Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ако може някой да даде савет за ФИАТ 1,4 .12 брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ако може някой да даде савет за ФИАТ 1,4 .12 брава

    здравеите на всички.имам следният проблем,ФИЯТ 1,4 моно на гас,трупа постоянно грешки имам симулатор и вариатор,беше на маистор и се самняваше в симулатора смениха го,и веднага трьгнах за ИТАЛИА ,и се започна отново мьките,трябва да откачам клемите за около 20-30 мин.Проблемьт започна така,като я запалих (кихна)и светна 4ервената индикация за инзектора ,и от тогава ми прави този проблем и да добавя ,че в момента свештите са ..........незнам какви но ми ги дадоха за универсални за всички мпс,маи там направих грешка ,да ли е вазмозно да е това проблема.....ако мозете даите ми савет......... :D

    #2
    а какви са грешките една диагностика не направихте ли...така на сляпо да сменяте разни неща ми е много странно
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    Коментар


      #3
      сьмняваше се от симулатора замериго с мултицет от буксата на ламбда сонда на следващият ден трябваше да патувам,проблема си остана,каза ми следващ ход е ламбда сонда.само на бензин не трупа грешки,

      Коментар


        #4
        колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...
        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

        Коментар


          #5
          маѝсторчето местеше се в друго помещение,аз сам благодрен, че ми обарна вобще внимание...колата беше на метан над 45000км минах без проблеми ,поради липсата на метан станция смених метана за газ,неправеше никакби проблеми симулатор и вариатора при монтаза не са ги пипали така мисля,........минал сам някъде около3000км на газ,,,,,,,при запалване на газ ми кихна светна лампата за инзекциона и започна малко да прекасва махнах клемата из4исти грешката ,от тогава лампата не ми е светила за грешка а отказва на бензин да работи след като я покарам ,само после дето смениха симулатора за 8 дни бяах в БГ ,а тука е много скъпо за майстори, но имам чувството ,че неработи много чисто,,,,мислия да сменя свештите ,преди много спокойно работеше сега и на газ и бензин има вибрациий тресе лекичко,ако е от ламба сонда мога да проверя,разбирасе ,ако става де имаме браво 1,6 .16v да ги разменя,,,,,,,незнам да ли ще стане,,,,,,

          Коментар


            #6
            Колега като си дойдеш в България пиши на лични да ти дам телефон на свестен газаджия,дето да ти направи едно реленце и да се ресетва всеки път компютъра,когато гасиш колата.На тоя бошовски компютър май това му е най-чистата интервенция.Разните емулатори лъжат наистина да не трупа грешки,ама после на бензин известно време работи като н@ср@н@ докато се адаптира.А и всеки уважаващ себе си газаджия може да ти го направи.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              чух за този вариант,но пак много не ме устройва заштото ако трагна на по продалзително каране и ми сварши гаста става лошо примерно на окло 100км без да спирам на бензин отказва да работи или по магистралите трябва постояно да смятам ,колко газ имам каде да спра за минимум 20-30 мин,много конфузно е изпитах го .....

              Коментар


                #8
                mitkosoft написа:
                колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...
                Градски в поста ти има 2 заблуди 1. " че имаш симулатор нищо не означава" ако имаш просто симулатор наистина нищо не означава ако имаш точния симулатор означава че нямаш проблем с адаптацията 2. "от дюзата не трупа грешки" - я сложи точния симулатор на сондата и виж дали няма да потърси инжектора а? Така че молбата ми е като не си сигурен в нещо не заблуждавай и другите а ако не ми вярваш ела някои ден и ще ти демонстрирам!
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  Слага се симулатор на дюзата задължително.Представлява съпротивление през реле.Имитира съпротивлението на дюзата при работа на газ.Ако просто се прекъсне дюзата трупа грешки и няма да пали.На ламбдата може и само да се прекъсне с реле без да се емулира.То и без това емулирането на ламбдата е доста "праволинейно" и не върши кой знае каква работа.А това с ресета на компютъра не значи,че се маха емулатора.Той остава,за да не може да трупа грешки по време на движение.Просто при всяко палене на каквото и да е гориво(газ/бензин) ще си работи коректно,а не с наблъскани от емулатора стойности дето да седят в компютъра.
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #10
                    Точно там е разликата между точния симулатор и универсалния - точния не е "праволинеен" а дава сигнал точно като от сондата!
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      eh4ev07 написа:
                      mitkosoft написа:
                      колега бягай от такива майстори...."следващ ход бил...." няма такива положения светне ли лампата с дюзичката веднага се закача на компютър....и се гледа кое прави проблеми...не може така произволно да се сменят части докаот изчезне проблема....отделно че ламбдата оригинална струва около 150 лева...ще ти я смени после ще ти каже сега следва потенциометър на дросела и той едни 150 лева, после кво ще ти каже .... замисли се малко това не е правилно...ако си с нормална газова уредбва е нормално да трупа греки на газ .... моя опит показва че грешката идва от показанията на ламбдата понеже кривата на графиката е почти права линич понеже инжекционната система се стреми да регулира сместа...примерно показва ЕКУ-то приема сигнал 0.7В и се стреми да обедни сместа малко обаче напрежението пак е 0.7 и след няколко опита игнорира сондата и записва грешка че е неработеща....при следващо палене грешката временно изчезва...а тва че имаш симулатор нищо не означава понеже той си пуска сигнали към ламбдата в порядъка на 0.3-0.8 волта с някаква честота и през това време ЕКУ пак се мъчи да прави някакви корекции но не става на негогвото и продължава да трупа грешка....това е което съм наблюдавал аз с "живата диагностика"...естествено тва се отнася ако симулатора ти е за ламнбда сонда...ако е симулатор на дюзи от тях не виждам смисъл щото при работа на газ се прекъсва захранването на бубината на дюзата и от там не трупа грешки...
                      Градски в поста ти има 2 заблуди 1. " че имаш симулатор нищо не означава" ако имаш просто симулатор наистина нищо не означава ако имаш точния симулатор означава че нямаш проблем с адаптацията 2. "от дюзата не трупа грешки" - я сложи точния симулатор на сондата и виж дали няма да потърси инжектора а? Така че молбата ми е като не си сигурен в нещо не заблуждавай и другите а ако не ми вярваш ела някои ден и ще ти демонстрирам!
                      хах градски моите извинения но тая кола я познавам повече от себе си....първо не знам на колегата как му е прекъсната дюзата...при мене е прекъснат "+" на бобината на инжектора а инжектора се управлява по "-"...другите 2 кабела от блока на моното са за датичика за темп на входящия въздух...понеже дюзата се управлява по "-" широчинно импулсно даже мога да ти кажа честотата и запълването на импулсите нещо което сигурно ти не знаеш а и по форумите не го пишат но аз съм го мерил щото разработвам газов инжекцион за моно инжекция...така, че моля те без критики, че не съм бил наясно...та понеже се управлява по минуса като се прекъсне "+" ЕКУ-то продължава да "пуска" импулси и така няма как да се обърка понеже импулса си върви той не е прекъснат за компютъра дюзата работи но реално понеже е прекъснат единия кабел тя не работи, и не трупа грешка...имам си диагностичен кабел и софтуер така , че моите уважения ама и за това недей да спориш сигурно 2 часа съм седял на запален двигател да видя от къде идват грешки...и сега ще ти обясня философията...Понеже при обикновените газови уредби говоря обикновени без ламбда контроли и други електроники...няма какво да коригира смета и ламбда сондата показва долу горе еднаква стойност в зависимост на настройката на изпарителя и тройника....та когато тая стойност е постоянна, примерно ако е богата ЕКУ-то намаля ширината на импулса с цел да обедни сместа но понеже караме на газ сместа не обеднява, ЕКУ-то пак прави опит и пак не обеднява и така за много кратко време ламбдата се игнорира като "некоректен сигнал от ламбда сензор" записва се грешка и системата влиза в авариен режим...от там идва и проблема ако прехвърлим на бензин по време на движение да придърпва...аз за сега за 4 години никога съм нямал грешка от инжектор...незнам колегите от къде ги трупат тея грешки...имайте предвид че инжектора си има съпротивление на бобината и с времето като се скапва инжектора тва съпротивление се увеличава и ако ЕКУ-то с някакъв метод следи това съпротивление може от там да трупа грешка....познавам още 2-ма с моно с инжектор прекъснат по същия начин и проблеми си нямат...така , че моите извинения колега от Сливен но не ми е приятно някой си да ми казва, че не съм бил наясно след като чета нужната ми информация по цели нощи и смисъла на живота ми не е да кисна по дискотеките така че съм доста осведомен...но както искаш ругай ме , че не съм наясно нямам време да се занимавам с разправии сега пиша софтуер за контролер за газ инжекция за моно...и понеже не ми остава много време покрай ученето до 2-3 месеца ще е готово...Айде със здраве
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        valentino321 написа:
                        Слага се симулатор на дюзата задължително.Представлява съпротивление през реле.Имитира съпротивлението на дюзата при работа на газ.Ако просто се прекъсне дюзата трупа грешки и няма да пали.На ламбдата може и само да се прекъсне с реле без да се емулира.То и без това емулирането на ламбдата е доста "праволинейно" и не върши кой знае каква работа.А това с ресета на компютъра не значи,че се маха емулатора.Той остава,за да не може да трупа грешки по време на движение.Просто при всяко палене на каквото и да е гориво(газ/бензин) ще си работи коректно,а не с наблъскани от емулатора стойности дето да седят в компютъра.
                        за твое разочарование браво 1.4 12в с бош мономотроник екуто не следи съпротивлението на дюзата....по 2-та кабела за управление тече захранване и импулси...следи се съпротивлението на датчиците за темепература понеже това им е изходния сигнал...ламбда сондата се следи по напрежение щото такаъв е изходния сигнал...схващаш ли
                        Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                        Коментар


                          #13
                          ааааа и градски адаптацията трае от 5-10 минути след запалване на двигателя...проверено с "жива диагностика"точно и затова на много места се говори че след разкачане на клемите на акумулатора е хубаво двигателя да поработи на място без да се кара..
                          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                          Коментар


                            #14
                            А щом си толкова сигурен склонен ли си на експеримент - да сложиш симулатор на сондата даден ти от мен и да покараш така няколко дни и да видим каква адаптация ще си направи твоя компютър и дали ще потърси дюза? Нищо не искам в замяна само честните ти впечатления.
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              Re: ако може някой да даде савет за ФИАТ 1,4 .12 брава

                              [quote="manolitoo"]здравеите на всички.имам следният проблем,ФИЯТ 1,4 моно на гас,трупа постоянно грешки имам симулатор и вариатор,беше на маистор и се самняваше в симулатора смениха го,и веднага трьгнах за ИТАЛИА ,и се започна отново мьките,трябва да откачам клемите за около 20-30 мин.Проблемьт започна така,като я запалих (кихна)и светна 4ервената индикация за инзектора ,и от тогава ми прави този проблем и да добавя ,че в момента свештите са ..........незнам какви но ми ги дадоха за универсални за всички мпс,маи там направих грешка ,да ли е вазмозно да е това проблема.....ако мозете даите ми савет......... :D[/qИзваждаш буксата на ламбда сондата когато е на газ и си готов.

                              Коментар

                              Working...
                              X