Монтирам сам Агу- то на Пунто 2 1.2 75кс .До момента всичко върви по план.Остана монтажа на изпарителя.Знам че положението му трябва да бъде перпендикулярно на посоката на движение ,но не мога да му намеря място втази позиция.Това от толкова голямо значени е ли е?Мненията са 50 на 50.Ако можете пуснете снимки или опишете при вас къде и как са поставени изпарителите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПОЛОЖЕНИЕ НА ИЗПАРИТЕЛА
Collapse
X
-
Колегата е писал че е Пунто 2 1.2 75кс.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
На моята кола е перпендикулярно и при по рязки завои според зависи посоката когато съм на свободна, оборотите се вдигат и намялят защото, мембраните в изпарителя се местят от центробежните сили (По това познавам, че не са ми се вдървили мембраните) :D Ако е сложен по другия начин може примерно при рязко спиране колата да иска да гасне или да и падат оборотите и обратното Имал съм коли направени и по двата начина и това съм забелязъл. Не мисля, че е кой знае какъж проблем освен ако не ти гасне колата на всяко спиране
Коментар
-
Моя го монтирах по "грешния" начин т.е. изпарителя е перпендикулярно на посоката на движение ( |---> ) като черичката | е изпраителя, а стрелката -> е посоката.Вече карам почти 2 години на газ и до сега не съм забелзял какъвто и да е било проблем от този сорт. Дори при бързо потегляне или рязко спиране! Успех!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
http://punto-elx.hit.bg/ ето къде е моояPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
И моя беше така но го завъртях по посока на движението, и не защото съм чувал че трябва да е така, а защото съм го тествал и проверил че като е напречно доста му влияят центробежните сили и при спиране и при ускорение. Проверката е с ламбда монитор които при всяко натискане на спирачките отчиташе доста обогатяване на сместа, и при по интензивно ускорение доста обедняване на същата. Сега от както е по посока на движение отчитам 0,5 л. по нисък разсход в града, не мога гарантирано да го отдам на завъртането или на друг фактор но е факт. Същото се случи и едно време като врътнах на дедрата изпарителя. Реално ако не бъде направен такъв тест няма как да се отчетат тези неща и по нищо не влияе това на качестото и работата на мотора единствено с ненужен преразсход. Та, ако има възможност да се сложи по посока на движение това се прави така, ако няма място тогава слагате напречно и толкоз.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
[quote="Slavi_Lancia"]И моя беше така но го завъртях по посока на движението...На сегашната ми Вектра Б няма ама грам място и италянеца е сложил огромния метанов изпарител "Ланди Рензо" долу в левия рог под левия край на радиатора,НАПРЕчНО ,като мембраната е срещу насрещната струя.Едни магарии правени във въздушния филтър,задушавания с чашки за кафе и тем подобни щуротии.Плочката поставена на най-отдалеченото място от дроселовата клапа,изобщо много нескопосан монтаж и естествено гаснене веднага като изключиш от скорост,нестабилни обороти,гърмежи,на светофар с петата на крака натискам спирачката с пръстите подавам газ изобщо трагедия.Но изкарах едната половина на всмукателния колектор и след два дена псуване плочката я залепих точно дросела.Изкарах и изпарителя -и него докато го изкарам какъв зор видях от левия рог,но поне отвътре е като нов,защото метана не цапа като газта и не втвърдява мембрани.Поставих му и едно балатумче пред мембраните поне като вдигне над 100км/ч уж да не гасне веднага като пусна по инерция,но и това не помогна и едно,че не могат да се регулират оборотите на изпарителя от малкото болтче,защото не позволява мястото.Така или иначе изпарителя трябва да е горе на удобно място за регулировка,но този "Ланди" е огромно чудовище.Въпроса ми към по знаещите е: Всички изпарители "Ланди Рензо" ли са огромни китюци или има и по-компактни? Става въпрос за най-малкия метанов изпарител на пазара-кой е той?EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Винаги ли гасне като е на празен ход или само ако изключиш от скорост по време на движение? ако е така то намери начин да завъртиш на някъде тръбата на въздуховода да не и влиза насрещен вятър или направо я откачи от кутията на филтъра ако тва е възможно при вектра. Тази чашка са я слагали точно с тая цела да намалят притока на въздух и да увеличат вакума през плочката, нищо чудно и тя да не е съобразена с тоя мотор. За метановите не знам колко са големи но и пропан-бутановите не са хич малки и са много скапани изпарители, вечено проблеми с тях, за зла участ съм имал два такива и двата ги изхвърлих за няма и 2 години. От както ползвам Ловато съм забравил кво е тва изпарител.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар