Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на газов инжекцион

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    5 години съм с фобос, рейката е на 3 ома, марката не помня каква беше оригиналната, изпарителя е тартарини. Когато я монтирваха уредбата струваше 1200лв- пробег имам около 100 000 км с нея, като съвсем наскоро смених рейката (преди 2000 км) , изпарителя държи. С климатик и 3 души с 90 дава до 8/100 по тракия, а без климатик и сам дава 7,1-7.3/100км пак по тракия .Като часове ГИ е на около 2900 часа работа, това показваше при последното ходене при газаджиите компютъра. Търси нещо на средна или висока цена (не казвам да е точно фобос), но само да не е най-евтината кофигурация. Другото вече е майсторъка на настройката...
    Play Golf ,but not drive golf!!!
    Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
    C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

    Коментар


      #17
      Re: Избор на газов инжекцион

      mims написа:
      Колеги здравейте Както може би някои от вас знаят преди месец и половина си купих Ауди А3.Сега дойде времето да му сложа газ. Искам ижекцион да бъде. Бихте ли ме посъветвали коя марка е добра. Понеже бях върл противник на газта нямам наблюдения. Знам само БРЦ (която може да ми излезе по тънкана, поради контакти, но не знам добри ли са) и Ловато.
      Не се занимавай с глупостите на разни титуловани марки и виртуалните им предимства. На бул. 6-ти септември има един магазин за газови уредби , продават газов инжекцион NLР за 400-450лв. с бутилката . Целия кит е с две години гаранция. Монтирал съм над 30бр. като първия е преди почити 3 години и изминати 70хил.км. Софтуера е опростен и изчистен работи перфектно , но твоя си работа. Ако искаш давай си парите за прехвалени марки.
      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

      Коментар


        #18
        NLP/Gascontrol са турски, софтуера е, всъщност няма да коментирам, защото аз съм капризен, на нормален човек, може и да му върши идеална работа.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          NLP са най-големият боклук!Слагай Фобос 1 с рейка Апачи 1,5 ома и изпарител Аляска.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #20
            Дидо но също така трябва да споменеш че БРЦ е купен втора ръка, не се знае колко е каран за да се стигне до тук. Верно че БРЦ имаха проблеми с тези датчици, но мисля че са си взели поука и от моя модел на после проблема е решен, или поне не съм чул някои да се оплаче, да не дърпам дявола за опашката да не съм аз хахахахах. Чарковете на БРЦ са скъпи, ама както на японските коли рядко се налага да с екупуват или да се пипат сега може да ме зачекнете и за японките Мария разбери кои е сервиза за БРЦ и тогава ще си говорим. Фобос също може да сложиш но за мен не е оправдано да се дадат 1100 лева при положение че ако ти направят хубава цена на БРЦ разликата може да е 200 лева. Пък и в Пловдив не знам кои монтира читаво Фобос, последните ми опити да намеря техен или оторизиран сервиз удряха на камък Добри монтажници знам че са на нова сграда на ПУ. За останалите с които съм се сблъсквал вече имам 2 издадени тома " Ходене на богородица по мъките " - газаджиите Зенита наистина е хубава уредба но пък него маи никъде в града го няма, всъщност си мисля че до КАТ имат монтажници но тва е ако не го бъркам с Бардолини. А и още нещо като ти кажат цена за БРЦ питаи с реика на БРЦ ли е че някои ги комплектоват с Раил или Валтек или тем подобни за да бутнат цената с 200 лева, а то в БРЦ ако реиката е друга за кво БРЦ говорим Признавам си аз много я хваля тая БРЦ , просто 30 000 км с нея съм забравил че имам уредба в колата, не е късно да ми се озъби но ако врътне 100 000 с нея без технически проблеми по реики и изпарители за мен ще оправдае на 10000% цената си Мария ще получиш 100 и повече мнения от всеки които е доволен от газовата си, в краина сметка си избери добри монтажници на прилична цена от там на сетне всичко е до колко голям е късмета ти
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              muns61 написа:
              NLP са най-големият боклук!Слагай Фобос 1 с рейка Апачи 1,5 ома и изпарител Аляска.
              Дай някакви факти то така е лесно , най-големия боклук. Аз карам с Фобос от 5г. и за него мога да кажа същото че е най-големия боклук , но имам наблюдения затова. Само не ми давай отговори от рода: един приятел ми каза че някой му казал. Всички ГИ са боклуци когато е калпав майстора :D
              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

              Коментар


                #22
                ако ще караш над 20 000 на година, се замисли за висококачествен ГИ. цената е над 1500 лв. / за 4 цилиндъра/

                Коментар


                  #23
                  провери ако има възможност и си монтирай обикновена газова ,аз скоро сложих ГИ на фиата и не съм много доволен,нито може да се настройва ръчно,и е капризен нещо и в софия ми дава 10/100 което не е много икономично, ГИ -то е АГ

