Здравейте,От известно време се мъча с един въпрос и така и не мога да открия малко по-пълна информация по въпроса. Искаше ми се ако някой му се занимава да обясни малко за лаиците основни понятия и взаимодействието им, които са необходими за настройката на един газов инжекцион през софтуер. Мисля, че темата ще бъде полезна за всички, които малко или много обичат да човъркат колите си. Интересуват ме конкретно следните въпроси:-Виждам, че инжекторното време на дюзите за бензин и газ е различно, каква е причината и какви са зависимостите ( ако не бъркам има значение и налягането и отворите и тн...)?-Какво трябва да следим в софтуера като параметри за да разберем, че сместа е правилна? Т.е виждайки една карта на обороти-инжекторно време, как да я разчетем и модифицираме? Как докато колата работи да проверим дали сместа е правилна?В общи линии карайки колата си усещам, че нещо е леко мудна, как да разбера дали е бедна или богата ? Иска ми се да знам как да го оправя и какви още параметри са жизнено важни за оперирането на газовия инжекцион.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Основни принципи в ГИ софтуера
Collapse
X
-
Ето ти един линк с подробно описание принципа е един и същ http://www.fobos-bg.com/images/stori...are_manual.pdfКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
инжекторното време на газ. инж. е инжекторното време на бенз. инжектор по коефициент от 1.4-1.7 така бях чел някъде. Тоест ако имаш 2 милисекунди импулс към бензиновия..на газовия импулса е примерно 3 милисекунди...незнам с ква цел така го правят вероятно щото газовите дюзи са по-бавни.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Зависи от рейката като цяло, но и на мен ми е интересно, защо гледат газовите времена да са над бензиновите.Изобщо цялата работа с копирането на бензиновата информация ми се струва прекалено ... как да го кажа .... ламерско изпълнение.Потребителя е малко с вързани ръце.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
S_BANKOV написа:Ето ти един линк с подробно описание принципа е един и същ http://www.fobos-bg.com/images/stori...are_manual.pdfFiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
И не само, има и други параметри който трябва да се следат. най добра настройка става като се вържат две компа за диагностика и се слудят двете ЕКУ-та едновременно и то в двиежение иначе на място е ала бала.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз си мислим че газовото време е повече от бензиновото заради самото смесообразуване. Демек количеството бензин нужно да даде необходимата калоричност при всеки такт е по малко от количеството газ за същите нужди. Но пък тук има и друго, всички знаем че тва нещо може да се коригира с размер дюзи и налягане. Защото тогава идваме пак на въпроса за по дългото газово време А защо един бензинов комп не може да управлява газовите дюзи без въобще да има газов компПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
S_BANKOV написа:Да, намери си читав сервиз, който работи с твоя ГИ.Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Имам чуството че на първите два реда си се объркал нещо с теорията.Първо провери октановото чесло на газта, и второ при нас с "ГИ" с изпарител няма дюзи като дюзи а са клапани, Дюзи има при твоя човек с течната фаза. Не случайно при зацепване на кола с ГИ /говоря за Браво/а, Марея/ зецепват с пети нагласят всичко и ги махат преди да стегнат за да може да избяга с полувин зъб. Замисли се що го правят и ще разбереш.Основната причина е начена на горене и възпламеняване на горивната смес.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
S_BANKOV написа:Имам чуството че на първите два реда си се объркал нещо с теорията.Първо провери октановото чесло на газта, и второ при нас с "ГИ" с изпарител няма дюзи като дюзи а са клапани, Дюзи има при твоя човек с течната фаза. Не случайно при зацепване на кола с ГИ /говоря за Браво/а, Марея/ зецепват с пети нагласят всичко и ги махат преди да стегнат за да може да избяга с полувин зъб. Замисли се що го правят и ще разбереш.Основната причина е начена на горене и възпламеняване на горивната смес.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Не случайно при зацепване на кола с ГИ /говоря за Браво/а, Марея/ зецепват с пети нагласят всичко и ги махат преди да стегнат за да може да избяга с полувин зъб."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Аз си мислим че газовото време е повече от бензиновото заради самото смесообразуване. Демек количеството бензин нужно да даде необходимата калоричност при всеки такт е по малко от количеството газ за същите нужди. Но пък тук има и друго, всички знаем че тва нещо може да се коригира с размер дюзи и налягане. Защото тогава идваме пак на въпроса за по дългото газово време А защо един бензинов комп не може да управлява газовите дюзи без въобще да има газов компBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар