Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Устройство за пестене на гориво!!!!!!??????!!!!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Незнам дали е така както казвате,но аз миналата година се бях запалил по устройство за пестене на ток в къщи и поръчах три устройства-две за в къщи и едно за колата.Колата тогава беше Ситроен ЗХ 1.4 на газ.На празен ход оборотомера показваше точно 900 об /м.Когато включвах всички консуматори-къси,дълги,вентилатор,СД Ситоенчето направо се опитваше да гасне,а след поставяне на устройството оборотите намаляваха,но с доста по малко .Вярно генератора на който и да е бензинов двигател е много по-слаб от на който и да е дизелов и затова пробвах устройството на бившата ми Марея,която продадох на приятел.Там разлика със или без него нямаше.Устртойствата в къщи съм ги включил едното в таблото за бойлера,а другото е в най-близкия контакт до таблото с бушоните.От както съм ги закупил т.е от Април миналата година не съм ги изключвал.Преди да ги закупя плащах ток винаги около 50лв на месец.След инсталирането им плащам около 30-35лв.За много хора лъжа за мен истина като отида да си плащам тока и вадя по-малко кеш.В колата устойството обаче не го бях включил в запалката,а го поизкормих малко и му вързах + на най-дебелия кабел,който видях да минава през таблото.Лично мнение е че това устройство помага минимално,ако имаш малък бензинов двигател най-много 1000-1200 куб/см и особенно ако си на климатик.Сега това устройство съм си го вързал на Вектрата и още не мога да намеря разлика в разхода на метан.
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #17
      Супер, балъците нямат край Ще взема да внеса малко от тия пестеливи устройства ... колко контакта имаш у вас свободни още - да те предвидя Гарантирам ти че от 30-35лв. ще слезеш на 15-20 ... за много хора лъжа - за теб ще е истина

      Коментар


        #18
        Ми ако почне да връща?! Ще трябва двупосочен електромер...
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #19
          хахаххахахаах разплакахте ме бе колеги .. ще падна :D :D :DАз ще си взема 2 разклонителя с по 6 гнезда и ще ги напълня с такива устройства и гледай к’о ста’а :D
          Пунтак 1.1 с лека измама под капака

          Коментар


            #20
            ilkor написа:
            Супер, балъците нямат край Ще взема да внеса малко от тия пестеливи устройства ... колко контакта имаш у вас свободни още - да те предвидя Гарантирам ти че от 30-35лв. ще слезеш на 15-20 ... за много хора лъжа - за теб ще е истина
            Понеже се опитах да отговоря по темата без да влагам ирония или обида,ще ти споделя нещо...Устройствата не съм ги купувал-аертен ми са т.е свалих си ги от едни контакти в един хотел,но това не става твоя работа все пак.Като видях ефекта реших да си поръчам и това за колата.Излезе ми 8лв и някакви стотинки с доставката до врата.Още ма боли за теб 8лв щот си падам малко скръндза,но няма как набутах се жестоко .За проверката в къщи няколко пъти експериментирах следното.Преди да са включени устройствата слизам до електромера и гледам шайбата му да не се върти т.е изключвам АБСОЛюТНО всички консуматори в къщи.Шайбата е неподвижна.По телефона казвам на приятел да включи бойлера БЕЗ устройството.Гледам със каква сила първоначално се завърта шайбата.След това се качвам горе и включвам устрйството в таблото на бойлера и изчаквам около 30 мин да се зареди кондензатора.Слизам долу при таблото,звъня по телефона на авера да включи отново бойлера и тогава се вижда с просто око как ШАЙБАТА как да кажа не се наема вече като Балканче на баир,а тръгва по бавно и се движи мааалко по бавно в сравнение,когато устройството го няма.Опитай и ти не е трудно даже за ниско интелигентен балък като теб мисля да включи едно устройство в контакта и да наблюдава шайбата на електромера.Ако и това ти е трудно за образованието ти-потърси помощ от приятел или нямаш?
            EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

