Незнам дали е така както казвате,но аз миналата година се бях запалил по устройство за пестене на ток в къщи и поръчах три устройства-две за в къщи и едно за колата.Колата тогава беше Ситроен ЗХ 1.4 на газ.На празен ход оборотомера показваше точно 900 об /м.Когато включвах всички консуматори-къси,дълги,вентилатор,СД Ситоенчето направо се опитваше да гасне,а след поставяне на устройството оборотите намаляваха,но с доста по малко
.Вярно генератора на който и да е бензинов двигател е много по-слаб от на който и да е дизелов и затова пробвах устройството на бившата ми Марея,която продадох на приятел.Там разлика със или без него нямаше.Устртойствата в къщи съм ги включил едното в таблото за бойлера,а другото е в най-близкия контакт до таблото с бушоните.От както съм ги закупил т.е от Април миналата година не съм ги изключвал.Преди да ги закупя плащах ток винаги около 50лв на месец.След инсталирането им плащам около 30-35лв.За много хора лъжа за мен истина като отида да си плащам тока и вадя по-малко кеш.В колата устойството обаче не го бях включил в запалката,а го поизкормих малко
и му вързах + на най-дебелия кабел,който видях да минава през таблото.Лично мнение е че това устройство помага минимално,ако имаш малък бензинов двигател най-много 1000-1200 куб/см и особенно ако си на климатик.Сега това устройство съм си го вързал на Вектрата и още не мога да намеря разлика в разхода на метан.
![Shocked](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_eek.gif)
![Twisted Evil](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_twisted.gif)
Коментар