Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обикновенна Газова на брава 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    1.не сам голqм специалист 2.преди седмица си сложих газова обикновенна и още не гръмнала нали да чукна както се казва!и да си кажа чесно си отпускам крака.да подчертаq че газовата ми е втора употрба ЛОвАТО с емулатор и нищо повече сабрана от тук одтам и все пак сложих q и трагна колата.испарителq беше метнат в един гараж в продалжение на една година.ПРОБЛЕМА с ваздушната кутиq се решава много лесно с един спортен филтар!кихалки сам си купил за колекторите ама още не сам ги слагал защото нqмам ВРЕМЕ!теи че пич ако са ти наред токовете казвам кабели свещи бубина слагай и стрелqй пак каквото стане на днешно време са важни парите!а и да ти кая двигателq ми е сащиq като твоq 1.2 16В 1999г. БРАВО.разход 10 на 100ГАЗ бензин не сам и посмqвал честно да кажа да го засичам пак за ламбда контрола нqма кои знае какво да кажа освен че и без ланда сондата колата си варви харчи да речем 1л бенз повече но си варви идеално без проблем моита се скапа още кат q купих колата и 3г стрелqм с откачена сонда! :PДОКАТО НЕПРОБВАШ НQМА ДА РАЗБЕРЕШ КАКВО ЩЕ СТАНЕ.проба грешка проба грешка Руснаците литнаха в космуса ахехехеех :P

    Коментар


      #17
      muns61 написа:
      Stefanaki написа:
      ТАП за пропан-бутан е безмислено скъп. Обикновена газова с емулатор на дюзи и ЛК е идеален вариант при кадърен монтаж и добра настройка.
      Трябва да изпробваш една и съща кола без ТАП и после с него. Като сравниш вървеж и разход, ще си промениш мнението.
      Колко ще падне разхода на гориво?От вървежа с ЛК не мога да се оплача.
      Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

      Коментар


        #18
        Stefanaki написа:
        Колко ще падне разхода на гориво?От вървежа с ЛК не мога да се оплача.
        Мани го разхода, виж как ще тръгне.А към колегата с проба-грешката и експериманта АГУ, с интерес ще следя следващата ти тема за АГУ.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Е,какво ще следиш толкова,наи-много да гръмне и да му разкаже играта на колекторите.Дано не се случва.Към колегата - вземи си ги сложи тези кихалки,за всеки случаи,все ще имаш един почивен ден,поне да си малко от малко застрахован.Монтажът на обиновена АГУ на кола с пластмасови колектори си ме притеснява,газаджиите казват,че на някои коли били и особено тънки и цъфвали като рози.Идват пък от чужбина коли с такива АГУ чат пат,но ми казват,че там газта била доста по-качествена и нямали проблеми с гърмежи.Цялата работа е едно тото.На момчето с темата,ако няма пари за ГИ и е решил на всяка цена да слага газ пак му трябват кихалки за някаква застраховка.Ламбда емулатор и симулатор на дюзите не зная дали са необходими за този двигател,но и не са много скъпи.За ламбда контрол и ТАП поне на първо време забравяш,щом нямаш много пари - колата би трябвало и без тях да се движи задоволително.
          Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

          Коментар


            #20
            Krasi_Boy написа:
            ДОКАТО НЕПРОБВАШ НQМА ДА РАЗБЕРЕШ КАКВО ЩЕ СТАНЕ.проба грешка проба грешка Руснаците литнаха в космуса ахехехеех :P
            По правилно е да кажеш: Проба- колектор, проба - колектор
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              S_BANKOV написа:
              Stefanaki написа:
              Колко ще падне разхода на гориво?От вървежа с ЛК не мога да се оплача.
              Мани го разхода, виж как ще тръгне.
              Е колко да тръгне?По този въпрос съм се интересувал много преди години и след като съм дискутирал с хора които са си поставяли, аз взех решение че 120лв за ТАП за безмислени.Ако тези българските за по 35лв ставаха - бих сложил, но 120лв за А.Е.В. - не давам.
              Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

              Коментар


                #22
                Какъв е разходът с ЛК при теб и доколко по-нисък е от на други колеги с обикновена АГУ?Казваш,че от вървежа си доволен,а ламбда сонда сменял ли си или още държи старата?ЛК колко ти струва?Защото,като ги гледам и те се въртят в диапазона от 100-150лв в момента.
                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                Коментар


                  #23
                  Na4ko_0 написа:
                  Какъв е разходът с ЛК при теб и доколко по-нисък е от на други колеги с обикновена АГУ?Казваш,че от вървежа си доволен,а ламбда сонда сменял ли си или още държи старата?ЛК колко ти струва?Защото,като ги гледам и те се въртят в диапазона от 100-150лв в момента.
                  Разхода го виждаш в подписа ми.Спрямо Браво-то (със същия мотор) е минимум 0,5л/100км по-нисък. Сонда аз не съм сменял, но нямам информация дали преди това е сменяна.Понеже Браво-то го имам година преди Брава-та, то на Брава-та ЛК е поставен заедно с АГУ-то и никога не е крана без ЛК. А колко струва само ЛК - не зная точно.
                  Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                  Коментар


                    #24
                    Stefanaki написа:
                    S_BANKOV написа:
                    Stefanaki написа:
                    Колко ще падне разхода на гориво?От вървежа с ЛК не мога да се оплача.
                    Мани го разхода, виж как ще тръгне.
                    Е колко да тръгне?По този въпрос съм се интересувал много преди години и след като съм дискутирал с хора които са си поставяли, аз взех решение че 120лв за ТАП за безмислени.Ако тези българските за по 35лв ставаха - бих сложил, но 120лв за А.Е.В. - не давам.
                    Виждам че караш, 1.6 и нямаш проблем с газта но нямаш и ТАП. При условие че запалването на газта ще е по добро с ТАП, който не ползваш ме навежда на мисълта че последния път когато са ти сменяли ремъците не са ползвали пети. И центровката е избягала с полувин зъб. И на практика са направили ТАП -а ненужен. Може би има малко проблем на бензин но предполагам го отдаваш на грешки от употребата на АГУ
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #25
                      Колега моя съвет е да си сметнеш разходите за поставяне на АГУ и проблемите и разходите които можеш да имаш след това поставяне на АГУ и ГИ за 900 лв. както каза един колега по-горе има и на изплащане стига да покажеш трудов договор аз отначало мислех да си слагам ГИ на изплащане със 2% месечна лихва върху остатъка ми предложиха ,но намерих пари и си го платих в кеш дава ми 7 смесен разход на същия двигател 1,2 16в Отначало и аз като тебе исках да сложа обикновено газово но газаджиите ми казаха че не само може да ми грамнат смукателите но и също така като се цъфнат двигателят да засмуче части от тях и да стане сериозно после това е от мене колега Изборът си е твои вече

                      Коментар


                        #26
                        абе стига с тоя ТАП, който има 120 лева излишни да дава, аз и без ТАП съм си пълнил километража, и върви перфектно колата, повече от това невярвам да тръгне, ако е с метан да, и аз преди мислех да слагам ТАП, ама като разбрах, че тоя от 35 лв нестава и се отказах да експериментирам, бях сложил и ламбда контрол, ама и него го изхвърлях - вчера на климатик + 4 човека + пълен багажник 8/100

                        Коментар


                          #27
                          Понеже назад се питаше за метални колектори, случайно попаднах на това: http://www.fiatforum.com/gallery/dat...Image02121.jpg на мен отвсякаде ми изглеждат като метални колектори на 1,2 , та явно има и такива. http://www.fiatforum.com/members-mot...ifference.html

                          Коментар


                            #28
                            misho_ написа:
                            Понеже назад се питаше за метални колектори, случайно попаднах на това: http://www.fiatforum.com/gallery/dat...Image02121.jpg на мен отвсякаде ми изглеждат като метални колектори на 1,2 , та явно има и такива. http://www.fiatforum.com/members-mot...ifference.html
                            Да колега метални са но след това има още една част пластмасови колектори

                            Коментар


                              #29
                              На пунтото са изцяло пластмасови, а доколкото съм виждал и на някой бравота също са изцяло пластмасови.

                              Коментар


                                #30
                                S_BANKOV написа:
                                Stefanaki написа:
                                S_BANKOV написа:
                                Stefanaki написа:
                                Колко ще падне разхода на гориво?От вървежа с ЛК не мога да се оплача.
                                Мани го разхода, виж как ще тръгне.
                                Е колко да тръгне?По този въпрос съм се интересувал много преди години и след като съм дискутирал с хора които са си поставяли, аз взех решение че 120лв за ТАП за безмислени.Ако тези българските за по 35лв ставаха - бих сложил, но 120лв за А.Е.В. - не давам.
                                Виждам че караш, 1.6 и нямаш проблем с газта но нямаш и ТАП. При условие че запалването на газта ще е по добро с ТАП, който не ползваш ме навежда на мисълта че последния път когато са ти сменяли ремъците не са ползвали пети. И центровката е избягала с полувин зъб. И на практика са направили ТАП -а ненужен. Може би има малко проблем на бензин но предполагам го отдаваш на грешки от употребата на АГУ
                                Само грешни твърдения си написал.Двата пъти когато съм сменял ремъците след поставяне на АГУ са използвани пети. Нямам никакви проблеми с работата на мотора, нито "на бензин", нито "на газ".Както казах - много съм чел за ТАП, но за АГУ е скъпо и безмислено удоволствие. При метан е "друга бира".Моята препоръка към колегата е АГУ+ЛК+кихалка/и+преглед на свещите през 20 000км и при нужда подмяната им.
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X