            Коментар


              #21
              uBoy написа:
              хахаххахахаах разплакахте ме бе колеги .. ще падна :D :D :DАз ще си взема 2 разклонителя с по 6 гнезда и ще ги напълня с такива устройства и гледай к’о ста’а :D
              Да верно може да се разплачеш,когато си вземеш разклонители с по 6 гнезда и си накупиш една дузина устройства.Това вече е балък и прекарване.В инструкцията на устройството изрично пише,че НЕ СЕ ПОСТАВЯ В РАЗКЛОНИТЕЛ.Поставя се в първия(или най-близкия)контакт до таблото с бушоните.Едно устройството е достатъчно за около 20кВт мощност.Т.е ако щеш и 100 устройства постави ефекта ще е АБСОЛюТНО един и същ дали си със едно или 100 устройства.Ако беше така мислиш ли че нямаше да си сваля от хотела колкото мога повече джаджи? Устройството представлява кондензатор,едно време кондензатор се слагаше на старите автомобили с чукче и наковалня за да обират вредните токове и да не нагарят много контактите.Правил съм си много експерименти като махна кондензатора за колко време ще нагори чукчето и наковалнята до степен пробиване.Затова бях сложил ДВА кондензатора на делкото,както и ми каза един друг електричар.И там са набутах колко беше кондензатора мисля около 1 лев това 1985-1986 г и още ма боли за тоз лев,щото както казах си падам скръндза,но пък ми спести много чистения на чукчето,работа без припуквания в ауспуха и перфектна центровка в продължение на години.Чудя се и се мая мощните кондензатори дето ги слагат на усилватели за СД като удари баса,да няма пикове и да ти падне акумулатора каква ли друга роля изпълняват в живота??
              EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

              Коментар


                #22
                Tая басня с двата кондензатора на чукчето на друг я разправяй. Кондензатора на контактното запалване е с точно определена стойност, за да гаси искренето. Ако сложиш с по-голям капацитет, или 2 стандартни, ефекта е пак искрене и бърза ерозия на контактите. Беше ми омръзнало да обяснявам на умниците, защо им махам втория кондензатор, дето тати го е сложил за всеки случай...А това устройство, щом те кефи, ползвай си го със здраве!
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #23
                  muns61 написа:
                  Tая басня с двата кондензатора на чукчето на друг я разправяй. Кондензатора на контактното запалване е с точно определена стойност, за да гаси искренето. Ако сложиш с по-голям капацитет, или 2 стандартни, ефекта е пак искрене и бърза ерозия на контактите. Беше ми омръзнало да обяснявам на умниците, защо им махам втория кондензатор, дето тати го е сложил за всеки случай...А това устройство, щом те кефи, ползвай си го със здраве!
                  Това,че на някой не може да му уври кратуната как нещо и по какъв начин работи си е негов проблем.Устройствата ми са две.На второто целта е друга.Но ако взема да отварям очите на десетките юзери влизащи във форума за малко няма да ми стигне цялото пространство във форума,а и за какво да го правя-да срещам ирония и подигравки ли? Устройствата дали ще са забодени в контакта или ще стоят някъде във шкафа ми е все тая-еднакво е мястото дето заемат и предпочитам да си стоят в контакта.Във по-сериозните форуми има и винаги ще има такива скептици като тук,но всички които не вярват не са ползвали Устройството и е същия напън да ги убеждаваш във правотата си за което капка не си заслужава.Ако продаваш тези устройства-може би си заслужават няколкото реда ирония,смях и други дивотии,но иначе какво печелиш? По принцип устройството спестява повече ток,ако в къщата/жилището,хотела има повече въртящи се уреди т.е климатик,хладилник,пералня,вентилатори и мноооого по-малко влияе на нагреватели с голяма консумация на ток-котлони на печки,бойлери,скари и т.н.Проблем е обаче,че пазара е наводнен с Китайски-те устройства,които наистина не вършат никаква работа.Моите устройства са немски и отново смея да твърдя,че вършат работа.Позволявам си да копи/пейстна някои мнения на много по-компетентни хора от четящите и пишещите тук...нали може? Това немското устройство наистина работи! Мои съсед ми донесе такова за ремонт,внесено от него от Германия на цена 70 евро. Устройството нямаше грижи,той нещо се беше объркал. Боднах му осцилоскопа и : полупериода на напреж. започва нормално и малко след това се получава срив за около 10% от времето до върховата стойност , през отрицателния полупериод всичко се повтаря и тн. Беше препоръчано най вече за хладилници,сигурно оборотите на компресора не се влияят от моментното (и то в точния момент) "спиране на тока". Дано да съм бил полезен,успех на всички!................Това се постига чрез натрупване на реактивна мощност в специално проектирани кондензатори, и връщане на тази мощност по веригата към електроуредите в определени моменти...Същото устройство си го има в DC инверторите, и затова консумацията им уж е по малка, а всъщност лъжат електромера...Устройството не е измама,но е ефективно само ако товарът е индуктивен, т.е. електромотор. Ефект ще има ако ползвате конвенционален климатик примерно...В "правилните" устройства за икономия има малко електроника, която следи зареждането на кондензатора и го спира на максимума на синусоидата на напрежението, в определен момент включват кондензатора и разрядният му ток предизвиква забавяне във въртенето на часовника на електромера. Това за старите електромери. Икономия 11-15%. При новите, електронните, се имитира импулсен товар с определена честота. И гарантирано се лъже датчика в тях. А това, че на пазара се продават абсолютни ментелъци с по само едно кондензаторче - да, спор няма за тях. макар, че и те намалят макар и с много малко показаноията при електронни електромери. просто са спестили порядъка на икономията...Например братовчед ми си беше купил уред който се включва в някой произволен контакт, и се оставя така. Каза ми че цената на тока в кафето му паднала от 180 лева на 130, а във апартамента му където живее цената от 60 лева спаднала на не повече от 30-40 лева. Само че той е абонат към EON понеже живее в София. Дано само тези енергийните дружества да не четат темата която разсискваме че веднага ще измислят нещо ново крадливо да бъркат още по дълбоко в джоба на народа........ Нали и без това искат пак увеличаване на тока и даже да му слагат такса мощност от скромната сума са 1,80 лева. На пръв поглед тази сума не е нищо прибавена към месечната сметка, но вземете помислете, и сметнете 7 милиона сме в държавата по 1,80 лева на всеки месец от всички 7 милиона българи..... каква хубава кръгла сумичка влиза в джоба на тези монополисти. За мен това си е чиста кражба от държавата, или с други думи - легализиран държавен рекет, понеже всичко е на ток и ние нямаме избор просто....... Ами като си мълчим и търпим - ще си плащаме като попове, макар и малко мазохистично да звучи..... Уреда който братовчед ми си беше купил още от Октомври 2009 г. го ползва до ден днешен, и нито един уред не му се е повредил - нито в кафето му, нито в дома му. Между другото и аз смятам и аз да го пробвам макар че съм към EVN не знам дали това има някакво значение, но само знам че всяко енергийно дружество ( всеки крадлив рекетьорски монополист ) си има както отделна политика и правила, така слагат и различни електромери ( всеки си има тертип на крадене от народа ) но ще видя като опитам...Аз имам такъв уред,но не мога да кажа дали има голяма файда.може би 10лв.-на 80лв. сметка. ..на въпросния адрес може да бъде направена проверка на посочения в сайта на "x10 Ltd" сертификат с вписаните в него номер (WT05121082) и име на производителя (Shenzhen Joinwe Technology Co., Ltd.) и резултатът показва, че това е ВАЛИДЕН сертификат за енергоспестяващо устройство.И трето, ти изглежда за Photoshop само си чувал или никога не си се опитвал да направиш с него нещо по-сложно от премахване на ефект "червени очи" :P Такъв сертификат се прави с програма за ВЕКТОРНА, а не растерна графика - най-често Corel Draw и след това се разпечатва и сканира. В противен случай на снимката на сертификата при увеличение щеше да липсва характерният за сканирано изображение специфичен цветен шум, който е почти невъзможно да бъде имитиран правдоподобно. Освен това, ако се прави фалшификат, могат лесно да се използват стотици пъти по-сложни гилоши, което да го направи значително по-убедително изглеждащ за непросветените Снимките на оригиналното устройство и фалшивата му имитация са съвършено различни - вгледай се във фоновата снимка на етикетите, разликите в шрифтовете и ширината на надписите, разликата във формата на трапецовидното скосяване над щепсела на десните снимки... Така че от левите снимки много трудно ще направиш десните не за 20 минути, а дори и за 20 часа. И доколкото снимките нямат EXIF метаданни, не виждам никакво реално основание да твърдиш, че са обработвани с Photoshop.Тъй като темата е интересна и вече няколко потребители, които не са регистрирани след създаването и, споделят положителни отзиви за въпросното устройство, ще продължа да я следя. И ако още няколко човека потвърдят, че има реален ефект, макар и минимален, мисля и аз да си го купя....Ай засега толкоз,а и не е трудно да пишеш в Гугъл и да прочетеш малко.
                  EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                  Коментар


