Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за монтаж и марка ГИ на Браво ХГТ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за монтаж и марка ГИ на Браво ХГТ

    Колеги май колата ще остава вечно моя, та реших да я направя по евтина за возене, демек искам да си сложа газ. Като върл противник на газта обаче въобще не съм наясно с марки и добри сервизи за монтаж. Говоря естествено за най-добро съотношения цена-качество. Искам да се направи кадърно и да няма нжда постоянно да вися по сервизи да ми го настройват по 100 пъти. Благодаря предварително
    Bravo HGT

    #2
    Гледай да ти близо газаджията. За настройки, ако е кадърен за няколко посещения и колкото и да си капризен е готов автомобила. Стига да ти работи добре на бензин и няма да имаш проблем на газ. За марки и оборудване много, въпрос на личен избор, аз лично избрах фобос, и за сега съм доволен. На икономичен в град пловдив 8/100км., фиат пунто 1.2 16v. Поздрави.

    Коментар


      #3
      С тоя Петак няма да е евтин монтажа ама айде. Лично аз ти препоръчвам ФОБОС, аз съм доволен, но горещо ти препоръчвам да избягваш официалния сервиз в Горни Богров. Има един младеж в Левски Г и ПАН Сревиз на Оковръсното след царско село, те могат да ги направят кадърно.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        С тоя Петак няма да е евтин монтажа ама айде. Лично аз ти препоръчвам ФОБОС, аз съм доволен, но горещо ти препоръчвам да избягваш официалния сервиз в Горни Богров. Има един младеж в Левски Г и ПАН Сревиз на Оковръсното след царско село, те могат да ги направят кадърно.
        Точно към Фобос се насочих, мерси колега. В пан сервиз мисля да ходя, само да стане офертата да го зема на лизинг от Фобос и да ми го монтират в пан. Иначе като цена е 1400лв с бутилка на мястото на резервната и мобилно зарядно в резервоара. Абе ще се прави няма как, само първо да си опраа проблемите с перките, да не стане някой сакътлък
        Bravo HGT

        Коментар


          #5
          В сервиза на Фобос в Левски Г http://avtogas.net/Контакти.html имат лизингови схеми В ПАн сервиз само ако инж. Атанас ще ти я монтира и настрой но и на двете места са добри.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Мерси колега, ще погледна сега какви са и там офертите Това даже ми е по-близо до нас. А наистина ли са добри, ти лични впечатления ли имаш или си чувал отнякъде?
            Bravo HGT

            Коментар


              #7
              Искай монтаж без дупчене на колектора.Ще се ръснеш още 30лв, но 1 кило стружки няма да влязат в двигателя.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                smokie написа:
                Мерси колега, ще погледна сега какви са и там офертите Това даже ми е по-близо до нас. А наистина ли са добри, ти лични впечатления ли имаш или си чувал отнякъде?
                Младежа в Левски Г беше единствения кадърен майстор в Фобос в горни Богров но се махна и си отвори собствен сервиз, аз лично съм доволен от него. Но той само ми е правил Ъп на Софта и е подържал филтри, сензори и други работи. Монтажа беше извършен в ПАН Сервиз през далечната 2008год. и от там съм много доволен. На един колега от Ланча форума беше монтирав ГИ на Ланча Капа 2.00/16VТ и е перфектно направена. А това което Емо ти е споменал е вариант но не е страшно да влязат стружките. В повечето случай при пробиването се ползва грес която задържа стружките по свредела.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Направо тръпки ме побиват като ви слушам. Пробивания на колектора, стружки, ужас направо:D точно затова искам да намеря проверени и читави майстори, да не стане после като с хиляди други неща.
                  Bravo HGT

                  Коментар


                    #10
                    smokie написа:
                    Направо тръпки ме побиват като ви слушам. Пробивания на колектора, стружки, ужас направо:D точно затова искам да намеря проверени и читави майстори, да не стане после като с хиляди други неща.
                    виждал съм чудесен монтаж, НО с доста стружки по колектора по-добре си купи комплекта, за който говори Емо и с него иди на монтажа.

                    Коментар


                      #11
                      Еми определено мисля да питам за тоя вариант. Тва със стружките въобще не ми харесва като идея
                      Bravo HGT

                      Коментар


                        #12
                        Колега,намери си добър майстор и му се довери без да му даваш съвети какво да прави.Аз като дупча колекторите една стружка не пада вътре,за всичко си има чалъм!
                        OVB X18XE1 седан+ГИ

                        Коментар


                          #13
                          Излишна е истерията по тези стружки. Първо не са 1 кило, даже и по малко от грам влиза в цилиндъра, ако въобще влезе. Но да предположим, че е влязло и после не са издухани с компресор през отвора на свеща. И какво от това? Още на втората искра и ще изгорят. Голямо важно...едни стружки... Все едно ще я карате тази кола не 5 години, а 50.
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            u_bo написа:
                            smokie написа:
                            Направо тръпки ме побиват като ви слушам. Пробивания на колектора, стружки, ужас направо:D точно затова искам да намеря проверени и читави майстори, да не стане после като с хиляди други неща.
                            виждал съм чудесен монтаж, НО с доста стружки по колектора по-добре си купи комплекта, за който говори Емо и с него иди на монтажа.
                            Може ли малко пояснение за тези комплекти моля,евентуално насока с линк на Л.С.,ако се счита за реклама.Знам,че има вариант да се ползват бензиновите дюзи,но не става ясно въпросният комплект точно това ли предполага и какво съдържа,а ми е интересно,понеже ще ми спести доста работа при монтажа на Г.И. на новата каруца.(Иначе ще свалям колектора,за да съм сигурен,че е пробит където и както трябва и да се предпазя от стружки,а това си е филм голям.)П.П.Разбрах за какъв компект иде реч преходници,които се вкарват на мястото на бензиновите дюзи,а дюзите влизат в тях,като отстрани има щуцер за газта. Остава да намеря къде и за колко ги продават и ще свършат ли работа при конкретната кола.
                            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                            Коментар


                              #15
                              Колеги а да ви попитам има ли смисъл от тази система за допълнително омасляваен на клапаните? Питах сега колко ще ми излезе газовия инжекцион и ми казаха, че ако мотора е запазен, и върви добре, по хубаво било да се сложи тази система. Въпроса е има ли смисъл да се оскъпяват наистина нещата с нея или само искат да ми земат паричките :D
                              Bravo HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X