Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Основни принципи в ГИ софтуера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ми то е много дълго за обяснение ако трябва да се обяснява всичко за настройките. :D Ще обясня защо газовите дюзи са на повече време от бензиновите. Ми то е много просто обяснението, разликата е в агрегатното състояние на горивата. Едното е течно и е необходимо съвсем малко количество да премине през дюзата. Газта е газообразна и съответно количеството което трябва да мине през нея е доста по голямо. От тези условия идва и конструктивната разлика на самата дюза. При бензиновата хода на плунжера *буталцето* е съвсем малко често под 0.1мм. от там износването, масата на плунжера е малка и времето за отварянето и затваряне малко. По друг начин стоят нещата при газовата дюза. При нея количеството което трябва да мине е в пъти повече а то там конструкцията е различна. При газовата дюза хода е 0.6мм. *при повечето* от там износването, масата на плунжера е по голяма и като сложим и по дългия ход се получава едно минимално врене за отваряне по голямо от на бензина. По принцип минималното време за отваряне на газовата дюза е различно за различните видове, но има едно неписано правило което гласи че газовата дюза не трябва да работи на времена под 3мс. Аз лично спазвам едно правило че на тихи обороти газовата дюза трябва да работи на минималното време на производителя + 50% . Пример рейка с минимално отваряне 3.3мс. на тихи трябва да работи на 4.8/5.2мс. Да обясня и защо не трябва да работи на по малки времена. Ми то е просто за обяснение дюзата на по малки времена не работи стабилно отварянето и затварянето непълно и от там различно количество газ на всеки такт и нестабилна работа на мотора, загасва и.....

    Коментар


      #17
      Цялата гимнастика с тези коефициенти е за да компенсира техническите несъвършенства на боклучавите дюзи, с които пробутват газовите системи. С читави дюзи лесно се докарва коефициент 1,00 във всички обороти и инжекторни времена.

      Коментар


        #18
        Koи са тези дюзи ?
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Играл съм си с Matrix и Keihin, точен модел не мога да ти кажа.

          Коментар


            #20
            Само ще ти кажа, че ниски газови времена може да докараш и с обикновена рейка и големи щуцери.2.5мс бензиново и 3мс газово. Лично го видях, онзи ден.Мотора беше 1.8 113 и с 3.00мм щуцери, определено с поставянето на правилните и газови времена, препоръчани за Тамона Прогаз 5-5.5мс колата работи усезаемо по-добре.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар

            Working...
            X