                  Коментар


                    #24
                    Atanas71 написа:
                    muns61 написа:
                    NLP са най-големият боклук!Слагай Фобос 1 с рейка Апачи 1,5 ома и изпарител Аляска.
                    Дай някакви факти то така е лесно , най-големия боклук. Аз карам с Фобос от 5г. и за него мога да кажа същото че е най-големия боклук , но имам наблюдения затова. Само не ми давай отговори от рода: един приятел ми каза че някой му казал. Всички ГИ са боклуци когато е калпав майстора :D
                    На сондите им не работи ограничителят за пълнене, газовите глапани отказват да отварят, изпарителите за ГИ не държат добре налягане... Още много забележки имам. Това е най-евтината турска комплектация.
                    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                    Коментар


                      #25
                      muns61 написа:
                      NLP са най-големият боклук!Слагай Фобос 1 с рейка Апачи 1,5 ома и изпарител Аляска.
                      +1 другия вариант за редуктор е стефанели, също се държи префектно.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #26
                        Турско и газ на едно място е взривоопасна комбинация Аз една кирлива сонда турска имам и и изкормиха стержена още при монтажа че щяла да ми създава проблеми инак Първо им се ядосах и отидох да си го взема с идеята да си го сложа, ама така и не го сложих Преди това имах близка среща с турски клапан за газ, след два безуспешни опита да ме запали последната идея която му доиде беше да спре да отваря в жегите. Беше изхвърлен на момента на място където и кучета не минават Така че внимателно колежката да подбира кое ще е турско в уредбата Аааа щях да забравя, прехвалените бутилки Атикер с които никои никога е нямал проблеми (по думите на продавачите) на мен се падна спукана или аз съм голям карък или процента дефектни е бая голям така че Миме бутилката да е БГ- Колос, МСМ по малкото зло Абе, ти как се реши на Ауди
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #27
                          подкрепям Слави за БРЦне е сбирщайн, всичко е правено за тях за да работят детайлите един с друг без проблемако някой ти направи и отстъпка, цената е съпоставима с тази на Фобос без отстъпка
                          2015 Renault Megane Expression GT
                          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                          Всичко за FIAT Bravo 2007

                          Коментар


                            #28
                            Slavi_Lancia написа:
                            Дидо но също така трябва да споменеш че БРЦ е купен втора ръка, не се знае колко е каран за да се стигне до тук. Верно че БРЦ имаха проблеми с тези датчици, но мисля че са си взели поука и от моя модел на после проблема е решен, или поне не съм чул някои да се оплаче, да не дърпам дявола за опашката да не съм аз хахахахах. Чарковете на БРЦ са скъпи, ама както на японските коли рядко се налага да с екупуват или да се пипат сега може да ме зачекнете и за японките Мария разбери кои е сервиза за БРЦ и тогава ще си говорим. Фобос също може да сложиш но за мен не е оправдано да се дадат 1100 лева при положение че ако ти направят хубава цена на БРЦ разликата може да е 200 лева. Пък и в Пловдив не знам кои монтира читаво Фобос, последните ми опити да намеря техен или оторизиран сервиз удряха на камък Добри монтажници знам че са на нова сграда на ПУ. За останалите с които съм се сблъсквал вече имам 2 издадени тома " Ходене на богородица по мъките " - газаджиите Зенита наистина е хубава уредба но пък него маи никъде в града го няма, всъщност си мисля че до КАТ имат монтажници но тва е ако не го бъркам с Бардолини. А и още нещо като ти кажат цена за БРЦ питаи с реика на БРЦ ли е че някои ги комплектоват с Раил или Валтек или тем подобни за да бутнат цената с 200 лева, а то в БРЦ ако реиката е друга за кво БРЦ говорим Признавам си аз много я хваля тая БРЦ , просто 30 000 км с нея съм забравил че имам уредба в колата, не е късно да ми се озъби но ако врътне 100 000 с нея без технически проблеми по реики и изпарители за мен ще оправдае на 10000% цената си Мария ще получиш 100 и повече мнения от всеки които е доволен от газовата си, в краина сметка си избери добри монтажници на прилична цена от там на сетне всичко е до колко голям е късмета ти
                            Слави,купена е чисто нова с фактура от представител на БРЦ в Германия.
                            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                            Коментар


                              #29
                              И аз не знам какво толкова му е специалното на това БРЦ. Разгледах ги доста подробно на няколко места. Разговарях с хора но личен опит нямам с тях. Твърдо обаче, цената им е много завишена за това което предлагат. От Ловато ГИ бягайте далеч! Аз януари месец монтирах СТАГ 300, която е изпълнена с компоненти на ТОМАСЕТО и полски компютър. След мен там монтираха още 8 човека, познати. Към момента оплаквания от самият ГИ и монтажа няма. Но това е в София.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Това Ауди ще работи добре с какъвто и да е газов инжекцион,НО всичко зависи от майстора!Намери си добър майстор и той ще го направи както трябва,не търси марка ГИ а търси добър майстор!!!
                                OVB X18XE1 седан+ГИ

                                Коментар

                                Working...
                                X