На сегашната ми Вектра "маслояд" 1.6 16в ЕкоСпек съм със обикновенна метанова с плочка.Италиянеца хакнал плочката в задния край на въздушния филтър,а не на дросела,щото е доооста по трудно.Пътят от плочката до дросела и от изпарителя до плочката беше много дълъг.След сума гърмежи,невървежи и неприятности запретнах ръкави и с наистина много зор и побългарявания си преместих плочката до дросела.След известно време колата тръгна доста по-добре.Още преди да се премести плочката степ мотора,който е Ланди Рензо(както и цялата система) не отваряше напълно и поради обеднена най-вероятно смес си гърмеше.Един газаджия ми сложи обикновенна утка за 2 лв и оттогава като се регулирах утката почти проблеми няма на метан.Снощи обаче ми свърши бензина и не можах да запаля аварийно на метан .Туй в около три часа посред нощ на пътя за Созопол .След два часа суетене около колата и смяна на кабели,свещи,бушони,преглеждане колкото мога с фенерчето за скъсани връзки.По едно време колата както бе на контакт извадих буксата от клапана и пак я допрях,но уви клапана не третрака,което значеше,че е затворен и метана няма как да отиде до изпарителя.След още няколко опита стана ясно,че нещо се е.ава,но трябваше да бързам да се прибера,защото бях и в едното платно .Вързах един кабел от + на акумулатора към + на клапана и Екоспека взе че запали.Газ колкото може до нас и днес разкарах абсолютно всичките дивотии-Ламбда контроли,Ламбда Емулатори,Тайминг Адванс Процесор и куп кабели.Като го е правил в Италия смотания макаронаджия си е оставил навсякъде гадните ръчички .Прекъснати кабели на дюзите и после вързани едва-едва със изгорял вече изолирбанд.За запояване изобщо пък не се говори На втора дюза и двата кабела заголени и са се опирали един в друг От Ламбда сондата към Ламбда контрола връзката малийййй не ми се говори.Навсякъде окиси и лоши връзки.Както и да е разкарах всичко и искам да си купя ключе с три положения и да си паля вече на бензин.Не иска Контроли и компоти да ми казват на колко да ми обръща на метан-в случая 2500 об/м.Мога ли да очаквам влошаване на работата на мотора след премахване на Ламбда контрола,симулатора и Тайминга? Какво по-точно управлява Ламбда контрола с хилядите си вътре съпротивленийца,диодчета и други щуротии освен блокиралия степ мотор,който толкова и той главоболия ми създаде особенно по-светофарите Благодаря на отговорилите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ламбда контрол..Ламбда емулатор
Collapse
X
-
Какво е това "утка"?Трябва ти ключ автоматичен с ламбда емулатор и емулатор за дюзите.http://www.fobosgas.com/product/453/...телната плочка не зная каква ти е, снимай, ако може и кажи колко мм е. Най-добър резултат се постига с такава, монтирана в маркуча, преди дросела:Не е на Опел, но е подобно.Аванспроцесор на метан е необходим, без него няма мощност и разхода е по-голям.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
-
nedialk00
баце върни тайминг адванс процесора иначе си прав за другите неща слагай си едно ключе с 3 позиции и си ти, а тва за оборотите е най-добрия вариант според мен да плаиш на бенз, и като изфорсираш в зависимост от намотките на високоволтовете кабели при определени обороти колата да обръщща на метан, успех
Коментар
-
muns61 написа:Какво е това "утка"?Трябва ти ключ автоматичен с ламбда емулатор и емулатор за дюзите.http://www.fobosgas.com/product/453/...телната плочка не зная каква ти е, снимай, ако може и кажи колко мм е. Най-добър резултат се постига с такава, монтирана в маркуча, преди дросела:Не е на Опел, но е подобно.Аванспроцесор на метан е необходим, без него няма мощност и разхода е по-голям.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
nedialk00 написа:баце върни тайминг адванс процесора иначе си прав за другите неща слагай си едно ключе с 3 позиции и си ти, а тва за оборотите е най-добрия вариант според мен да плаиш на бенз, и като изфорсираш в зависимост от намотките на високоволтовете кабели при определени обороти колата да обръщща на метан, успехEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
muns61 написа:Голям ти е диаметъра на плочката, 26 мм ще е по-подходяща.Работата на изгасен мотор не е от компресията, а от горещ нагар по буталата, заради разхода на масло. Кой модел AEB ти е аванса?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега за мен си малкооооооооооо далечко от истината "макаронаджията" си е макаронаджия или жабар или както е угодно на всеки му , но да не пропускаме факта че именно от него идва сичкото газифициране Та по вапроса ти Аванс процесора е задължителен при теб ,ТРЯБВА ДА ГО МОНТИРАШ ламбда емулатора не прави нищо друго освен да симулира "нормална горивна смес " тоест подава на компютара констно число за ламбда коефициента . Можеш и без него единствено може да ти свети чека .