Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

КОЛЕГИ "ПОМОЩ" ГЛЪХНЕ В НИСКИТЕ ОБОРОТИ НА ГАЗ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    КОЛЕГИ "ПОМОЩ" ГЛЪХНЕ В НИСКИТЕ ОБОРОТИ НА ГАЗ

    Здравейте колеги, от няколко дни си преправих газовата и вече пали директно на газ. Има си всичко газовата, слагана е в Италия. Просто сменихме копчето за това на какво гориво да пали /преди имаше положение бензин и бензин-2000 оборота-газ, а сега има бензин, газ и бензин-2000 оборота-газ. Проблема идва от това, че вече в ниските обороти като карам на газ ми придърпва сякаш няма гориво. Като вдигна оборотите се оправя. От какво може да е това и как да го оправя. Говорих с няколко познати и казаха, че може би сега трупало грешки в борд.компютъра, но преди като я карах палех на бензин и веднага прехвърлях на газ го нямаше това. Ако някой е имал подобен проблем моля пишете, че фиатчето е супер и това направо ме побърква. Колата е Браво 1.6 16В с метални колектори.

    #2
    Re: КОЛЕГИ "ПОМОЩ" ГЛЪХНЕ В НИСКИТЕ ОБОРОТИ НА ГАЗ

    rosen.m написа:
    Здравейте колеги, от няколко дни си преправих газовата и вече пали директно на газ. Има си всичко газовата, слагана е в Италия. Просто сменихме копчето за това на какво гориво да пали /преди имаше положение бензин и бензин-2000 оборота-газ, а сега има бензин, газ и бензин-2000 оборота-газ. Проблема идва от това, че вече в ниските обороти като карам на газ ми придърпва сякаш няма гориво. Като вдигна оборотите се оправя. От какво може да е това и как да го оправя. Говорих с няколко познати и казаха, че може би сега трупало грешки в борд.компютъра, но преди като я карах палех на бензин и веднага прехвърлях на газ го нямаше това. Ако някой е имал подобен проблем моля пишете, че фиатчето е супер и това направо ме побърква. Колата е Браво 1.6 16В с метални колектори.
    Моя съвет е да я занесеш на газ-анализатор да видят какво ще покаже.Така е малко трудно, при условие че не е ясно каква е уредбата, марка модел, има ли ламбда контрол, ТАП, МАП на газта. Дет се вика удари едно рамо
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      кви грешки в компютъра, при положение, че ти придръпва на газ ? разбутали са ти нещо изпарителя, провери кабелите на свещите дали са добре поставени, и виж да направиш повече намотки на кафявото кабелче, което е омотано около някой от кабелите на свещите

      Коментар


        #4
        Ако си с лабмда контрол би трябвало да взима минус от акумулатора през бушон. Почисти и стегни хубаво този кабел към клемата.
        The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
        Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
        Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

        Коментар


          #5
          Re: КОЛЕГИ "ПОМОЩ" ГЛЪХНЕ В НИСКИТЕ ОБОРОТИ НА ГАЗ

          rosen.m написа:
          Здравейте колеги, от няколко дни си преправих газовата и вече пали директно на газ. Има си всичко газовата, слагана е в Италия. Просто сменихме копчето за това на какво гориво да пали /преди имаше положение бензин и бензин-2000 оборота-газ, а сега има бензин, газ и бензин-2000 оборота-газ. Проблема идва от това, че вече в ниските обороти като карам на газ ми придърпва сякаш няма гориво. Като вдигна оборотите се оправя. От какво може да е това и как да го оправя. Говорих с няколко познати и казаха, че може би сега трупало грешки в борд.компютъра, но преди като я карах палех на бензин и веднага прехвърлях на газ го нямаше това. Ако някой е имал подобен проблем моля пишете, че фиатчето е супер и това направо ме побърква. Колата е Браво 1.6 16В с метални колектори.
          Като пипаш където не трябва ... Тя сега дали се сафирясва че работи на газ, или чака да я оставиш на бензин-2000 оборота-газ и тогава сама да превключи и да си внесе корекциите за работа на газ - емулации и др. ? Сигурно компа работи казто за бнзин, а ти я мъчиш на газ.
          Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

          Коментар


            #6
            дидо, аз доколкото разбрах човека е с обикновена газова уредба, и той компа винаги си работи както за бензин, само че, не впръсква бензин от дюзите и му се подават лъжливи сигнали от ламбда сондата че бачка на бензин, това ако е необходимо за конкретния мотор, за тоя с металния не е задължително, прасва си релето и готово, ама дето вика че е слагана в италия, най-вероятно е с ламбда контрол

            Коментар


              #7
              nedialk00 написа:
              дидо, аз доколкото разбрах човека е с обикновена газова уредба, и той компа винаги си работи както за бензин, само че, не впръсква бензин от дюзите и му се подават лъжливи сигнали от ламбда сондата че бачка на бензин, това ако е необходимо за конкретния мотор, за тоя с металния не е задължително, прасва си релето и готово, ама дето вика че е слагана в италия, най-вероятно е с ламбда контрол
              Има си Ламбда емулатор ! Виждал съм такава газова поставяна в Италия, колегата си купи такава Брава. Ако не се съобразят нещата с ламмбда емулатора, не може да се управляват правилно стъпковия мотор и предварението на запалването. От там му идват и проблемите. Тия номера да се пали и кара целогодишно само на газ без проблеми минаваха на Жигула. Фиксираш реглажите ръчно - аванс, горивна смес и си ти. С тия електроники и компютри нещата не са толкова елементарни.
              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

              Коментар


                #8
                кола

                А стария ключ кво му е сложи ако работи за пробва да видиш как е
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Dido_Lyubenov написа:
                  nedialk00 написа:
                  дидо, аз доколкото разбрах човека е с обикновена газова уредба, и той компа винаги си работи както за бензин, само че, не впръсква бензин от дюзите и му се подават лъжливи сигнали от ламбда сондата че бачка на бензин, това ако е необходимо за конкретния мотор, за тоя с металния не е задължително, прасва си релето и готово, ама дето вика че е слагана в италия, най-вероятно е с ламбда контрол
                  Има си Ламбда емулатор ! Виждал съм такава газова поставяна в Италия, колегата си купи такава Брава. Ако не се съобразят нещата с ламмбда емулатора, не може да се управляват правилно стъпковия мотор и предварението на запалването. От там му идват и проблемите. Тия номера да се пали и кара целогодишно само на газ без проблеми минаваха на Жигула. Фиксираш реглажите ръчно - аванс, горивна смес и си ти. С тия електроники и компютри нещата не са толкова елементарни.
                  дидо, пишеш глупости ламбда емулатор, такоз животно няма, има ламбда симулатор, и да, той подава към ЕКУ-то "бензинов" сигнал, когато караш на газ, по този начин не се скапва адаптацията на колата, ама на тоя мотор става и с реле, прекъсва се сигнала докато караш на газ и готово; а относно това че не минавало това с целогодишното палене и каране само на газ, моята кола от както я имам 3 години вече незнам дали е видяла повече от 20 литра бензин :D и си пали и на газ и на бензин, верно на бензин има какво да се желае, но трябва да взимам друга ламбда сонда ала бала, пък и ся си пали и на -25, -30, не съм имал проблеми, не я карам даже на бензин и заради това не ми се занимава с излишни разходи, ламбди сонди, диагностики, адаптация 50тна км на бенз и т.н

                  Коментар


                    #10
                    Какво да кажа, ами тогава да маха всички електроники за газта и да превключва с един обикновен ЦК ключ и да не се занимава с глупости. Само с превключвател на тая газова няма да стане. Само дето ще се сбогува с работата на бензин, и на зима няма да кара, щото ще му замръзва газта в изпаритела а на бензин няма да работи. Само да не му е виновна марката после, щото с тия газови само се правите на тарикати, после има "ама що?" . Е щото !
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      ще кара без проблеми, както карам и аз той писа колегата, утре сигурно ще мине да видя дали ще мога да му ударя едно рамо

                      Коментар


                        #12
                        и на мен ми намирисва на проблем с изпарителя, особено ако е ланди. иначе няма проблем да се пали и директно на газ.

                        Коментар


                          #13
                          nedialk00 написа:
                          ... ала бала, пък и ся си пали и на -25, -30, не съм имал проблеми, не я карам даже на бензин и заради това не ми се занимава с излишни разходи, ламбди сонди, диагностики, адаптация 50тна км на бенз и т.н
                          Верно си е ала бала Всички гадаем, без да знаме каква е АГУ-то , а тия ластици ги разтягаме през 5 теми.Колегата или да напише каква е уредбата с модела или да пусне снички за дя му помогнем иначе си ги знаем ластиците
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #14
                            газовата

                            изпарителя е БРЦ, а на другите работи пише Ловатоговорих с колега който кара рено и ми каза, че на неговата кола било от свещите, възможно ли е?

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              При мен стана нещо подобно без да пипам преди това нищо .1като е на бензин работи хубаво2като е на средата не работи автоматичното3като е на газ ако запаля и карам с по високи обороти колата работи на газ ако не давам газ гасне сложих едно ключе принудително да работи клапана като свързах син и червен и всичко си се оправи е уж временоhttp://opell.hit.bg/GCC_SCH_large1.JPG
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X