Имам следния проблем вчера мях при майстора да ми смени моторчето за ниските обороти и ми махна инжекциона че неможа да развие единия болт както и да е .И после ми премести плочката на газта пот инжекциона и сега неми бачка на газ недаржи ниските обороти .Мисалта ми е дали може да се настрои така или трябва полочката да е над капата на инжекциона за да стане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT BRAVO 1.4 12v
Collapse
X
-
fiat-zastava написа:Как плочката ще е под дросела бе колеги?Така няма да работи въобще.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Плочката не може да е под дросела . На 1,4 си е чиста моно-инжекция и няма автоматични смукачи . За вдигане на оборотите самия стъпков мотор побутва дроселната клапа. Плочката трябва да си е над дросела и съответно под дюзата. Даже на 1,4 се слагаха някакви подложки да повдигат дюзата нагоре за да може да минава повече въздух, понеже между плочката и дюзата остава малко място и не влиза достатъчно въздух и разхода е по висок.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=146681Снимка не мога да открия ,но идеята на плочката е описана в темата по-горе.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар