нямаше проблеми до днес.
    BMW E46 coupe
    Fiat Punto 1.1 LPG - ex

    #2
    Имаш въздух в антифриза - или не си обезвъздушил добре или надува от някъде.

    Коментар


      #3
      откъде например да дърпа аз огледах не видях нищо съмнително а и антифриза си е на обичайното ниво
      BMW E46 coupe
      Fiat Punto 1.1 LPG - ex

      Коментар


        #4
        На пръв поглед изпарителят ти е монтиран много нависоко,почти на нивото на "чашките" на амотрисиорите,което не съм убеден,но си мисля,че е по-високо от разширителния ти съд и става така,че точно там може да се събира въздух,от което е и замръзнал явно,простo не минаха охл-течност от там или минава малко и въздухът си остава в тази наи-висока точка.Свали малко пущината надолу,под нивото на казанчето за течност,за да може след като обезвъдрушиш колата,ако има останал дори и малко въздух,като отвори и термостата да го изтика с казанчето,като наи-висока точка,а не да си остане в изпарителя.По принцип типото ми се самообезвъздушава и дори не знам къде са му пробките за обезвъздушаване и пак не съм имал подобни проблеми.На корсата на брат ми е по-забано,там търсих пробки,защото имаше много въздух и не намерих,колата се обезвъздуши сама,като я качих под наклон и отвори термостата,супер тъпо и опасно,ако има много въздух в блока,ама.... Само не ми харесва,че ти е загряла колата,защото обикновено изпарителя се връзва към парното и дори да има въздух в тази част от малкия кръг пак трябва да не прегрява колата,може би има повече въздух в цялата система.Още повече,щом късно включва вентилаторът,ако неговата инсталация е наред то явно има и въздух в радиатора...Та освен за височината на изпарителя огледаи и за течове,някъде откъдето да дърпа въздух.Макар че ако само сълзи,няма да дърпа въздух,те някои коли с течащи радиатори и доливане постоянно не се пълнят с въздух.... Може да не ти дърви вакуум капачката на разширителния съд - погледни и нея.
        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

        Коментар

        Working...
        X