Здравейте колеги от около 6-7 месеца ходя по мъките и по различни майстори и все не се получава!Колата харчи доста, работи неравномерно и придърпва на скорост(най дразнещото нещо от всичко!!!!)Кабелите на колата са нови, свещите също.На бензин колата няма никакъв проблем.Имам и спортен панелен филтър но едва ли това е проблема.Ако някои колега може да ме упъти къде в Стара Загора или околностите да намеря добър газаджия или да даде съвет ще съм много благодарен.Поздрави.П.С. Газовата е обикновена с плочка!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на газова уредба (изпарител)?
Collapse
X
-
Опитвам се но като оправя едното другото става по зле!НапримерОправям разхода но колата работи ужасно в ниските и придърпва на скоростако пък оправя оборотите разхода се вдига осезаемо и колата пак придърпва и т.н.Никога не мога да намеря златната среда....Ако отида на газ анализатор ще има ли ефект
Коментар
-
Tenix написа:Опитвам се но като оправя едното другото става по зле!НапримерОправям разхода но колата работи ужасно в ниските и придърпва на скоростако пък оправя оборотите разхода се вдига осезаемо и колата пак придърпва и т.н.Никога не мога да намеря златната среда....Ако отида на газ анализатор ще има ли ефект
Коментар
-
Изпарителят е обслужван преди 1г., но като гледам пак ще се дават пари за газаджия не че ми свидят парите просто ми писна да им давам пари а нищо да не е оправено!!!!При мен байпаса е завит до края и отвит 1 оборотВрътката която е за оборотите при нея има ли затегнато положени или не?От нея ми зависи това придърпване на скорост когато го завивам(т.е. завия на дясно).Придърпването се увеличава разхода пада когато го отвия придърпването изчезва напълно но започва да вдига обороти като загрее и харчи доста(последни изчисления 16/100)За тройника ми е ясно там мисля че съм го нагласил понеже ако завъртя един мм. и колата се спъва доста.Когато го върна си върви добре.Относно спортния филтър. Сложих преди един месец обикновен нямаше никаква разлика пак си правеше каквото си знае.А защо съм със спортен филтър може да се лъжа, но поне аз усещам доста повече динамика особенно на дълъг път.wwalker написа:Какво пипаш ти всъщност?
Коментар
-
Може да пробваш съвсем леко да завиеш винта за празен ход на изпарителя,докато започне много леко да глъхне,после да отвиеш още съвсем малко врътките/а на троиника и да видиш дали придърпва при ускорение.После да ги затегнеш и така,експерименти...Месинговият винт при мен си е завит додолу и зиме и лете,ама съм си докарал желаните обороти на празен ход и вървеж с доста експерименти,е...за 30-40 мин проби из махалата де...П.П.Като загрее добре колата и поработи загряла повечеко време оборотите отиват малко над хиляда при мен,но не ми е проблем и не влияе осезаемо на разхода.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
kolev написа:винта за чувствителност на изпарителя дава отражение в настройката на тройника. когато го развиваш, трябва да завиваш тоя на тройника.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
От опит бих казал, че изпарителя е дал фира още с обслужването преди 1г. просто не си струва да се ремонтират тъй като е много трудно да попаднеш на читави резервни части, до сега разликата за един нов изпарител си я издухал през ауспуха с високия разход. Върви в магазина дай 100лв. и си реши проблемите, дори и един турски боклук за 60лв. ще работи по-добре.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Така вчера се заех с проблема и реших с вашите съвети да настроя изпарителя!Занимавах се около 15-20мин. и на пръв поглед не вдига обороти като загрее и не придърпва ама изобщо(което е чудо )и върви доста добре.Сега остава да видим разхода как е? Дано всичко е наредЕвентуално ако разхода е висок трябва малко да затворя врътката на тройника и да отворя тази за чувствителността на мембраните?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар