Здравейте колеги. Решил съм да си слагам обикновенна газова на моя Фиат Брава 1,2 16V. Тъй като е с пластмасови колектори ще се слагат и кихалки и т.н. Много много не са ми ясно нещата и ще помоля ако някой е на ти с това просто на кратко да ми разасни каква е схемата и какво ще ми е нужно за да се постави обикновеннагазова. Разбирам, че газовия инжекцион е по добрия вариант, но просто нямам вузможност за такава инвестиция. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обикновенна Газова на брава 1.2 16V
Collapse
X
-
щото съм ровил доста по въпроса, ще се вкараш в приключение, колега. трябва ти всичко да ти е абсолютно изправно по двигателя, особено свещите и да я караш супер нежно, което на мен не ми се удава с тая прахосмукачка под капака. предварително си сложи един изпускателен колектор и една кутия за филтър втора ръка в багажника. не са скъпи.браво 1,6/90 - 09 г.
-
Абе лично мнение е че АГУ + ТАП + ЛК е равно като цена на ГИ и са 100 пъти по малко ядовете.А за колектора и кутията младежа е прав даже бих те посъветвал да си вземеш по 2 бр. Има ГИ на изплащане, има втора употреба, дори преди две седмици гледах LPI система втора ръка за 700лв.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
slonikon написа:мерси. и с тия шукарии мога да си сложа обикновена АГУ на бравата и ще е по-добре от ГИ, така ли?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
slonikon написа:т.е. пак не може да се сложи на пластмасови колектори, но ако бяха метални щеше да е по-добре от ГИ?питам основно за да помогна на колегата, щото ако даде на два пъти парите - първо агу и след 2-3 месеца тап и лк - все си е вариант.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
rossen_83 написа:Колеги извинявам се за недуразомението, но става на въпрос за Фиат Браво 1,2 16V, а не за БраваКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ТАП за пропан-бутан е безмислено скъп. Обикновена газова с емулатор на дюзи и ЛК е идеален вариант при кадърен монтаж и добра настройка.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:ТАП за пропан-бутан е безмислено скъп. Обикновена газова с емулатор на дюзи и ЛК е идеален вариант при кадърен монтаж и добра настройка.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар