Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на дюзи ГИ Пунто мк2 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избор на дюзи ГИ Пунто мк2 1.2 16V

    Карах с 2,1 дюзи и разхода ми се видя малко висок за града. Като динамика е като бензин. Сега сложих 1.8 дюзи (с увеличено гориво), като динамика може би малко по зле от преди с 2.1, но трудно се различава. Дали ще падне разхода с по малките дюзи(с повече гориво да не се различава от бензин), или няма да има разлика. Ако има колеги с въпросното пунто да ме насочат към точният размер на дюзи. Поздрави на всички.

    #2
    Стандарт трябва да са на 1,5мм. аз съм с 1,6 16в и ги пробихме на 1,8 а ти трябва да не ги пипаш изобщо! вземи едни нови щуцери направо и не ги пробивай
    АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

    Fiat 1100L 42г.

    Коментар


      #3
      Ами не знам за какви щуцери казваш, газаджията се оправия. За сега разход е ок. Динамика е ок. На икономичен(фобос) е малко спъната, ама за това е икономията. За сега се спирам на тези дюзи. Доволен съм.

      Коментар


        #4
        Е това,на което ти викаш дюза,колегата нарича щуцер и то реално си е точно щуцер,разпробит на определен размер.Става дума за тези,които излизат от реиката,те се заменят или разпробиват и там се гледа размера на "дюзите".Сега настроивам една Корса с 1,2 16в,Екотек,малко по-слаба от пунтото и с доста екологични приумици по двигателя,когато докарам свестни настроики ще се разбере какви дюзи иска и какво налягане.По калкулатор мисля 1,7мм. излизаха за нея на 65к.с. мощност,та 1,8мм. може и да не е проблем при теб.Ако маисторът се е постарал и я е настроил кадърно,не се дави,не ускорява много бавно или на тласъци,караи си така спокоино,засечи разход и тогава умуваи дали да пипаш нещо.Доколкото разбирам при теб нещата сега са наред,та караи и се кефи на газчица
        Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

        Коментар


          #5
          1 бар1.8-1,9мм
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            здравей те искам да попитам дали мога да сложа на фиат пунто 1,2 8v 60кс обикновена газова ботилка,и дали ще има проблеми ако е сложа относно вървенето на колата .благодаря предварително

            Коментар


              #7
              emo_pz написа:
              здравей те искам да попитам дали мога да сложа на фиат пунто 1,2 8v 60кс обикновена газова ботилка,и дали ще има проблеми ако е сложа относно вървенето на колата .благодаря предварително
              така не се заиждам ама нз каква е това нещо "обикновена газова ботилка"ако имаш впредвит обикновенно АГУ не ГИда можеш примципно но аз лично не те съветвам (карам същото) поради проблемите с кихането и това че сме с Пласмасови колектори аз ти препоръчвам ГИ аз съм с ГИ и съм много доволен
              Шофирай разумно, на пътя не си сам.
              Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
              Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
              Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

              Коментар


                #8
                Сега с тези дюзи 1.8 мм. разхода ми е около 7.6 (или 10лв. на цена 1.30)на 100км., в град Пловдив и мисля, че е добре. Ако някой със същия двигател разхода му е по малък с ГИ нека да сподели. Така се доближава до разхода ми преди с бензин. Извън града не съм е пробвал все още. Разбрах, че няма разлика между икономичен(-15 процента, така го настрой газаджията) и стандартен(фобос ГИ). За сега избирам да карам само на стандартен поне не се осеща разлика спрямо бензин по динамика. Поздрави на всички.

                Коментар


                  #9
                  Какви са тези дюзи с увеличено гориво?Какво им е предимството и къде могат да се намерят?

                  Коментар


                    #10
                    Nicky написа:
                    Какви са тези дюзи с увеличено гориво?Какво им е предимството и къде могат да се намерят?
                    Просто с по малки дюзи се увеличава горивото, за да няма придърпване,прихълцване и забиване и колата да не е много спъната, и да няма разлика спрямо бензина. Но нека по запознатите да обяснят по подробно на колегата.

                    Коментар


                      #11
                      Няма дюзи с увеличено гориво! В конкретния случай мисля,че колегата говори за диаметър на отвора на щуцера ( по-голям диаметър - постъпва повече гориво и обратно)
                      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                      Коментар


                        #12
                        Мда,точно за това става въпрос и според мен.Аз от месец някъде съм с ГИ като въпросните отвори са на 1.8мм.Първоначално започнахме от 1.4,после 1.6 и сместа не беше достатъчна.На края решихме с газаджийте да пробием на 1.8 и всичко заспа.Разхода е около 8.0-8.5 в Софиа,отново говорим за 1.2 16V - 86кс. Пунто МК1.Разликата между бензин и газ е незначителна,колата ускорява добре,няма придърпване и всичко е ок за сега

                        Коментар


                          #13
                          Ами ако съм почнал от 2.1 на 1.8, като са ми пластмасови колектори дали няма да изкочи газовата дюза след време. Тя лепи ли се или се завинтва нещо?

                          Коментар

                          Working...
                          X