Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За колеги с газови уредби и за колеги които все още нямат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За колеги с газови уредби и за колеги които все още нямат

    Запалителна система 1.Свещи Препоръчвам едноелектродни свещи при работа на автомобила предимно на газ. Те трябва да се проверяват и евентуално причукват на всеки 10 х. км и на 20-25 да се подменят с нови поради естеството на керамичния изолатор, който с времето и нагряването се напуква, макар и невидимо. Добри за МЕН марки: Brisk, NGK или оригинални Bosch от проверен магазин! 2. Кабели Смяна на всеки 40-60 х. км, проверяват се вечер на тъмно на загрял двигател, подава се рязко газ като се гледа за прехвърлящи искри, размърдват се кабелите и пак се преглежда. На светло се оглежда за следи от искрене (сух, черен прахов нагар около обекти, с които кабела има близост или се допира) 3. Дистрибуторна капачка, палец (ако ги има - според спецификата на конкретния двигател) - Смяна на всеки 40-60 х. км - на 10х. се свалят със свещите и се преглежда за следи от искрене, почистват се контактите с много фина шкурка, преглежда се за пукнатини по капачката, почистват се от праховия нагар.Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. След като бензиновата помпа е проектирана за автомобила, работещ на бензин да изкара Х км, то тя би трябвало да ги изкара тези Х км и на газ - има си връщащ бензин, поради което бензина просто циркулира - същото се случва и когато бензина е в режим на принудителен празен ход, когато инжектора/ите е/са затворен/иЗа тези тези които се чудят дали да слагат газКолко километра изминаваме на година - препоръчително е да Си направите проста сметка колко км изминавате годишно - инвестицията за АГУ е от около 350 до 600 лв, а за ГИ от около 700 до 1800 лв В момента на писане цената на газта е 1,39 , а на бензина А95Н 2,68 лв

    #2
    Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма

    fiat-zastava написа:
    Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. След като бензиновата помпа е проектирана за автомобила, работещ на бензин да изкара Х км, то тя би трябвало да ги изкара тези Х км и на газ - има си връщащ бензин, поради което бензина просто циркулира - същото се случва и когато бензина е в режим на принудителен празен ход, когато инжектора/ите е/са затворен/и
    една добавка от мен човек вече изпатил не оставяите помпата на сухо т.е. не оставаите в резорвоара под 5 литра гориво или ризкувате от въртенето на помпата и загряването и (от бензина се охлажда) да се стопи както се случи при мен
    Шофирай разумно, на пътя не си сам.
    Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
    Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
    Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird

    Коментар


      #3
      Моята не е спряна но мисля да я спра когато е на газ, така или иначе паля на бензин и гледам д аго изразсходвам, примерно за 2-3 месеца 20 лева да си заминават. Помпата ако има да работи Х часа що да не и ги просроча в времето вместо Х години да издържи ХХ години Само да видя кога ще надделея мързела за да я прекъсна по време на газ НА хондата ми не е спряна но там е ГИ и нямам намерения да е спирам по ред причини На Дедрата ми я бях спрял, аз я карах 4 год, колегата дето я купи от мен и тои още 4 я кара и проблем с помпата няма, но се спазват правилата за пресния бензин и изгарянето своевремено.
      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

      Коментар


        #4
        противопоказно е помпата да не е спряна. и това на 40 хил да сменяш кабели е прахоснищество, кабелите се сменят когато се прецакат, нищо по един автомобил не се сменя профилактично

        Коментар


          #5
          3096 лв щях да дам повече ако карах на бензин за последните 20 000 км с Бравото .
          Fiat Bravo 103 1996

          Коментар


            #6
            Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма

            fiat-zastava написа:
            Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. ...
            И как по-точно се задръстват инжекторите, т.е. газовите клапани, след като на газ те НЕ РАБОТЯТ и бензин през тях НЕ МИНАВА, не зависимо дали бенз. помпа работи или не?
            Stop giving directions, just say "Follow me."
            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

            Коментар


              #7
              аз като купих колата преди 4 години и на първата година ми изгоря помпата щото въртеше постоянно на сухо а не виждам смисъл както казват някой да поддържам 20-30 литра бензин в резервоара и да си ги возя просто ей така щото някой бил казал , че бензина тряа да си циркулира разбираш ли за да охлаждал инжекторите....тва е пълна дивотия....след това като смених помпата си я направих с копче точно до ключа за газта и като премина на газ си спирам и помпата и нямам никакви ядоде..нито се дави на бензин нито придърпва нито нищо....сега ще обясня по мой си начин защо бензина не охлажда дюзата....моя кошник е моно инжекция....та значи инжектора е вид електромагнитен клапан и когато е изключен при работа на газ "отвора през който минава бензина е запушен та айде някой да ми обясни следното мнение което съм срещал в тоя форум "ами помпата трябва да работи за да охлажда дюзата щото иначе спича и се образуват коксови оравувание и почва да "пикае" ".....и как по точно ще се спре кокса след като дюзата не работи и бензин не минава през иглата.....моята помпа си е спрана от 3 години и си карма и си свиркам без да мисля колко бензин имам....спирайте си помпите и си карайте спокойно доказано е от години при мене и при един ГОЛФ 3.....айде чакам да ми кажете колко съм тъп
              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

              Коментар


                #8
                Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма

                sok1 написа:
                fiat-zastava написа:
                Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. ...
                И как по-точно се задръстват инжекторите, т.е. газовите клапани, след като на газ те НЕ РАБОТЯТ и бензин през тях НЕ МИНАВА, не зависимо дали бенз. помпа работи или не?
                нали палиш на бензин или ти не палиш?

                Коментар


                  #9
                  mitkosoft написа:
                  аз като купих колата преди 4 години и на първата година ми изгоря помпата щото въртеше постоянно на сухо а не виждам смисъл както казват някой да поддържам 20-30 литра бензин в резервоара и да си ги возя просто ей така щото някой бил казал , че бензина тряа да си циркулира разбираш ли за да охлаждал инжекторите....тва е пълна дивотия....след това като смених помпата си я направих с копче точно до ключа за газта и като премина на газ си спирам и помпата и нямам никакви ядоде..нито се дави на бензин нито придърпва нито нищо....сега ще обясня по мой си начин защо бензина не охлажда дюзата....моя кошник е моно инжекция....та значи инжектора е вид електромагнитен клапан и когато е изключен при работа на газ "отвора през който минава бензина е запушен та айде някой да ми обясни следното мнение което съм срещал в тоя форум "ами помпата трябва да работи за да охлажда дюзата щото иначе спича и се образуват коксови оравувание и почва да "пикае" ".....и как по точно ще се спре кокса след като дюзата не работи и бензин не минава през иглата.....моята помпа си е спрана от 3 години и си карма и си свиркам без да мисля колко бензин имам....спирайте си помпите и си карайте спокойно доказано е от години при мене и при един ГОЛФ 3.....айде чакам да ми кажете колко съм тъп
                  Само за това ли чакаш,тука не обиждаме а изказваме мнение един на друг.А като си чел някаде из форума да беше питъл автора на този ситат.

                  Коментар


                    #10
                    Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма

                    fiat-zastava написа:
                    нали палиш на бензин или ти не палиш?
                    Първо едно уточнение: имал съм предвид бензиновите инжектори по-долу в изречението"И как по-точно се задръстват инжекторите, т.е. газовите клапани, след като на газ те НЕ РАБОТЯТ и бензин през тях НЕ МИНАВА, не зависимо дали бенз. помпа работи или не?"Да се чете:"И как по-точно се задръстват бензиновите инжекторите, след като на газ те НЕ РАБОТЯТ и бензин през тях НЕ МИНАВА, не зависимо дали бенз. помпа работи или не?"Мисълта ми е следната. Когато работи на газ колата, бенз. инжектори не работят, т.е. те са затворени и бензин през самата дюза/пръскалка не минава. Как тогава работещата помпа ще предпази инжекторите от задръстване, след като през тях не минава бензин, а само през бенз. рейка. *моята помпа също не е спряна и не смятам да я спирам
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      #11
                      тва за работещата помпа си го обяснявам като "нека дори и като не се къпем душа във банята да работи защото от варовика във водата ще се запушат пръскалките"
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар


                        #12
                        Двама мои колеги от 2-3 години са вече без резервоари и движат само на газ.Сигурно са забравили как ухае бензина дори.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Tornado написа:
                          Двама мои колеги от 2-3 години са вече без резервоари и движат само на газ.Сигурно са забравили как ухае бензина дори.
                          Яаа, на това Уно къде ли му е гърловината на резервоара?!
                          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                          Коментар


                            #14
                            Сигурно е от тези, на които "пълначката" им е от ляво.
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              #15
                              Аз също не спирам помпата. Защото съм чувал за вода в бензина, при спиране на помпата водата остава я в помпата я рейка...... като стои там и ръждясва.По същият начин ако колата не се пали на бензин доста време, рейката и дюзите с времето ще останат на сухо.Ако обаче се пали на бензин всеки ден бих спрял помпата, но като знам, че паля само на газ :D

                              Коментар

                              Working...
                              X