Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инжектори Rail Horizon

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Инжектори Rail Horizon

    След смяна на ремонтен комплект на инжектори Rail Horizon, същите трябва ли да им се прави някакво калибриране??

    #2
    Според мен - да.На колко хиляди им направи ремонта ?И как прецени, че са за ремонт ?
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Да ама от никъде не видях нещо да има за калибриране, а относно ремонта много странно, чисто нови изкараха само 20 000 км, ще опитам с друг филтър сега

      Коментар


        #4
        АА за ремонт прецених, че са когато при движение на метан колата почна да няма мощност, да мигат ламда сонди, и на празен ход да работи нестабилно и да гасне сякаш работи на 3 цилиндъра след като ги свалих и духнах в тях 2 буталца изпускаха въздух, но аз смених всички направо

        Коментар


          #5
          http://www.youtube.com/watch?v=Y321mAcLZYgTи ме отчая, само 20 000км, а е скъпа рейка.Coil Type колко пише на тях, че са ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Бобините не помня, трябва да видя, но се водят бързи демек 1,5 макс 2 ома, не е нормално да изкарват толкова малко а и действително не са най-ниския клас... предните бяха Rail Apache(по-евтини), а 20 000 км им нямаше нищо. Смених ги защото бяха в гаранция и само доплатих цената до тия, че уж по-бързи... а то кво стана Сега ще видя клипчето за калибриране

            Коментар


              #7
              ЕЕ браво, сега се чудя къде да намеря такава машинка, тук газаджиите не мисля че имат ще проверя...

              Коментар


                #8
                И пак не съм сигурен при мен калибрират ли се така...

                Коментар


                  #9
                  Онзи ден видях разликата в горивата ни, есента монтирах еднакви уредби на две коли едната е BMW и се кара в българия, другата е Mercedes Е класа която се кара в Италия. Двете коли са на по 40 000км, на Мерцедеса филтрите буквално нямат разлика със новите, а до сега не са сменявани и колата си работо супер. BMW то е с износени инжектори, сменяни филтри на всеки 10 000км и рейката е за ремонт. Така че каквито и рейки да се слагат проблема не е в тях а в горивото.
                  Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                  Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                  Коментар


                    #10
                    Надявам се някой по запознат с инжекторите Rail Horizon да отговори на въпроса ми - трябва ли да се калибрират или си се водят некалибрируеми и няма как да се направи това?

                    Коментар


                      #11
                      Калибрират се де, отгоре нали затова са шестограмите.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        аа не?! от тия шестограми само се свалят бобинките?! или греша...

                        Коментар


                          #13
                          Не от там се реголира хода на плужера на ижектора. Няма Хоризот на 1.5ома има само а 2.0 и на 2.8ома.

                          Коментар


                            #14
                            @joro87 - на самата бобина има лепенка и пише COIL TYPE ?? Виж какво пише, просто от любопитство.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар

                            Working...
                            X