Ламбда контрола, Демек тва нещо дето управлява ония спеклия мотор не прави нищо друго освен да казва в различните режими и натоварвания да казва колко гас( в твоя случай метан) " да ходи в мотора" - тук мненията са много знам че първо трябва изпускателната система да ти е абселютно херметична до края , да имаш абселютно здрав катализатор и точно отчитаща ламбда сонда и " тогава ставали нещата" - мое мнение ( а явно и твоето тук е така) той не ти трябва добре регулирания "тройник" (утка) е по добрия за мен вариант ( единствено като разход може би има предимство ламбда контрола)Емулатора за дюзите ти е силно необходим ( личен опит повярвай ми при положение че го имаш не си струва да праиш челни стойки) той не прави нищо друго освен да спира сигнала до дюзите Относно плочката за нея мога едиствено да ти кажа че твоята е в правилната посока тоест - отвора през който газът се смесва със въздуха при работа на метан трябва да наподобява цял процеп тоест твоите продълговати отвори са идеални , за диаметара не съм сигорен но моето мнение е да не е закачаш поне за сега не Относно свещите ... търси си еднополюсни свещи и им намали разстоянието с луфтомер на 0.6-0,7Качи си емулатора на дюзите и аванс процесора, сложи си едно обикновенно копче с отворена и затворена верига при затворена верига подаваш + на газовия клапан , на аванс процесора и на емулатора на дюзите , без да прекъсваш помпи и тъй нататък . И успех .П.С. извинете ме за правописните грешки но бързах а исках да бъда полезен .
Коментар
-
x3mDriver написа:Колега за мен си малкооооооооооо далечко от истината "макаронаджията" си е макаронаджия или жабар или както е угодно на всеки му , но да не пропускаме факта че именно от него идва сичкото газифициране Та по вапроса ти Аванс процесора е задължителен при теб ,ТРЯБВА ДА ГО МОНТИРАШ ламбда емулатора не прави нищо друго освен да симулира "нормална горивна смес " тоест подава на компютара констно число за ламбда коефициента . Можеш и без него единствено може да ти свети чека .Ламбда контрола, Демек тва нещо дето управлява ония спеклия мотор не прави нищо друго освен да казва в различните режими и натоварвания да казва колко гас( в твоя случай метан) " да ходи в мотора" - тук мненията са много знам че първо трябва изпускателната система да ти е абселютно херметична до края , да имаш абселютно здрав катализатор и точно отчитаща ламбда сонда и " тогава ставали нещата" - мое мнение ( а явно и твоето тук е така) той не ти трябва добре регулирания "тройник" (утка) е по добрия за мен вариант ( единствено като разход може би има предимство ламбда контрола)Емулатора за дюзите ти е силно необходим ( личен опит повярвай ми при положение че го имаш не си струва да праиш челни стойки) той не прави нищо друго освен да спира сигнала до дюзите Относно плочката за нея мога едиствено да ти кажа че твоята е в правилната посока тоест - отвора през който газът се смесва със въздуха при работа на метан трябва да наподобява цял процеп тоест твоите продълговати отвори са идеални , за диаметара не съм сигорен но моето мнение е да не е закачаш поне за сега не Относно свещите ... търси си еднополюсни свещи и им намали разстоянието с луфтомер на 0.6-0,7Качи си емулатора на дюзите и аванс процесора, сложи си едно обикновенно копче с отворена и затворена верига при затворена верига подаваш + на газовия клапан , на аванс процесора и на емулатора на дюзите , без да прекъсваш помпи и тъй нататък . И успех .П.С. извинете ме за правописните грешки но бързах а исках да бъда полезен .EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Емулатора за дюзите и емулатора за ламда сондата не трябва да са в една кутийка (или поне аз не съм срещал такъв вариант, но и да са трябва да можеш да го използваш само за дюзите - ако не ги спреш ще ти гори и бензин с метана) относно процесора запиши си данните от кутийката и потърси схеми в интернет . За него знам само че освен сигнала от датчика на К.В. е добре да чете и ТПС-а но кой кабел каде е можеш да разбереш само за конкретния модел
Коментар
-
muns61 написа:Eто ключове с ламбда емулатор и емулатор за дюзите в един корпус:EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Не зная къде им видя изводите, ама са повече... Иди в един магазин и виж на място, щото не си наясно с нещата. И двата ключа, които съм показал, са автоматични. Ключето има 3 позиции - бензин, палене на бенз и прехвърляне на газ при обороти над еди колко си, и палене директно на газ. Та не виждам какво не те устройва. Основната функция на тези ключове е да пускат газ само когато имаш искра на свещите. С 3-позиционно ключе също става, ама докато си на контакт, ще ти вкарва газ в колектора.Тези 2 клчюча имат еднаква функция. Вторият е с бутон и превключването става с последователни натискания, но е същото - бензин - бензин-газ - газ. Нивомера е за сензор 0 - 90 ома.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар