Незнам дали е така както казвате,но аз миналата година се бях запалил по устройство за пестене на ток в къщи и поръчах три устройства-две за в къщи и едно за колата.Колата тогава беше Ситроен ЗХ 1.4 на газ.На празен ход оборотомера показваше точно 900 об /м.Когато включвах всички консуматори-къси,дълги,вентилатор,СД Ситоенчето направо се опитваше да гасне,а след поставяне на устройството оборотите намаляваха,но с доста по малко .Вярно генератора на който и да е бензинов двигател е много по-слаб от на който и да е дизелов и затова пробвах устройството на бившата ми Марея,която продадох на приятел.Там разлика със или без него нямаше.Устртойствата в къщи съм ги включил едното в таблото за бойлера,а другото е в най-близкия контакт до таблото с бушоните.От както съм ги закупил т.е от Април миналата година не съм ги изключвал.Преди да ги закупя плащах ток винаги около 50лв на месец.След инсталирането им плащам около 30-35лв.За много хора лъжа за мен истина като отида да си плащам тока и вадя по-малко кеш.В колата устойството обаче не го бях включил в запалката,а го поизкормих малко и му вързах + на най-дебелия кабел,който видях да минава през таблото.Лично мнение е че това устройство помага минимално,ако имаш малък бензинов двигател най-много 1000-1200 куб/см и особенно ако си на климатик.Сега това устройство съм си го вързал на Вектрата и още не мога да намеря разлика в разхода на метан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Устройство за пестене на гориво!!!!!!??????!!!!!!!
Collapse
X
-
ilkor написа:Супер, балъците нямат край Ще взема да внеса малко от тия пестеливи устройства ... колко контакта имаш у вас свободни още - да те предвидя Гарантирам ти че от 30-35лв. ще слезеш на 15-20 ... за много хора лъжа - за теб ще е истинаEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
uBoy написа:хахаххахахаах разплакахте ме бе колеги .. ще падна :D :D :DАз ще си взема 2 разклонителя с по 6 гнезда и ще ги напълня с такива устройства и гледай к’о ста’а :DEX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Tая басня с двата кондензатора на чукчето на друг я разправяй. Кондензатора на контактното запалване е с точно определена стойност, за да гаси искренето. Ако сложиш с по-голям капацитет, или 2 стандартни, ефекта е пак искрене и бърза ерозия на контактите. Беше ми омръзнало да обяснявам на умниците, защо им махам втория кондензатор, дето тати го е сложил за всеки случай...А това устройство, щом те кефи, ползвай си го със здраве!Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:Tая басня с двата кондензатора на чукчето на друг я разправяй. Кондензатора на контактното запалване е с точно определена стойност, за да гаси искренето. Ако сложиш с по-голям капацитет, или 2 стандартни, ефекта е пак искрене и бърза ерозия на контактите. Беше ми омръзнало да обяснявам на умниците, защо им махам втория кондензатор, дето тати го е сложил за всеки случай...А това устройство, щом те кефи, ползвай си го със здраве!EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, къде видя ирония? Тези които смятам да внеса са също сертифицирани ама не от x10 Ltd а направо от x24 Ltd !!! Смятай над два пъти (2,4 пъти) по як сертификат ще имат - и на 2 страници ще е за да няма грам съмнение че е фалшив. На единия лист графиката е ВЕКТОРНА а на другия РАСТЕРНА - да ходи да фалшифицира някой ако посмее ... загубена кауза - само ще му почервенеят очите сякаш си му направил ефекта "ЧЕРВЕНИ ОЧИ".Модела ще е WTF-BG04577274989273749371763BGИ да знаеш че моите устройства ще работят не само в най близкия контакт до таблото с бушоните а и в РАЗКЛОНИТЕЛ включен към най далечния контакт - така съм ги поръчал за да не се налага с рулетката да меря из нас кабелите. Просто са по ново поколение моите Освен това вградената електроника така зарежда кондензатора вътре че забавя не само ЧАСОВНИКА на електромера а и всякакви други часовници. Даже вече за да не закъснявам за работа си навивам будилника 2 часа по рано! Имам осцилоскоп и му го боднах но и той се забави. Но за сметка на това пък към всички НЕВЪРТЯЩИ се електроуреди устройството подава дпълнително енергия и кафето вече ми се приготвя два пъти по бързо. И ТРИ пъти по евтино!!!Ако не си чувал за тях - търси в гугъл да прочетеш и да се образоваш!За по достоверно ще ти изпратя и няколко линка от форуми където мои клиенти са писали колко са очаровани от безупречната работа на устройството ми. Даже след като са си го купили някои от тях са установили че и разходите им за вода са по ниски (ама аз имам обяснение защо се получава - и там има една джаджа която се върти - май EXIF и викаха)(бях го писал веднъж - като чета какво си написал си точно в ситуацията на пътник който за първи път се качва на самолет и се опитва да дава акъл на пилота с 10 000 часа полети как да излети)
Коментар
-
Писал съм го в един друг форум, ще го напиша и тук.80-те години имах един съсед, който беше луднал по подобрения на ладата си. Електронно запалване, молибден-сулфидна добавка в маслото, ама магнитите вече ме разсмяха здраво. С един приятел му добавяхме вечер по малко бензин в резервоара, ама не знаехме колко е карал, та по малко. И като почна оня човек да се хвали с разход! Така около 2 месеца и спряхме. То беше смяна на магнити, то чудо, така и не разбра какво беше. Чак след години му казах, голям смях падна! Изпи ми сума ракия, да ми се отсърди. Та има една приказка - На нивата на невежеството избуяват бурените на суеверието. Нищо лично, колега, познавам хора, които се нахендриха на такива реклами и после мълчат като бит пе***ас.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ilkor написа:Колега, къде видя ирония? Тези които смятам да внеса са също сертифицирани ама не от x10 Ltd а направо от x24 Ltd !!! Смятай над два пъти (2,4 пъти) по як сертификат ще имат - и на 2 страници ще е за да няма грам съмнение че е фалшив. На единия лист графиката е ВЕКТОРНА а на другия РАСТЕРНА - да ходи да фалшифицира някой ако посмее ... загубена кауза - само ще му почервенеят очите сякаш си му направил ефекта "ЧЕРВЕНИ ОЧИ".Модела ще е WTF-BG04577274989273749371763BGИ да знаеш че моите устройства ще работят не само в най близкия контакт до таблото с бушоните а и в РАЗКЛОНИТЕЛ включен към най далечния контакт - така съм ги поръчал за да не се налага с рулетката да меря из нас кабелите. Просто са по ново поколение моите Освен това вградената електроника така зарежда кондензатора вътре че забавя не само ЧАСОВНИКА на електромера а и всякакви други часовници. Даже вече за да не закъснявам за работа си навивам будилника 2 часа по рано! Имам осцилоскоп и му го боднах но и той се забави. Но за сметка на това пък към всички НЕВЪРТЯЩИ се електроуреди устройството подава дпълнително енергия и кафето вече ми се приготвя два пъти по бързо. И ТРИ пъти по евтино!!!Ако не си чувал за тях - търси в гугъл да прочетеш и да се образоваш!За по достоверно ще ти изпратя и няколко линка от форуми където мои клиенти са писали колко са очаровани от безупречната работа на устройството ми. Даже след като са си го купили някои от тях са установили че и разходите им за вода са по ниски (ама аз имам обяснение защо се получава - и там има една джаджа която се върти - май EXIF и викаха)(бях го писал веднъж - като чета какво си написал си точно в ситуацията на пътник който за първи път се качва на самолет и се опитва да дава акъл на пилота с 10 000 часа полети как да излети)Subaru B9 tribeca 3.0
Peugeot 307 04
Ex:Alfa Romeo 1,4 T.Spark 103hp 98''
Fiat Brava 1.6 16V 103
Коментар
-
Китайското "чудо" за пестене на ток не може да даде НИКАКЪВ резултат при работа на бойлера. Дава някакви резултати при включване на некомпенсирани, индуктивни товари. Но при чисто АКТИВЕН товар, какъвто е нагревателя на бойлера, имате много поздрави от шапката ми, че ще спести нещо. И преди да се засилите да ме убеждавате в противното, само да знаете, че аз правя такива енергоспестители. И моите са много по-хубави от китайските, от гледна точка на това, че работя с Х2-сертифицирани компоненти, които гарантирано няма да ви запалят къщата при работа с мрежови напрежения. За китайчетата не мога да гарантирам . Слагам и разрядници, нещо което няма в китайчетата, та за това от тях бие ток, като ги пипнете след изключване. Освен това си купих китайче от уж "оригиналните" и го разглобих, измерих, свалих схемата и анализирах. Така че знам точно за какво става дума и всички мистични обяснения за чудодейната му сила, приемам с широка усмивка.Dacia Duster 1.6 4WD
Коментар
-
Абе колеги, обяснете го като "прости ора" :D Теи кондензатори се включват в променлинвотокова захранваща мрежа, когато тази мрежа е локална зад трафопост и в нея се включват една камара електромотори. Това е най-общо казано. Променят един парамеър на тока, който влияе и на мрежата преди трафопоста. За това във фабриките със собствен трафопост, се прави една "кондензаторна станция" и се управлява в последно време автоматично, а преди години беше на ръчно управление, като според натоварването се включват определен брой кондензатори. В домашни условия, това по никакъв начин не оказва вличние, още по-малко пък един кондензатор с капацитет 4,7 микрофарада. Още по-малко пък като се включи реотан в мрежата - бойлера на колегата. В правотоковите инсталации, се използва за филтриране на напрежението, но по никакъв начин не променя КПД на инсталацията. В автомобила си има един акумулатор, който има капацитет на милион такива кондензатори, и няма как тоя в запалката да промени нещо. На усилвателите в автомобилите, се слагат филтриращи кондензатори на входа на захранването, защото големия ток който дръпва баса, се компенсира от тях. В противен случай има пад на напрежение, предизвикан от съпротивлението на захранванщия кабел, при ковто баса "кляка". Нито ти пази пази акумулатора, нито го зарежда.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това по принцип показание на ампер клещите преди и след включване на уреда какво трябва да значи? http://vbox7.com/play:m08bb6ee14EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар