Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Настройка на газова уредба (изпарител)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Настройка на газова уредба (изпарител)?

    Здравейте колеги от около 6-7 месеца ходя по мъките и по различни майстори и все не се получава!Колата харчи доста, работи неравномерно и придърпва на скорост(най дразнещото нещо от всичко!!!!)Кабелите на колата са нови, свещите също.На бензин колата няма никакъв проблем.Имам и спортен панелен филтър но едва ли това е проблема.Ако някои колега може да ме упъти къде в Стара Загора или околностите да намеря добър газаджия или да даде съвет ще съм много благодарен.Поздрави.П.С. Газовата е обикновена с плочка!
    Fiat Bravo 1.6 16 103hp

    #2
    Не гледа ли къде бърникат майсторите? Защо не пробваш сам да я пипнеш?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Опитвам се но като оправя едното другото става по зле!НапримерОправям разхода но колата работи ужасно в ниските и придърпва на скоростако пък оправя оборотите разхода се вдига осезаемо и колата пак придърпва и т.н.Никога не мога да намеря златната среда....Ако отида на газ анализатор ще има ли ефект
      Fiat Bravo 1.6 16 103hp

      Коментар


        #4
        сложи нормален филтър и виж как ще е .изпаритела какъв е , обслужван ли е скоро.бензиновата помпа спряна ли е когато си на газ.
        Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
        Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

        Коментар


          #5
          Tenix написа:
          Опитвам се но като оправя едното другото става по зле!НапримерОправям разхода но колата работи ужасно в ниските и придърпва на скоростако пък оправя оборотите разхода се вдига осезаемо и колата пак придърпва и т.н.Никога не мога да намеря златната среда....Ако отида на газ анализатор ще има ли ефект
          Важно е да кажеш с какъв изпарител си, но във всеки случай няма сми в което си написал. Бъркаш нещо генерално. Не виждам връзка между оборотите на празен ход и работата на скорост/разхода. В общи линии имаш изпарител(да кажем Ловато), на който имаш врътка за чувствителноста на мембраните и друга за байпас(нея можеш спокойно да я стегнеш докрай). От изпарителят регулираш само оборотите на празен ход. Разходът и вървежът се настройват от тройника. Ако мембраните на изпарителят са за смяна нищо не можеш да настроиш както и да ги въртиш. Този спортен филтър за чеп ли ти е, като си на газ? 7-8лв. е обикновен.Какво пипаш ти всъщност?
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            Спортния филтър няма нищо общо с проблема му,стига сте заблуждавали човека.Колега най вероятно проблема ти е от изпарителя.
            Peugeot 307 2.0i ГИ
            ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

            Коментар


              #7
              Изпарителят е обслужван преди 1г., но като гледам пак ще се дават пари за газаджия не че ми свидят парите просто ми писна да им давам пари а нищо да не е оправено!!!!При мен байпаса е завит до края и отвит 1 оборотВрътката която е за оборотите при нея има ли затегнато положени или не?От нея ми зависи това придърпване на скорост когато го завивам(т.е. завия на дясно).Придърпването се увеличава разхода пада когато го отвия придърпването изчезва напълно но започва да вдига обороти като загрее и харчи доста(последни изчисления 16/100)За тройника ми е ясно там мисля че съм го нагласил понеже ако завъртя един мм. и колата се спъва доста.Когато го върна си върви добре.Относно спортния филтър. Сложих преди един месец обикновен нямаше никаква разлика пак си правеше каквото си знае.А защо съм със спортен филтър може да се лъжа, но поне аз усещам доста повече динамика особенно на дълъг път.
              wwalker написа:
              Какво пипаш ти всъщност?
              Къде има добър майстор на газови уредби както и за съвет от вас относно проблема.
              Fiat Bravo 1.6 16 103hp

              Коментар


                #8
                Може да пробваш съвсем леко да завиеш винта за празен ход на изпарителя,докато започне много леко да глъхне,после да отвиеш още съвсем малко врътките/а на троиника и да видиш дали придърпва при ускорение.После да ги затегнеш и така,експерименти...Месинговият винт при мен си е завит додолу и зиме и лете,ама съм си докарал желаните обороти на празен ход и вървеж с доста експерименти,е...за 30-40 мин проби из махалата де...П.П.Като загрее добре колата и поработи загряла повечеко време оборотите отиват малко над хиляда при мен,но не ми е проблем и не влияе осезаемо на разхода.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #9
                  винта за чувствителност на изпарителя дава отражение в настройката на тройника. когато го развиваш, трябва да завиваш тоя на тройника.

                  Коментар


                    #10
                    kolev написа:
                    винта за чувствителност на изпарителя дава отражение в настройката на тройника. когато го развиваш, трябва да завиваш тоя на тройника.
                    Сместа се обогатява,аз затова казвам на колегата,като завие или развие които и да е винт на изпарителя,че иска корекция и при троиника,но благодаря за вметката,полезна е,а и аз не съм го обяснил много точно
                    Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                    Коментар


                      #11
                      колега,вземи от някой друг испарител и виж как се държи колата. немисля,че ти е проблема във спортния филтър(стига да е читав).аз също съм с конусен спортен филтър и нямам проблеми.
                      Fiat Bravo 1997

                      Коментар


                        #12
                        От опит бих казал, че изпарителя е дал фира още с обслужването преди 1г. просто не си струва да се ремонтират тъй като е много трудно да попаднеш на читави резервни части, до сега разликата за един нов изпарител си я издухал през ауспуха с високия разход. Върви в магазина дай 100лв. и си реши проблемите, дори и един турски боклук за 60лв. ще работи по-добре.
                        --Старата ръжда любов не хваща!--
                        156 sportwagon 1,9 jtd 115
                        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                        Коментар


                          #13
                          Така вчера се заех с проблема и реших с вашите съвети да настроя изпарителя!Занимавах се около 15-20мин. и на пръв поглед не вдига обороти като загрее и не придърпва ама изобщо(което е чудо )и върви доста добре.Сега остава да видим разхода как е? Дано всичко е наредЕвентуално ако разхода е висок трябва малко да затворя врътката на тройника и да отворя тази за чувствителността на мембраните?
                          Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                          Коментар


                            #14
                            да, затваряш леко тройника, но внимавай. ако прекалиш, колата няма да върви но и пак ще харчи яко.след като притвориш тройника, само ако имаш аномалии с празния ход, придърпвания и други , тогава отваряй винта на изпарителя.

                            Коментар


                              #15
                              С 20л. газ - 245км.извън градско това как ви се вижда
                              Fiat Bravo 1.6 16 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X