                    #24
                    Колега, къде видя ирония? Тези които смятам да внеса са също сертифицирани ама не от x10 Ltd а направо от x24 Ltd !!! Смятай над два пъти (2,4 пъти) по як сертификат ще имат - и на 2 страници ще е за да няма грам съмнение че е фалшив. На единия лист графиката е ВЕКТОРНА а на другия РАСТЕРНА - да ходи да фалшифицира някой ако посмее ... загубена кауза - само ще му почервенеят очите сякаш си му направил ефекта "ЧЕРВЕНИ ОЧИ".Модела ще е WTF-BG04577274989273749371763BGИ да знаеш че моите устройства ще работят не само в най близкия контакт до таблото с бушоните а и в РАЗКЛОНИТЕЛ включен към най далечния контакт - така съм ги поръчал за да не се налага с рулетката да меря из нас кабелите. Просто са по ново поколение моите Освен това вградената електроника така зарежда кондензатора вътре че забавя не само ЧАСОВНИКА на електромера а и всякакви други часовници. Даже вече за да не закъснявам за работа си навивам будилника 2 часа по рано! Имам осцилоскоп и му го боднах но и той се забави. Но за сметка на това пък към всички НЕВЪРТЯЩИ се електроуреди устройството подава дпълнително енергия и кафето вече ми се приготвя два пъти по бързо. И ТРИ пъти по евтино!!!Ако не си чувал за тях - търси в гугъл да прочетеш и да се образоваш!За по достоверно ще ти изпратя и няколко линка от форуми където мои клиенти са писали колко са очаровани от безупречната работа на устройството ми. Даже след като са си го купили някои от тях са установили че и разходите им за вода са по ниски (ама аз имам обяснение защо се получава - и там има една джаджа която се върти - май EXIF и викаха)(бях го писал веднъж - като чета какво си написал си точно в ситуацията на пътник който за първи път се качва на самолет и се опитва да дава акъл на пилота с 10 000 часа полети как да излети)

                    Коментар


                      #25
                      Писал съм го в един друг форум, ще го напиша и тук.80-те години имах един съсед, който беше луднал по подобрения на ладата си. Електронно запалване, молибден-сулфидна добавка в маслото, ама магнитите вече ме разсмяха здраво. С един приятел му добавяхме вечер по малко бензин в резервоара, ама не знаехме колко е карал, та по малко. И като почна оня човек да се хвали с разход! Така около 2 месеца и спряхме. То беше смяна на магнити, то чудо, така и не разбра какво беше. Чак след години му казах, голям смях падна! Изпи ми сума ракия, да ми се отсърди. Та има една приказка - На нивата на невежеството избуяват бурените на суеверието. Нищо лично, колега, познавам хора, които се нахендриха на такива реклами и после мълчат като бит пе***ас.
                      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                      Коментар


                        #26
                        muns61 написа:
                        Полза от устройството има. То не пести, а налива гориво в резервоара.На търговеца...
                        Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                        FIAT BRAVO 1.8GT
                        FIAT BRAVO 1.9TD ex

                        Коментар


                          #27
                          ilkor написа:
                          Колега, къде видя ирония? Тези които смятам да внеса са също сертифицирани ама не от x10 Ltd а направо от x24 Ltd !!! Смятай над два пъти (2,4 пъти) по як сертификат ще имат - и на 2 страници ще е за да няма грам съмнение че е фалшив. На единия лист графиката е ВЕКТОРНА а на другия РАСТЕРНА - да ходи да фалшифицира някой ако посмее ... загубена кауза - само ще му почервенеят очите сякаш си му направил ефекта "ЧЕРВЕНИ ОЧИ".Модела ще е WTF-BG04577274989273749371763BGИ да знаеш че моите устройства ще работят не само в най близкия контакт до таблото с бушоните а и в РАЗКЛОНИТЕЛ включен към най далечния контакт - така съм ги поръчал за да не се налага с рулетката да меря из нас кабелите. Просто са по ново поколение моите Освен това вградената електроника така зарежда кондензатора вътре че забавя не само ЧАСОВНИКА на електромера а и всякакви други часовници. Даже вече за да не закъснявам за работа си навивам будилника 2 часа по рано! Имам осцилоскоп и му го боднах но и той се забави. Но за сметка на това пък към всички НЕВЪРТЯЩИ се електроуреди устройството подава дпълнително енергия и кафето вече ми се приготвя два пъти по бързо. И ТРИ пъти по евтино!!!Ако не си чувал за тях - търси в гугъл да прочетеш и да се образоваш!За по достоверно ще ти изпратя и няколко линка от форуми където мои клиенти са писали колко са очаровани от безупречната работа на устройството ми. Даже след като са си го купили някои от тях са установили че и разходите им за вода са по ниски (ама аз имам обяснение защо се получава - и там има една джаджа която се върти - май EXIF и викаха)(бях го писал веднъж - като чета какво си написал си точно в ситуацията на пътник който за първи път се качва на самолет и се опитва да дава акъл на пилота с 10 000 часа полети как да излети)
                          Брой и мен като поръчваш ще спра да плащам ток че и еон ще имат да ми плащат на мен :D :D :D :D :D :D Немога да разбера толкова много ли ги имате тези пари че се чудите къде да ги хвърлите казвайте ако не знаете какво да си правите парите си ще ви дам моя АЙБАН гарантирам ви че след 100 години ако сте живи и аз също ще ви ги върна в 100кратен размер
                          Subaru B9 tribeca 3.0
                          Peugeot 307 04
                          Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
                          Fiat Brava 1.6 16V 103

                          Коментар


                            #28
                            Китайското "чудо" за пестене на ток не може да даде НИКАКЪВ резултат при работа на бойлера. Дава някакви резултати при включване на некомпенсирани, индуктивни товари. Но при чисто АКТИВЕН товар, какъвто е нагревателя на бойлера, имате много поздрави от шапката ми, че ще спести нещо. И преди да се засилите да ме убеждавате в противното, само да знаете, че аз правя такива енергоспестители. И моите са много по-хубави от китайските, от гледна точка на това, че работя с Х2-сертифицирани компоненти, които гарантирано няма да ви запалят къщата при работа с мрежови напрежения. За китайчетата не мога да гарантирам . Слагам и разрядници, нещо което няма в китайчетата, та за това от тях бие ток, като ги пипнете след изключване. Освен това си купих китайче от уж "оригиналните" и го разглобих, измерих, свалих схемата и анализирах. Така че знам точно за какво става дума и всички мистични обяснения за чудодейната му сила, приемам с широка усмивка.
                            Dacia Duster 1.6 4WD

                            Коментар


                              #29
                              Абе колеги, обяснете го като "прости ора" :D Теи кондензатори се включват в променлинвотокова захранваща мрежа, когато тази мрежа е локална зад трафопост и в нея се включват една камара електромотори. Това е най-общо казано. Променят един парамеър на тока, който влияе и на мрежата преди трафопоста. За това във фабриките със собствен трафопост, се прави една "кондензаторна станция" и се управлява в последно време автоматично, а преди години беше на ръчно управление, като според натоварването се включват определен брой кондензатори. В домашни условия, това по никакъв начин не оказва вличние, още по-малко пък един кондензатор с капацитет 4,7 микрофарада. Още по-малко пък като се включи реотан в мрежата - бойлера на колегата. В правотоковите инсталации, се използва за филтриране на напрежението, но по никакъв начин не променя КПД на инсталацията. В автомобила си има един акумулатор, който има капацитет на милион такива кондензатори, и няма как тоя в запалката да промени нещо. На усилвателите в автомобилите, се слагат филтриращи кондензатори на входа на захранването, защото големия ток който дръпва баса, се компенсира от тях. В противен случай има пад на напрежение, предизвикан от съпротивлението на захранванщия кабел, при ковто баса "кляка". Нито ти пази пази акумулатора, нито го зарежда.
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар


                                #30
                                Това по принцип показание на ампер клещите преди и след включване на уреда какво трябва да значи? http://vbox7.com/play:m08bb6ee14
                                EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

                                Коментар

                                Working...
                                X