Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за монтаж и марка ГИ на Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    didich написа:
    Определено няма да усетиш разлика, а пък разхода със сигурност ще ти се качи, както каза колегата S_BANKOV и мойта е настроена на среден режим и разлика единствено намирам във високите обороти, на газ се набира с една идея по бавно след 5000 оборота, докато на бензин е по добре , но това го установих след като минах повечко километри, иначе в началото и аз не правех разлика м/у двете горива и ми беше еднакво и на бензин и на газ.
    Еми аз вече минах към 500км и почнах да го усещам точно това за което говориш. След 4000 оборота е маалко по мудна, в ниските на по висока предавка също, за сметка на това обаче вчера минах 70км за 10лв газ сипано на празна бутилка и още не е свършила :D Карано е само градско с ходене до Банкя , ако се брои за извънградско Направо не ми се верва колко нисък разход даде, това си е 11.7л на 100км, ако свърши след 1км, щото преди да я загася снощи придърпа леко, значи е на приключвач :D Това е с газ от ЕКО, преди това с газ от Петрол минах 50км, ма пусках и климатика. Определено май след като измих спортния филтър свали малко разхода, обаче пък почна да прави следното-като е още на смукач и превключи на газ леко прекъсва като и натиснеш педала, примерно между 1000 и 1500 оборота и нагоре е ок. След 2-3мин се оправя. Сигурно сега като вкарва повече въздух и става по-богата сместа и припуква и прекъсва така. Питах газаджиите и човека ми каза, че ако искам да не го прави трябва да ми я настрои да включва на 40 градуса на водата вместо на 30, но не мисля сега да го правя това. Може би като стане по студено ще трябва.
    Bravo HGT

    Коментар


      #77
      Кажи му на газаджията да си гледа работата, на 30 градуса е перфектно, а във форума има много колеги койта са настроени на 20 градуса и нямат оплаквания. пп само това за смукача не го разбрах
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #78
        Точно в горното мнение мислях да ти напиша, че са ти още малко километрите, които си карал на газ за да започнеш да правиш разлика м/у карането на двата вида гориво, но явно 500км са ти били достатъчни за да го констатираш, при мен това убеждаване беше доста повече километри , но определено си се усеща като я вкараш във високите обороти. Евентуално може и да не се усети разлика във високите ако я караш с настройка "спорт" аз не съм я карал на тоя режим, но това би вдигнало разхода, което според мен е неоправдано, все пак се иска икономичност а не да гоним време като на състезание.Значи преди на мен ми я бяха направили на 40 градуса както казват, че било стандартно, но зимата на къси разстояния никога не ми обръщаше на газ и практически си карах само на бензин, което обезмисля цялата тая галимация, след което отидох при тях да ми я направят на 30 градуса, по принцип казват че е по добре когато обръща на по вискока температура особенно зимата, така е по добре загрят изпарителя и не му съкращаваш живота, но да ме прощават аз съм сложил ГИ за да карам на газ и да ми е по ефтино , а не само да ми тежи в бутилката в багажника, за това в момента и аз съм на 30 градуса. Сега в жегите като я запаля общо взето след около 1минута вече е обърнала на газ, зимата ще чакаш повече време, като зимата понеже е по студено като ти обърне на газ ще почне да ти придърпва доста повече отколкото сега лятото като обърне, но се свиква - оставяш я да поработи на място след като вече е обърнала няколко минути и всичко ще е ок. Зимата когато е много студено примерно под -20 градуса ми е направило впечатление, че даже и на загряла кола пак има от време на време придърпване, но си го обяснявам от това, че изпарителя не се загрява достатъчно като лятото и не изпаравя така добре газта
        punto HGT

        Коментар


          #79
          S_BANKOV написа:
          Кажи му на газаджията да си гледа работата, на 30 градуса е перфектно, а във форума има много колеги койта са настроени на 20 градуса и нямат оплаквания. пп само това за смукача не го разбрах
          Е така се изразих просто :D Нали като се запали работи малко на по високи обороти докато загрее водата. Това не е ли точно автоматичен смукач?
          Bravo HGT

          Коментар


            #80
            Да идеята е същата
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #81
              didich написа:
              Точно в горното мнение мислях да ти напиша, че са ти още малко километрите, които си карал на газ за да започнеш да правиш разлика м/у карането на двата вида гориво, но явно 500км са ти били достатъчни за да го констатираш, при мен това убеждаване беше доста повече километри , но определено си се усеща като я вкараш във високите обороти. Евентуално може и да не се усети разлика във високите ако я караш с настройка "спорт" аз не съм я карал на тоя режим, но това би вдигнало разхода, което според мен е неоправдано, все пак се иска икономичност а не да гоним време като на състезание.Значи преди на мен ми я бяха направили на 40 градуса както казват, че било стандартно, но зимата на къси разстояния никога не ми обръщаше на газ и практически си карах само на бензин, което обезмисля цялата тая галимация, след което отидох при тях да ми я направят на 30 градуса, по принцип казват че е по добре когато обръща на по вискока температура особенно зимата, така е по добре загрят изпарителя и не му съкращаваш живота, но да ме прощават аз съм сложил ГИ за да карам на газ и да ми е по ефтино , а не само да ми тежи в бутилката в багажника, за това в момента и аз съм на 30 градуса. Сега в жегите като я запаля общо взето след около 1минута вече е обърнала на газ, зимата ще чакаш повече време, като зимата понеже е по студено като ти обърне на газ ще почне да ти придърпва доста повече отколкото сега лятото като обърне, но се свиква - оставяш я да поработи на място след като вече е обърнала няколко минути и всичко ще е ок. Зимата когато е много студено примерно под -20 градуса ми е направило впечатление, че даже и на загряла кола пак има от време на време придърпване, но си го обяснявам от това, че изпарителя не се загрява достатъчно като лятото и не изпаравя така добре газта
              Предполагам, че ще е така зимата, но при тоя разход направо се родих. Преди с 10лв-30км преко сили. Сега 70км и оше не е свършила Сега като се замисля това с прекъсването и припукването го прави всъщност откакто сипах на ЕКО-то, така че незнам дали няма повече връзка с това отколкото с миенето на филтъра. Точно пука на богата смес, така че е мисля, че е от едно от двете или двете в комбинация, но е супер за кратко, така че ще го преживея ако разхода ще е толко добър
              Bravo HGT

              Коментар

              Working...
              X