Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Устройство за пестене на гориво!!!!!!??????!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    инж. М.Павлова YЕS-BOХ действително води до икономия на ел. енергията, по отношение на висшите хармоници, като ги премахва и компенсира преноса на реактивната ел. енергия през захранващата мрежа.инж. Г.НеделевЗа разлика от повечето бутафорни уреди за икономия на ел.енергия, които съм изпробвал, от YЕS-ВOX има ефект. Икономията не е голяма, но е реална и уредът си струва парите. Признавам в началото бях много скептичен и го купих за да докажа , че не работи, но в последствие се убедих в ефективността му. На практика няма нищо тайно, технологията е добре известна - YЕS-ВOX пречиства мрежата от смущаващите въздействия на електроуредите и коригира фактора на мощността. Той е много ефективен, там където има импулсни консуматори и консуматори с двигател, които постоянно се включват и изключват. В домакинствата това са климатици, хладилници, перални, прахосмукачки, телевизори, компютри, миялни машини, фризери, офис техника. Ударният ток на импулсния уред може да достигне почти 10-пъти номиналния, консумиран от него. Това води до големи смущения в инсталацията. Ако смущенията са твърде големи инсталацията започва да
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #32
      itan75 написа:
      инж. М.Павлова YЕS-BOХ действително води до икономия на ел. енергията, по отношение на висшите хармоници, като ги премахва и компенсира преноса на реактивната ел. енергия през захранващата мрежа.........
      Именно с тази цел, във всеки електроуред си има филтриращ елмент . И както казах, това не върши работа за правотокови инсталации, камо ли за автомобил. Рекламни трикове и изказвания много, важното е да се знае, кое върши работа. Това ми заприличва на Политрон -а на Данчо :D
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Дидо, нищо не разбираш ти ... Аз да продам 100 такива устройства не клипче с клещи ами с цял електромер ще ти направя Към горния списък от инженери добавете и моето име - инж. Радулов --> Заклевам се че работи Дидо, а тая инж. М. Павлова е толкова инженер колкото аз съм пилот. Електромера енергията на висшите хармоници ли мери? Ама щом ша купувате ша ви обещая че не само от висшите ще пестите - ще пестите и от нисшите хармоници Само го купете И после пестете колкото искате

        Коментар


          #34
          Dido_Lyubenov написа:
          itan75 написа:
          инж. М.Павлова YЕS-BOХ действително води до икономия на ел. енергията, по отношение на висшите хармоници, като ги премахва и компенсира преноса на реактивната ел. енергия през захранващата мрежа.........
          Именно с тази цел, във всеки електроуред си има филтриращ елмент . И както казах, това не върши работа за правотокови инсталации, камо ли за автомобил. Рекламни трикове и изказвания много, важното е да се знае, кое върши работа. Това ми заприличва на Политрон -а на Данчо :D
          Тъкмо за Политрона се сетих, ама си ме преварил! :D
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #35
            Тези бълнувания за висши хармоници в мрежата са сладка царевица за шарани. Мислят си хората, че като употребят един-два високопарни термина, които и те самите не знаят какво означават и всички ще им повярват, пък глупаците ще се засилят с чували да купуват енергоспестители. Понеже се занимавам с електроника и по-специално с аудио-електроника, където висшите хармоници са изключително вредни и нежелани, разполагам с абсолютно точни данни от лабораторен спектрален анализатор, за хармониците в мрежата. Експериментът е правен от мой колега от София и доказва ясно, че количеството на мрежовите хармоници е НИЩОЖНО, за да окаже някакво влияние върху домашните електроуреди. Принципът на действие на въпросния енергоспестител НЕ СЕ ЗАКЛЮЧАВА в работа с мрежови хармоници, нито е СЪВРЕМЕННА НЕМСКА ТЕХНОЛОГИЯ (както гръмко се рекламира). Всичко е много точно и ясно описано още в "Основи на електротехниката" и няма нищо извънземно. Фазовите разлики, активната и реактивната енергии са открити още преди балдър време, описани, изучени и реално изчисляеми с прост математически апарат. Който се интересува, нека прочете теорията за фактора на мощността (косинус фи) и методите за неговото подобрение. Това го има във всеки учебник по "Основи на електротехниката". Аз ако имам търговски сайт за продажба на такива уредчета, също мога да си напраскам "отзиви" от най-различни светила на науката. Даже и възторжен отзив от Никола Тесла може да си напиша. Пък балъците нека вярват. Енергоспестителят показва някаква полза при новите типове електронни електромери, които отчитат ефективната стойност на тока, чрез нискоомен шунт и напреженов датчик. Реално те измерват привидната мощност, а не чисто активната, както старите електромери с диск. Но нещата далеч не са толкова прости. Може да имаме намаление на енергопотреблението, само ако уреда компенсира реактивна съставка с индуктивен характер. Тогава косинус фи действително се подобрява (с колко е отделен въпрос). Реактивно-индуктивна съставна се получава от уреди с трансформатори електродвигатели и изобщо съдържащи големи намотъчни апарати в устройството си. При чисто активни товари, енергоспестителят само може ДА УВЕЛИЧИ консумацията, тъй като предизвиква реактивно-капацитивна съставка. Активни товари са всички видове нагревателни уреди с реотани-печки, котлони, бойлери и др. И сега обобщено-от енергоспестителя може да има някакъв положителен ефект, само ако ползвате консуматори на реактивна мощност-компресорни уреди (фризери, хладилници, климатици), микровълнови печки, луминисцентни и енергоспестяващи осветителни тела и др. Ако вкъщи имате само един хладилник, то по-добре не ползвайте такъв енергоспестител, защото ефекта може да е обратен. Както казах, аз сам правя такива енергоспестяващи уреди. Но аз самия не ползвам у дома си такъв. Моят брат примерно се кълне, че благодарение на моя уред, плаща до 30% по-ниски сметки през зимата. Но той ползва 3 климатика, има хладилник и отделно фризер. Склонен съм да му повярвам. Същото твърдят и почти всички, на които съм направил такива уредчета. В крайна сметка, всеки сам си решава дали има файда. Ако си говорим за истински компенсатор на реактивна мощност, такива каквито има по предриятията и те са ЗАДЪЛЖЕНИ да ги имат, то тогава нещата не се заключават в една китайска пластмасова кутийка, с мигалки и кондензатор от гаража на бай Лий в Северен Сечуан. Нещата са съвсем други-правят се микропроцесорни устройства за следене на фактора на мощността в реално време. Микрокомпютърът изработва управляващи сигнали и управлява с електронни ключове пакетите компенсационни кондензатори, така че във всеки един момент да има баланс между консумацията на реактивна мощност и нейното компенсиране. Защото прекомпенсирането е също толкова вредно, колкото и голямото недокомпенсиране. Дано да ви е станало малко по-ясно как седят реално нещата.
            Dacia Duster 1.6 4WD

            Коментар


              #36
              DJPOPA написа:
              ... Дано да ви е станало малко по-ясно как седят реално нещата.
              Колега, не ми е ясно, защо се хабиш ... Имаше тук една тема за "Брауновия газ" ... и там колегите приведоха доказателства за невероятната безполезност на устройството, но ... На този свят балъците няма да свършат, просто всяка минута умира по един, но се раждат още трима, готови да си купуват магически масла, уриде за всякакъв вид невъзможна икономия и т.н.Забавлявай се!инж.А.Василев, гр.Разград, Електроенергетика и електрообзавеждане
              I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

              Коментар


                #37
                Много точно казано, avvasilev!И както казах балъците никога няма да свършат.Бях се зарекъл да не влизам в детайли и аз но айде въпросния доволен потребител на устройството за пестене на ток да отиде до електромера си и да измери времето между две присветвания на светодиода на електромера. После да изключи въпросното устройство и пак да измери времето. Естествено докато прави опита е хубаво да има включени консуматори които не се самоизключват и биха опорочили теста - примерно хладилник.Ако това не го убеди - не знам какво друго може Знам че силата на внушението е велика, но за жалост тя не може да влияе на физичните закони ...

                Коментар


                  #38
                  След като всички се убедихме още от заглавието на темата, че това устройство не струва, защо Ilkor или който и да е не заключи темата като изтрие ненужните коментари.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #39
                    Е, няма ненужни коментари - всеки си има мнение без значение дали е прав или не. Най лесно е да изтрия цялата тема, но утре ще се появи нова и пак ще си говорим същите неща.

                    Коментар

                    Working...
                    X