didich написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за монтаж и марка ГИ на Браво ХГТ
Collapse
X
-
Bravo HGT
-
Кажи му на газаджията да си гледа работата, на 30 градуса е перфектно, а във форума има много колеги койта са настроени на 20 градуса и нямат оплаквания. пп само това за смукача не го разбрахКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Точно в горното мнение мислях да ти напиша, че са ти още малко километрите, които си карал на газ за да започнеш да правиш разлика м/у карането на двата вида гориво, но явно 500км са ти били достатъчни за да го констатираш, при мен това убеждаване беше доста повече километри , но определено си се усеща като я вкараш във високите обороти. Евентуално може и да не се усети разлика във високите ако я караш с настройка "спорт" аз не съм я карал на тоя режим, но това би вдигнало разхода, което според мен е неоправдано, все пак се иска икономичност а не да гоним време като на състезание.Значи преди на мен ми я бяха направили на 40 градуса както казват, че било стандартно, но зимата на къси разстояния никога не ми обръщаше на газ и практически си карах само на бензин, което обезмисля цялата тая галимация, след което отидох при тях да ми я направят на 30 градуса, по принцип казват че е по добре когато обръща на по вискока температура особенно зимата, така е по добре загрят изпарителя и не му съкращаваш живота, но да ме прощават аз съм сложил ГИ за да карам на газ и да ми е по ефтино , а не само да ми тежи в бутилката в багажника, за това в момента и аз съм на 30 градуса. Сега в жегите като я запаля общо взето след около 1минута вече е обърнала на газ, зимата ще чакаш повече време, като зимата понеже е по студено като ти обърне на газ ще почне да ти придърпва доста повече отколкото сега лятото като обърне, но се свиква - оставяш я да поработи на място след като вече е обърнала няколко минути и всичко ще е ок. Зимата когато е много студено примерно под -20 градуса ми е направило впечатление, че даже и на загряла кола пак има от време на време придърпване, но си го обяснявам от това, че изпарителя не се загрява достатъчно като лятото и не изпаравя така добре газтаpunto HGT
Коментар
-
S_BANKOV написа:Кажи му на газаджията да си гледа работата, на 30 градуса е перфектно, а във форума има много колеги койта са настроени на 20 градуса и нямат оплаквания. пп само това за смукача не го разбрахBravo HGT
Коментар
-
didich написа:Точно в горното мнение мислях да ти напиша, че са ти още малко километрите, които си карал на газ за да започнеш да правиш разлика м/у карането на двата вида гориво, но явно 500км са ти били достатъчни за да го констатираш, при мен това убеждаване беше доста повече километри , но определено си се усеща като я вкараш във високите обороти. Евентуално може и да не се усети разлика във високите ако я караш с настройка "спорт" аз не съм я карал на тоя режим, но това би вдигнало разхода, което според мен е неоправдано, все пак се иска икономичност а не да гоним време като на състезание.Значи преди на мен ми я бяха направили на 40 градуса както казват, че било стандартно, но зимата на къси разстояния никога не ми обръщаше на газ и практически си карах само на бензин, което обезмисля цялата тая галимация, след което отидох при тях да ми я направят на 30 градуса, по принцип казват че е по добре когато обръща на по вискока температура особенно зимата, така е по добре загрят изпарителя и не му съкращаваш живота, но да ме прощават аз съм сложил ГИ за да карам на газ и да ми е по ефтино , а не само да ми тежи в бутилката в багажника, за това в момента и аз съм на 30 градуса. Сега в жегите като я запаля общо взето след около 1минута вече е обърнала на газ, зимата ще чакаш повече време, като зимата понеже е по студено като ти обърне на газ ще почне да ти придърпва доста повече отколкото сега лятото като обърне, но се свиква - оставяш я да поработи на място след като вече е обърнала няколко минути и всичко ще е ок. Зимата когато е много студено примерно под -20 градуса ми е направило впечатление, че даже и на загряла кола пак има от време на време придърпване, но си го обяснявам от това, че изпарителя не се загрява достатъчно като лятото и не изпаравя така добре газтаBravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар