На сегашната ми Вектра "маслояд" 1.6 16в ЕкоСпек съм със обикновенна метанова с плочка.Италиянеца хакнал плочката в задния край на въздушния филтър,а не на дросела,щото е доооста по трудно.Пътят от плочката до дросела и от изпарителя до плочката беше много дълъг.След сума гърмежи,невървежи и неприятности запретнах ръкави и с наистина много зор и побългарявания си преместих плочката до дросела.След известно време колата тръгна доста по-добре.Още преди да се премести плочката степ мотора,който е Ланди Рензо(както и цялата система) не отваряше напълно и поради обеднена най-вероятно смес си гърмеше.Един газаджия ми сложи обикновенна утка за 2 лв и оттогава като се регулирах утката почти проблеми няма на метан.Снощи обаче ми свърши бензина и не можах да запаля аварийно на метан
.Туй в около три часа посред нощ на пътя за Созопол
.След два часа суетене около колата и смяна на кабели,свещи,бушони,преглеждане колкото мога с фенерчето за скъсани връзки.По едно време колата както бе на контакт извадих буксата от клапана и пак я допрях,но уви клапана не третрака,което значеше,че е затворен и метана няма как да отиде до изпарителя.След още няколко опита стана ясно,че нещо се е.ава,но трябваше да бързам да се прибера,защото бях и в едното платно
.Вързах един кабел от + на акумулатора към + на клапана и Екоспека взе че запали.Газ колкото може до нас и днес разкарах абсолютно всичките дивотии-Ламбда контроли,Ламбда Емулатори,Тайминг Адванс Процесор и куп кабели.Като го е правил в Италия смотания макаронаджия си е оставил навсякъде гадните ръчички
.Прекъснати кабели на дюзите и после вързани едва-едва със изгорял вече изолирбанд.За запояване изобщо пък не се говори
На втора дюза и двата кабела заголени и са се опирали един в друг
От Ламбда сондата към Ламбда контрола връзката малийййй не ми се говори.Навсякъде окиси и лоши връзки.Както и да е разкарах всичко и искам да си купя ключе с три положения и да си паля вече на бензин.Не иска Контроли и компоти да ми казват на колко да ми обръща на метан-в случая 2500 об/м.Мога ли да очаквам влошаване на работата на мотора след премахване на Ламбда контрола,симулатора и Тайминга? Какво по-точно управлява Ламбда контрола с хилядите си вътре съпротивленийца,диодчета и други щуротии освен блокиралия степ мотор,който толкова и той главоболия ми създаде особенно по-светофарите
Благодаря на отговорилите.







Коментар