здравеите на всички.имам следният проблем,ФИЯТ 1,4 моно на гас,трупа постоянно грешки имам симулатор и вариатор,беше на маистор и се самняваше в симулатора смениха го,и веднага трьгнах за ИТАЛИА ,и се започна отново мьките,трябва да откачам клемите за около 20-30 мин.Проблемьт започна така,като я запалих (кихна)и светна 4ервената индикация за инзектора ,и от тогава ми прави този проблем и да добавя ,че в момента свештите са ..........незнам какви но ми ги дадоха за универсални за всички мпс,маи там направих грешка ,да ли е вазмозно да е това проблема.....ако мозете даите ми савет......... :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ако може някой да даде савет за ФИАТ 1,4 .12 брава
Collapse
X
-
колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
маѝсторчето местеше се в друго помещение,аз сам благодрен, че ми обарна вобще внимание...колата беше на метан над 45000км минах без проблеми ,поради липсата на метан станция смених метана за газ,неправеше никакби проблеми симулатор и вариатора при монтаза не са ги пипали така мисля,........минал сам някъде около3000км на газ,,,,,,,при запалване на газ ми кихна светна лампата за инзекциона и започна малко да прекасва махнах клемата из4исти грешката ,от тогава лампата не ми е светила за грешка а отказва на бензин да работи след като я покарам ,само после дето смениха симулатора за 8 дни бяах в БГ ,а тука е много скъпо за майстори, но имам чувството ,че неработи много чисто,,,,мислия да сменя свештите ,преди много спокойно работеше сега и на газ и бензин има вибрациий тресе лекичко,ако е от ламба сонда мога да проверя,разбирасе ,ако става де имаме браво 1,6 .16v да ги разменя,,,,,,,незнам да ли ще стане,,,,,,
Коментар
-
Колега като си дойдеш в България пиши на лични да ти дам телефон на свестен газаджия,дето да ти направи едно реленце и да се ресетва всеки път компютъра,когато гасиш колата.На тоя бошовски компютър май това му е най-чистата интервенция.Разните емулатори лъжат наистина да не трупа грешки,ама после на бензин известно време работи като н@ср@н@ докато се адаптира.А и всеки уважаващ себе си газаджия може да ти го направи.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
чух за този вариант,но пак много не ме устройва заштото ако трагна на по продалзително каране и ми сварши гаста става лошо примерно на окло 100км без да спирам на бензин отказва да работи или по магистралите трябва постояно да смятам ,колко газ имам каде да спра за минимум 20-30 мин,много конфузно е изпитах го .....
Коментар
-
mitkosoft написа:колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...
Коментар
-
Слага се симулатор на дюзата задължително.Представлява съпротивление през реле.Имитира съпротивлението на дюзата при работа на газ.Ако просто се прекъсне дюзата трупа грешки и няма да пали.На ламбдата може и само да се прекъсне с реле без да се емулира.То и без това емулирането на ламбдата е доста "праволинейно" и не върши кой знае каква работа.А това с ресета на компютъра не значи,че се маха емулатора.Той остава,за да не може да трупа грешки по време на движение.Просто при всяко палене на каквото и да е гориво(газ/бензин) ще си работи коректно,а не с наблъскани от емулатора стойности дето да седят в компютъра.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
eh4ev07 написа:mitkosoft написа:колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
valentino321 написа:Слага се симулатор на дюзата задължително.Представлява съпротивление през реле.Имитира съпротивлението на дюзата при работа на газ.Ако просто се прекъсне дюзата трупа грешки и няма да пали.На ламбдата може и само да се прекъсне с реле без да се емулира.То и без това емулирането на ламбдата е доста "праволинейно" и не върши кой знае каква работа.А това с ресета на компютъра не значи,че се маха емулатора.Той остава,за да не може да трупа грешки по време на движение.Просто при всяко палене на каквото и да е гориво(газ/бензин) ще си работи коректно,а не с наблъскани от емулатора стойности дето да седят в компютъра.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Re: ако може някой да даде савет за ФИАТ 1,4 .12 брава
[quote="manolitoo"]здравеите на всички.имам следният проблем,ФИЯТ 1,4 моно на гас,трупа постоянно грешки имам симулатор и вариатор,беше на маистор и се самняваше в симулатора смениха го,и веднага трьгнах за ИТАЛИА ,и се започна отново мьките,трябва да откачам клемите за около 20-30 мин.Проблемьт започна така,като я запалих (кихна)и светна 4ервената индикация за инзектора ,и от тогава ми прави този проблем и да добавя ,че в момента свештите са ..........незнам какви но ми ги дадоха за универсални за всички мпс,маи там направих грешка ,да ли е вазмозно да е това проблема.....ако мозете даите ми савет......... :D[/qИзваждаш буксата на ламбда сондата когато е на газ и си готов.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар