Запалителна система 1.Свещи Препоръчвам едноелектродни свещи при работа на автомобила предимно на газ. Те трябва да се проверяват и евентуално причукват на всеки 10 х. км и на 20-25 да се подменят с нови поради естеството на керамичния изолатор, който с времето и нагряването се напуква, макар и невидимо. Добри за МЕН марки: Brisk, NGK или оригинални Bosch от проверен магазин! 2. Кабели Смяна на всеки 40-60 х. км, проверяват се вечер на тъмно на загрял двигател, подава се рязко газ като се гледа за прехвърлящи искри, размърдват се кабелите и пак се преглежда. На светло се оглежда за следи от искрене (сух, черен прахов нагар около обекти, с които кабела има близост или се допира) 3. Дистрибуторна капачка, палец (ако ги има - според спецификата на конкретния двигател) - Смяна на всеки 40-60 х. км - на 10х. се свалят със свещите и се преглежда за следи от искрене, почистват се контактите с много фина шкурка, преглежда се за пукнатини по капачката, почистват се от праховия нагар.Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. След като бензиновата помпа е проектирана за автомобила, работещ на бензин да изкара Х км, то тя би трябвало да ги изкара тези Х км и на газ - има си връщащ бензин, поради което бензина просто циркулира - същото се случва и когато бензина е в режим на принудителен празен ход, когато инжектора/ите е/са затворен/иЗа тези тези които се чудят дали да слагат газКолко километра изминаваме на година - препоръчително е да Си направите проста сметка колко км изминавате годишно - инвестицията за АГУ е от около 350 до 600 лв, а за ГИ от около 700 до 1800 лв В момента на писане цената на газта е 1,39 , а на бензина А95Н 2,68 лв
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колеги с газови уредби и за колеги които все още нямат
Collapse
X
-
Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма
fiat-zastava написа:Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. След като бензиновата помпа е проектирана за автомобила, работещ на бензин да изкара Х км, то тя би трябвало да ги изкара тези Х км и на газ - има си връщащ бензин, поради което бензина просто циркулира - същото се случва и когато бензина е в режим на принудителен празен ход, когато инжектора/ите е/са затворен/иШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
-
Моята не е спряна но мисля да я спра когато е на газ, така или иначе паля на бензин и гледам д аго изразсходвам, примерно за 2-3 месеца 20 лева да си заминават. Помпата ако има да работи Х часа що да не и ги просроча в времето вместо Х години да издържи ХХ години Само да видя кога ще надделея мързела за да я прекъсна по време на газ НА хондата ми не е спряна но там е ГИ и нямам намерения да е спирам по ред причини На Дедрата ми я бях спрял, аз я карах 4 год, колегата дето я купи от мен и тои още 4 я кара и проблем с помпата няма, но се спазват правилата за пресния бензин и изгарянето своевремено.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
nedialk00
противопоказно е помпата да не е спряна. и това на 40 хил да сменяш кабели е прахоснищество, кабелите се сменят когато се прецакат, нищо по един автомобил не се сменя профилактично
Коментар
-
Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма
fiat-zastava написа:Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. ...Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
аз като купих колата преди 4 години и на първата година ми изгоря помпата щото въртеше постоянно на сухо а не виждам смисъл както казват някой да поддържам 20-30 литра бензин в резервоара и да си ги возя просто ей така щото някой бил казал , че бензина тряа да си циркулира разбираш ли за да охлаждал инжекторите....тва е пълна дивотия....след това като смених помпата си я направих с копче точно до ключа за газта и като премина на газ си спирам и помпата и нямам никакви ядоде..нито се дави на бензин нито придърпва нито нищо....сега ще обясня по мой си начин защо бензина не охлажда дюзата....моя кошник е моно инжекция....та значи инжектора е вид електромагнитен клапан и когато е изключен при работа на газ "отвора през който минава бензина е запушен та айде някой да ми обясни следното мнение което съм срещал в тоя форум "ами помпата трябва да работи за да охлажда дюзата щото иначе спича и се образуват коксови оравувание и почва да "пикае" ".....и как по точно ще се спре кокса след като дюзата не работи и бензин не минава през иглата.....моята помпа си е спрана от 3 години и си карма и си свиркам без да мисля колко бензин имам....спирайте си помпите и си карайте спокойно доказано е от години при мене и при един ГОЛФ 3.....айде чакам да ми кажете колко съм тъпFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма
sok1 написа:fiat-zastava написа:Включена или изключена бензинова помпаЛичното ми мнение!!! Никога не прекъсвам бензинова помпа (единствено при изрично желание на клиента) заради смолистите ни бензини - при оставяне в покой по-продължително време на бензина, от него се утаяват разни смоли, които задръстват инжектори, горивопроводи, самата бензинова помпа и Т.Н. ...
Коментар
-
mitkosoft написа:аз като купих колата преди 4 години и на първата година ми изгоря помпата щото въртеше постоянно на сухо а не виждам смисъл както казват някой да поддържам 20-30 литра бензин в резервоара и да си ги возя просто ей така щото някой бил казал , че бензина тряа да си циркулира разбираш ли за да охлаждал инжекторите....тва е пълна дивотия....след това като смених помпата си я направих с копче точно до ключа за газта и като премина на газ си спирам и помпата и нямам никакви ядоде..нито се дави на бензин нито придърпва нито нищо....сега ще обясня по мой си начин защо бензина не охлажда дюзата....моя кошник е моно инжекция....та значи инжектора е вид електромагнитен клапан и когато е изключен при работа на газ "отвора през който минава бензина е запушен та айде някой да ми обясни следното мнение което съм срещал в тоя форум "ами помпата трябва да работи за да охлажда дюзата щото иначе спича и се образуват коксови оравувание и почва да "пикае" ".....и как по точно ще се спре кокса след като дюзата не работи и бензин не минава през иглата.....моята помпа си е спрана от 3 години и си карма и си свиркам без да мисля колко бензин имам....спирайте си помпите и си карайте спокойно доказано е от години при мене и при един ГОЛФ 3.....айде чакам да ми кажете колко съм тъп
Коментар
-
Re: За колеги с газови уредби и за колеги които все още няма
fiat-zastava написа:нали палиш на бензин или ти не палиш?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Аз също не спирам помпата. Защото съм чувал за вода в бензина, при спиране на помпата водата остава я в помпата я рейка...... като стои там и ръждясва.По същият начин ако колата не се пали на бензин доста време, рейката и дюзите с времето ще останат на сухо.Ако обаче се пали на бензин всеки ден бих спрял помпата, но като знам, че паля само на газ :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар