Здравейте колеги имам следния проблем, споменах го в друга тема, но никой нищо не ми отговори.Значи колата, на БЕНЗИН сутринта като е студена пали перфектно, но на ГАЗ не иска, трябва да загрее малко и вече и на газ си работи перфектно.Аз понеже искам само и предимно на газ да я паля.Колата е Фиат Браво 1.6 16в с металните колектори, няма никакви емулатори , симулатори, газовата е обикновенна Ловато с рециклиран изпарител.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем при палене Фиат Браво 1.6 16в
Collapse
X
-
Противопоказно е да се пали на газ и още повече ’само’ на газ. Колко трябва да загрее, че да минеш нормално на газ, 10-тина секунди на бензин стигат ли сега? При мен и под нулата пали на газ директно, като иска 2-3 секунди да повърти докато запали, но винаги си я паля на бензин. Не искам да сменям изпарител(или мембрани) на всеки 15 хиляди.
-
и аз съм с обикновена газова, паля си на бензин изчаквам да се вдигне стрелката на температурата до първата чертичка(по принцип при студена пада извън скалата) и тогава вдигам 2500 оборота да ми обърне на газ.По тази схема със стрия изпарител Заволи изкарах 120 000 км без да сменям платна и клапанчета.Сега съм с турски Фема на 30 000 км, единствено ми дава един литър газ в повече разход иначе вървенето си е същото.Ако караш само на газ ще ти се прецакват платната в изпарителя, в първите минути газта ще ги замръзява.Напълно нормално е по-тази схема без да подгряваш на бензин колата да работи по зле до загряването и.Ама всеки си решава в крайна сметка правиш "сух" старт на клапаните и буталата и си прецакваш по-рано изпарителя.На фона на спестените няколко стотин грама бензин...няма никаква файда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар